Fable III - poradnik do gry

Rynek Bowerstone; Millfields | Gnomy w Fable 3 Fable III poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Rynek Bowerstone

1 - Rynek Bowerstone; Millfields | Gnomy w Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Kup budynek stojący na lewo od pubu Kogut koronie i udaj się na tyły domu [1] - Rynek Bowerstone; Millfields | Gnomy w Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Kup budynek stojący na lewo od pubu Kogut koronie i udaj się na tyły domu [1]. Gnom wisi na ścianie obok drzwi [2].

2 - Rynek Bowerstone; Millfields | Gnomy w Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Przejdź na drugą stronę mostu i skręć w prawo - Rynek Bowerstone; Millfields | Gnomy w Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Przejdź na drugą stronę mostu i skręć w prawo. Na końcu uliczki będą schody prowadzące na otaczający miasto mur [1]. Wejdź po nich na górę, a gnoma znajdziesz na ścianie wieży, po środku ogrodzenia [2].

3 - Rynek Bowerstone; Millfields | Gnomy w Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Żeby znaleźć kolejnego uciekiniera, zejdź na dół po drugiej stronie muru [1] - Rynek Bowerstone; Millfields | Gnomy w Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Żeby znaleźć kolejnego uciekiniera, zejdź na dół po drugiej stronie muru [1]. Stwór wisi na pobliskiej ścianie [2].

Millfields

4 - Rynek Bowerstone; Millfields | Gnomy w Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Idź przed stację kolejki szynowej, a stamtąd ścieżką w kierunku jeziora [1] - Rynek Bowerstone; Millfields | Gnomy w Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Idź przed stację kolejki szynowej, a stamtąd ścieżką w kierunku jeziora [1]. Przy drugiej przydrożnej pochodni skręć w prawo. Gnom będzie stał na jednej ze skał [2].

5 - Rynek Bowerstone; Millfields | Gnomy w Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Po zestrzeleniu ostatniego uciekiniera biegnij dalej wzdłuż ścieżki, aż dojdziesz do rozwidlenia dróg [1] - Rynek Bowerstone; Millfields | Gnomy w Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Po zestrzeleniu ostatniego uciekiniera biegnij dalej wzdłuż ścieżki, aż dojdziesz do rozwidlenia dróg [1]. Wybierz prawy szlak, a za kamiennym mostem lewy [2].

6 - Rynek Bowerstone; Millfields | Gnomy w Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Po prawej będziesz mijał stare ruiny [1] - Rynek Bowerstone; Millfields | Gnomy w Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Po prawej będziesz mijał stare ruiny [1]. Gnom wisi na jednym z kamiennych łuków [2].

7 - Rynek Bowerstone; Millfields | Gnomy w Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Gdy wyjdziesz z posiadłości Łupieżcy, idź na sam dół pobliskich schodów [1], a następnie skręć w prawo - Rynek Bowerstone; Millfields | Gnomy w Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Gdy wyjdziesz z posiadłości Łupieżcy, idź na sam dół pobliskich schodów [1], a następnie skręć w prawo. Poszukiwany krasnal stoi w rogu ogrodzenia [2].

8 - Rynek Bowerstone; Millfields | Gnomy w Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Idąc ze stacji kolejki szynowej w kierunku jeziora, będziesz mijał po lewej drewniany płot, a kawałek dalej drogowskaz z napisem Rynek Bowerstone [1] - Rynek Bowerstone; Millfields | Gnomy w Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Idąc ze stacji kolejki szynowej w kierunku jeziora, będziesz mijał po lewej drewniany płot, a kawałek dalej drogowskaz z napisem Rynek Bowerstone [1]. Obok znaku skręć do lasu w prawo. Dojdziesz w ten sposób do Mokrej pieczary [2].

9 - Rynek Bowerstone; Millfields | Gnomy w Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Wejdź do środka i biegnąc prosto, uważnie przyglądaj się lewej stronie jaskini [1] - Rynek Bowerstone; Millfields | Gnomy w Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Wejdź do środka i biegnąc prosto, uważnie przyglądaj się lewej stronie jaskini [1]. Po kilku krokach powinieneś zobaczyć wiszącego na ścianie gnoma [2].

10 - Rynek Bowerstone; Millfields | Gnomy w Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Kawałek dalej skręć maksymalnie w prawo [1] i dobrze zbadaj wszystkie skały - Rynek Bowerstone; Millfields | Gnomy w Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Kawałek dalej skręć maksymalnie w prawo [1] i dobrze zbadaj wszystkie skały. Powinien tam być kolejny uciekinier [2].