Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry

Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Puchar Ibizy (2) | Puchary w Test Drive Unlimited 2 poradnik Test Drive Unlimited 2

Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019

Czas: Cala Salada

015 - Puchar Ibizy (2) | Puchary w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
015
016 - Puchar Ibizy (2) | Puchary w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
016

Klasa auta: B4

Bardzo trudna techniczna trasa. Chwilę po starcie masz do pokonania ostry zakręt w prawo w dodatku na podjeździe [015]. Trzeci checkpoint to ostry zakręt w prawo [016].

017 - Puchar Ibizy (2) | Puchary w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
017
018 - Puchar Ibizy (2) | Puchary w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
018

Na następnym pokonaj ostry nawrót w prawo [017], w dodatku ciasny gdyż trasa wjeżdża w wąską drogę pomiędzy murkami. Na końcu tego fragmentu uważaj na ostrym zakręcie w lewo. Teraz następuje chwila odprężenia - prosty fragment, gdzie możesz pojechać szybciej [018].

019 - Puchar Ibizy (2) | Puchary w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
019
020 - Puchar Ibizy (2) | Puchary w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
020

Na jego końcu następuje sekwencja kilku nawrotów, gdyż trasa zjeżdża ze zbocza w dół [019]. Jest tutaj ciasno i powolno, ale nie możesz zwalniać zbyt dużo - czas płynie. Po pokonaniu tych kilku nawrotów następuje kolejny szybszy fragment. Musisz tutaj jechać jak najszybciej ryzykując wypadnięcie z trasy czy zahaczenie o skały. Aby zdążyć nie masz wyjścia. Przed metą, na piętnastym i szesnastym checkpoincie musisz pokonać dwa nawroty [020]. Trasa jest trudna, wymaga dobrego poznania i wyjeżdżenia właściwych torów jazdy wraz z odpowiednią prędkością. Wymaga też podejmowania ryzyka tak, aby zmieścić się w czasie.

Eliminacja: pętla Sant Antoni

021 - Puchar Ibizy (2) | Puchary w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
021
022 - Puchar Ibizy (2) | Puchary w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
022

Klasa auta: A7

Krótka, prosta i przyjemna trasa. Chwilę po starcie nie pokonuj ronda dokoła - pojedź pod prąd w lewo [021]. Następnie pokonaj łuk w lewo, a za nim w prawo (możliwe, że będziesz musiał puścić gaz by się zmieścić). Kolejny jest ostrzejszy nawrót w lewo - tutaj już musisz zwolnić [022].

023 - Puchar Ibizy (2) | Puchary w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
023
024 - Puchar Ibizy (2) | Puchary w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
024

Za nim pokonaj ostry zakręt w prawo - możesz ściąć go jadąc pomiędzy sygnalizatorem świetlnym a ogrodzeniem [023]. Do wyjścia na ostatnią prostą pozostaje pokonanie łuku w lewo, a za nim ostrego zakrętu w lewo - nie możesz go zbytnio ściąć, by nie pominąć punktu kontrolnego [024]. Jak zawsze w przypadku eliminacji musisz pokonać siedem takich okrążeń.

Czas: tor Sant Miquel

025 - Puchar Ibizy (2) | Puchary w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
025
026 - Puchar Ibizy (2) | Puchary w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
026

Klasa auta: A7

Trasa pozornie łatwa, ale wymaga uwagi ze względu na łuki, na których można zahaczyć o pobocze i nabić sobie karnych sekund. Po starcie pokonaj kilka łuków i wzniesień w razie potrzeby przyhamowując. Dojedziesz do ostrego zakrętu na czwartym checkpoincie [025]. Bacznie uważaj na kolejnym checkpoincie - ostry zakręt znajduje się tuż za podjazdem, a ty będziesz naprawdę rozpędzony po tym szybszym fragmencie [026].

027 - Puchar Ibizy (2) | Puchary w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
027
028 - Puchar Ibizy (2) | Puchary w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
028

Kolejny ostry zakręt jest za pierwszym tunelem, a następny za drugim tunelem. Cały czas musisz uważać na zdradliwych łukach [027]. Zachowanie optymalnej prędkości zależy od twoich umiejętności oraz auta, które prowadzisz. Ostatnia faza próby czasowej prowadzi krętymi uliczkami pośród zabudowań. Na drodze do mety musisz tutaj pokonać kilka ostrych zakrętów znacząco na nich zwalniając [028].

Prędkość: pola Sant Antoni

029 - Puchar Ibizy (2) | Puchary w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
029
030 - Puchar Ibizy (2) | Puchary w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
030

Klasa auta: A6

Musisz tutaj pędzić min. 120 km/h. Trasa jest łatwa i przyjemna: prosta [029] nie licząc m.in. zakrętu w prawo, który musisz pokonać po mniej więcej 30 sekundach od startu [030].

031 - Puchar Ibizy (2) | Puchary w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
031
032 - Puchar Ibizy (2) | Puchary w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
032

Chwilę później na rondzie najłatwiej skręcić w lewo [031], ale możesz udać się także w innych kierunkach. Kluczowe jest obserwowanie mapy i w razie konieczności zwolnienie by płynnie pokonać zakręt [032].

Czas: podróż po Ibizie

033 - Puchar Ibizy (2) | Puchary w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
033
034 - Puchar Ibizy (2) | Puchary w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
034

Ostatni z wyścigów toczonych na Ibizie będący kwintesencją ścigania się na tej wyspie. Na pokonanie wyznaczonej trasy masz 54 minuty, a trasa ta wiedzie wokoło całej wyspy [033]. Opisywanie zakręt po zakręcie mija się z celem, szczególnie że na tych trasach spędziłeś już kilka godzin. To o czym warto pamiętać to standardowe uwagi: źródłem wiedzy o trasie jest mapa, na którą oglądaj się regularnie, a także uważaj na auta w ruchu ulicznym. Nie przesadzaj także z prędkością i nie ryzykuj. Odpowiednio wcześnie hamuj przed zakrętami. Czas, który musi osiągnąć nie jest wyśrubowany i dojechanie do mety powinno przy spokojnej jeździe zająć ci dobrych kilka minut krócej niż owe 54 minuty [034].