Fable III - poradnik do gry

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Wioska Brightwall

1 - Wioska Brightwall | Srebrne Klucze Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Po wejściu do lokacji od strony Doliny Misteapeak [1], idź cały czas prosto, mijając prowadzący do wioski most - Wioska Brightwall | Srebrne Klucze Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Po wejściu do lokacji od strony Doliny Misteapeak [1], idź cały czas prosto, mijając prowadzący do wioski most. Dojdziesz w ten sposób do kamiennego mostku. Pod nim leży kolejny srebrny klucz [2].

2 - Wioska Brightwall | Srebrne Klucze Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Gdy dotrzesz na placyk ze studnią, skręć w prawo [1] - Wioska Brightwall | Srebrne Klucze Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Gdy dotrzesz na placyk ze studnią, skręć w prawo [1]. Poszukiwany przedmiot znajdziesz obok sznurków z praniem, za ścianą budynku [2].

3 - Wioska Brightwall | Srebrne Klucze Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Po kolejny klucz udaj się przed wejście do Akademii [1] i idź wzdłuż ściany po lewej - Wioska Brightwall | Srebrne Klucze Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Po kolejny klucz udaj się przed wejście do Akademii [1] i idź wzdłuż ściany po lewej. Klucz będzie unosił się w rogu ogrodu [2].

4 - Wioska Brightwall | Srebrne Klucze Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Udaj sie do Relikwiarza pod Akademią, gdzie powinieneś dojść do zerwanego mostu [1] - Wioska Brightwall | Srebrne Klucze Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Udaj sie do Relikwiarza pod Akademią, gdzie powinieneś dojść do zerwanego mostu [1]. Zeskocz z niego do podziemnego jeziorka i wyjdź na ląd po drugiej stronie [2].

5 - Wioska Brightwall | Srebrne Klucze Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Kawałek dalej będzie korytarz z zamkniętymi drzwiami oraz szkieletem [1] - Wioska Brightwall | Srebrne Klucze Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Kawałek dalej będzie korytarz z zamkniętymi drzwiami oraz szkieletem [1]. Żeby otworzyć wspominane wrota, przy pomocy czaru Ognista Kula zapal wszystkie zgaszone pochodnie [2]. Za drzwiami znajdziesz poszukiwany klucz.

6 - Wioska Brightwall | Srebrne Klucze Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Żeby zdobyć kolejny, wróć na główny szlak i idź prosto, aż do pierwszego rozwidlenia dróg - Wioska Brightwall | Srebrne Klucze Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Żeby zdobyć kolejny, wróć na główny szlak i idź prosto, aż do pierwszego rozwidlenia dróg. Za małym rumowiskiem skręć w prawo, gdzie będzie stał kufer [1]. Otwórz go i wspinaj się dalej na szczyt. Gdy dotrzesz na samą gorę, użyć stojącej tam dźwigni [2].

7 - Wioska Brightwall | Srebrne Klucze Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Oprócz przyzwania potworów, mechanizm spowoduje powstanie schodów obok magicznych platform [1] - Wioska Brightwall | Srebrne Klucze Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Oprócz przyzwania potworów, mechanizm spowoduje powstanie schodów obok magicznych platform [1]. Udaj się tam, wejdź na gorę i podnieś klucz [2].