Fable III - poradnik do gry

Dolina Mistpeak; Millfield | Książki z Brightwall Fable 3 Fable III poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Dolina Mistpeak

"Sławni mordercy: Xavier Smedley"

1 - Dolina Mistpeak; Millfield | Książki z Brightwall Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Udaj się na przeciwny, względem Obozu najemników, kraniec jeziora, a stamtąd ścieżką w kierunku gór (wzdłuż brzegu) - Dolina Mistpeak; Millfield | Książki z Brightwall Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Udaj się na przeciwny, względem Obozu najemników, kraniec jeziora, a stamtąd ścieżką w kierunku gór (wzdłuż brzegu). Obok drugiego drogowskazu skręć w lewo do lasu [1]. Mała górska ścieżka zaprowadzi cię nie tylko do skrzyni ze skarbem, ale również do jaskini [2].

2 - Dolina Mistpeak; Millfield | Książki z Brightwall Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
W środku biegnij cały czas prosto, a na pierwszym rozwidleniu dróg wybierz ścieżkę w prawo [1] - Dolina Mistpeak; Millfield | Książki z Brightwall Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

W środku biegnij cały czas prosto, a na pierwszym rozwidleniu dróg wybierz ścieżkę w prawo [1]. Dojdziesz nią do skrzyni ze skarbem, obok której leżą drewniane pudła [2]. Na jednym z nich znajdziesz księgę.

"Jak zostać strzelcem"

3 - Dolina Mistpeak; Millfield | Książki z Brightwall Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Drugą książkę znajdziesz w kasie przed wejściem na stację kolejki szynowej [1] - Dolina Mistpeak; Millfield | Książki z Brightwall Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Drugą książkę znajdziesz w kasie przed wejściem na stację kolejki szynowej [1]. Leży tuż przy oknie [2].

Millfield

Przygoda: Książka "Wybierz własne przedsięwzięcie"

4 - Dolina Mistpeak; Millfield | Książki z Brightwall Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Podczas wykonywania zadania Znudzeni śmiercią, będziesz walczył ze szkieletem, który wyjdzie z cmentarnej krypty [1] - Dolina Mistpeak; Millfield | Książki z Brightwall Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Podczas wykonywania zadania "Znudzeni śmiercią", będziesz walczył ze szkieletem, który wyjdzie z cmentarnej krypty [1]. Po pokonaniu przeciwnika wejdź do środka i podnieś księgę [2].

"Niebezpieczeństwa: Błyskawica"

5 - Dolina Mistpeak; Millfield | Książki z Brightwall Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Wejdź do posiadłości Łupieżcy, a następnie udaj się do pomieszczenia po lewej [1] - Dolina Mistpeak; Millfield | Książki z Brightwall Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Wejdź do posiadłości Łupieżcy, a następnie udaj się do pomieszczenia po lewej [1]. Książka będzie leżeć na stoliku przy oknie [2].

"Wątroba ciemności"

6 - Dolina Mistpeak; Millfield | Książki z Brightwall Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Po wykonaniu zadania Kumoterstwo z Hobbesami, odczekaj kilka dni i wróć do jaskini [1] - Dolina Mistpeak; Millfield | Książki z Brightwall Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Po wykonaniu zadania "Kumoterstwo z Hobbesami", odczekaj kilka dni i wróć do jaskini [1]. Żeby odnaleźć książkę, trzymaj się cały czas lewej strony. Dojdziesz w ten sposób do podziemnego jeziora [2].

7 - Dolina Mistpeak; Millfield | Książki z Brightwall Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Wejdź do niego i płyń maksymalnie w lewo - Dolina Mistpeak; Millfield | Książki z Brightwall Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Wejdź do niego i płyń maksymalnie w lewo. Na małym skrawku lądu będzie stał stolik [1], a na nim poszukiwana księga [2].