Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry

Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Mistrzostwa A1 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 poradnik Test Drive Unlimited 2

Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019

Mistrzostwa A1

539 - Mistrzostwa A1 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
539
540 - Mistrzostwa A1 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
540

Czas na auta z grupy A1. Bez wątpienia pomimo szerokiego wyboru najlepszym z nich jest Bugatti Veyron 16.4 i Pagani Zonda Cinque. Jeśli cię stać możesz zakupić oba, gdyż pierwsze z nich jest dobre na prostych trasach, a drugie na krętych.

Start mistrzostw znajduje się na południowym-wschodzie [539]. Do pokonania jest siedem osiem [540].

Prędkość: park Kamiloiki

541 - Mistrzostwa A1 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
541
542 - Mistrzostwa A1 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
542

Trasa sama w sobie nie jest trudna, przebiega wąską szosą z niewielkimi łukami. Jednak ze względu na olbrzymie rozwijane tutaj prędkości musisz na nich bardzo uważać by nie wypaść z jezdni jak na zakręcie ok. 15 sekund po starcie [541]. Biorąc pod uwagę, że często nie widzisz jak ostry jest łuk [542] zwracaj bacznie uwagę na mapę w rogu ekranu, która ułatwi ci planowanie przejazdu. Być może dojedziesz do momentu gdy prosty odcinek się kończy. Ostro wtedy zahamuj i skręć w prawo, a po kilku sekundach zakończysz tą próbę.

Wyścig: na piasku

543 - Mistrzostwa A1 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
543
544 - Mistrzostwa A1 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
544

Trasa przez większą część prowadzi po szerokiej jezdni. Pierwszy kilometr jedziesz prostą z delikatnymi łukami, potem także nie licząc kilku zakrętów gdzie musisz zwolnić - zwracaj uwagę na mapę. Uważaj także na wyskok - musisz wjechać na wzniesienie w miarę prosto tak, aby po wyskoku nie wylądować w krzakach [543]. Uważaj na zakręcie przed drugim checkpointem - prowadzi pod górkę i nie widać, że trzeba tutaj znacząco zwolnić [544]. Zakręt gdzie stoi drugi checkpoint jest jeszcze ostrzejszy.

545 - Mistrzostwa A1 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
545
546 - Mistrzostwa A1 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
546

Trasa skręca lekko w lewo na węższa jezdnię - warto zauważyć, że zakręty na trzecim [545] jak i czwartym checkpoincie możesz łatwo ściąć. Na piątym checkpoincie musisz ostro zwolnić przez ostry zakręt w prawo [546]. Do mety prowadzi już w miarę prosta szosa.

Wyścig: tor

547 - Mistrzostwa A1 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
547
548 - Mistrzostwa A1 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
548

Łatwy wyścig na trasie liczącej trzy okrążenia. Po przejechaniu prawie jednego kilometra po prostej drodze musisz ostro zahamować by zmieścić się na ciasnym zakręcie - nie walnij tutaj w betonowe bariery [547]. Chwilę dalej musisz pokonać drugi ostry zakręt w lewo [548].

549 - Mistrzostwa A1 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
549
550 - Mistrzostwa A1 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
550

Po kolejnym liczącym 1,2 kilometra prostym odcinku trzeci ostry zakręt w lewo [549]. Do końca okrążenia pozostaje ci kilka łuków [550].

Radar: park Hanauma

551 - Mistrzostwa A1 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
551
552 - Mistrzostwa A1 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
552

Po starcie jedź cały czas prosto, a dotrzesz do radaru nr 5. Następnie skręć w pierwszy zakręt w lewo, pokonaj nawrót, a po chwili zaliczysz nr 4 [551]. Skieruj się w lewo a zaliczysz radar nr 3, a za nim nr 2. Kolejny jest nr 1. Po zaliczeniu nr 2 możesz najpierw skręcić w pierwszy zakręt w prawo, nawrócić na tej prostej i rozpędzić się [552] aby zaliczyć nr 1. Pozostaje ci następnie skręcić na końcu prostej w lewo i skierować się do nr 6.

Wyścig: połatana droga

553 - Mistrzostwa A1 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
553
554 - Mistrzostwa A1 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
554

Przez pierwsze kilka kilometrów trasa prowadzi prostą, łatwą do pokonania szosą z delikatnymi łukami i kilkoma miejscami wymagający zwolnienia jak to na czwartym checkpoincie [553]. Piąty checkpoint stoi przy ostrym zakręcie w lewo i tutaj musisz przyhamować [554].

555 - Mistrzostwa A1 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
555
556 - Mistrzostwa A1 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
556

Chwilę potem do pokonania jest ostry zakręt w prawo [555]. Zakręt na siódmym checkpoincie możesz bez problemów ściąć by bardzo nie zwalniać - uważaj tylko na słup [556]. Do mety dojedziesz już bez żadnych przeszkód.

Wyścig: aleja Waialae

557 - Mistrzostwa A1 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
557
558 - Mistrzostwa A1 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
558

Trasa jest powolna i kręta. Na początek kilka ostrych zakrętów w tym ten na drugim checkpoincie [557]. Na kolejnym nawrót w prawo i to w dodatku pod górkę [558].

559 - Mistrzostwa A1 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
559
560 - Mistrzostwa A1 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
560

Kolejne checkpointy (piąty [559] i szósty) są w miejscu równie ostrych zakrętów. Na siódmym pokonaj ostry nawrót w lewo - musisz tutaj zwolnić do maksymalnie 100 km/h [560]. Potem jeszcze jeden ostrzejszy zakręt w prawo, a ostatnie blisko dwa kilometry to prościutka szosa.

Czas: wspinaczka

561 - Mistrzostwa A1 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
561
562 - Mistrzostwa A1 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
562

Pierwsza faza pozwala na bezproblemową jazdę nie licząc jednego zakrętu w prawo [561], gdzie musisz zwolnić. Problematycznie robi się na dojeździe do trzeciego checkpointu, gdzie przed nim masz do pokonania dwa ostre zakręty [562].

563 - Mistrzostwa A1 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
563
564 - Mistrzostwa A1 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
564

Kolejny zakręt może na mapie wygląda niebezpiecznie wcale takowym nie jest - przejedziesz go bez problemów zwalniając do ok. 100 km/h [563]. Tuż przed metą masz do pokonania ostatnie dwa ostre zakręty, pierwszy w lewo, drugi w prawo [564].

Czas: przylądek Makapuu

565 - Mistrzostwa A1 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
565
566 - Mistrzostwa A1 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
566

Przez pierwsze 3,5 kilometra trasa prowadzi przyjemną szeroką jezdnią bez ostrzejszych zakrętów, a jedynie z delikatnymi łukami [565]. Czwarty checkpoint stoi w miejscu ostrego nawrotu w lewo, za którym musisz skręcić ostro w prawo [566].

567 - Mistrzostwa A1 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
567
568 - Mistrzostwa A1 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
568

Piąty checkpoint znajduje się na ostrym nawrocie w lewo [567] - musisz tutaj naprawdę ZWOLNIĆ by nie wpaść w ścianę. Do mety pozostało przejechać kilka przyjemnych łuków oraz jeden ostrzejszy w prawo [568].