Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry

Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pojedynek z Chrisem Wilderem | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 poradnik Test Drive Unlimited 2

Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019

Pojedynek z Chrisem Wilderem

371 - Pojedynek z Chrisem Wilderem | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
371
372 - Pojedynek z Chrisem Wilderem | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
372

W tym momencie powinien do ciebie zadzwonić Chris Wilder, by wyzwać cię na pojedynek [371]. Miejsce jego startuj znajduje się na północnym-wschodzie wyspy [372].

373 - Pojedynek z Chrisem Wilderem | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
373
374 - Pojedynek z Chrisem Wilderem | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
374

Tuż po starcie postaraj się zablokować przeciwnika i wyjść na prowadzenie [373] - będzie ci zdecydowanie łatwiej. Przy pokonywaniu pierwszego zakrętu uważaj na drzewa [374].

375 - Pojedynek z Chrisem Wilderem | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
375
376 - Pojedynek z Chrisem Wilderem | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
376

Przez dłuższy fragment możesz cieszyć się szeroką trasą z delikatnymi łukami, gdzie możesz rozwinąć znaczną prędkość [375]. Uważaj przy piątym checkpoincie [376] - musisz zwolnić by wyrzuciło cię z trasy na prawo.

377 - Pojedynek z Chrisem Wilderem | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
377
378 - Pojedynek z Chrisem Wilderem | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
378

Tuż za szóstym punktem hamuj i ostro skręć w lewo [377]. Pozostały ci do pokonania dwa delikatne zakręty [378], po których wyjedziesz na prostą startową. Musisz przejechać trzy okrążenia. Jeśli na mecie będziesz pierwszy wygrasz auto rywala (jeśli nie masz miejsca w swoich garażach będzie na ciebie czekało w komisie).