Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry

Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Licencja A1 | Licencje Test Drive Unlimited 2 poradnik Test Drive Unlimited 2

Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019

Licencja A1

215 - Licencja A1 | Licencje Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
215
216 - Licencja A1 | Licencje Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
216

Udaj się do szosowej szkoły jazdy i porozmawiaj z instruktorem [215], a przedstawi już ostatnie osiem zadań do wykonania [216].

Przyspieszanie i hamowanie

217 - Licencja A1 | Licencje Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
217
218 - Licencja A1 | Licencje Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
218

Na sam początek dosyć wymagające zadanie. Po długim prostym odcinku, na którym się bardzo rozpędzisz musisz ostro przyhamować i płynnie przejechać slalom [217]. Następnie ostro skręć w prawo i przejeżdżając przez bramki z beczek [218] wyjedź na prostą.

219 - Licencja A1 | Licencje Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
219
220 - Licencja A1 | Licencje Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
220

Na jej końcu ponownie slalom, skręt w prawo [219] i wyjście na prostą. Na jej końcu musisz zatrzymać się w wyznaczonym miejscu [220] - zacznij wcześnie hamować by nie przejechać tego miejsca.

Zaawansowany slalom

221 - Licencja A1 | Licencje Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
221
222 - Licencja A1 | Licencje Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
222

Po pokonaniu pierwszych kilku bramek z beczek musisz ostro nawrócić w lewo [221]. Następnie kolejne bramki, nawroty [222] oraz jeden slalom po drodze.

223 - Licencja A1 | Licencje Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
223
224 - Licencja A1 | Licencje Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
224

Ostatnia prosta pełna jest ustawionych pod jeszcze gorszym kątem szykan z beczek [223], które ciągną się aż do mety [224].

Prędkość i dokładność

225 - Licencja A1 | Licencje Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
225
226 - Licencja A1 | Licencje Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
226

Trasa jest łatwa i przyjemna. Przez cały czas prowadzi łukami - musisz jedynie trzymać się bramek z beczek [225]. W niewielu miejscach musisz hamować - jednym z miejsc gdzie musisz lekko przyhamować jest bramka nr 14 [226].

227 - Licencja A1 | Licencje Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
227
228 - Licencja A1 | Licencje Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
228

Na ostatniej prostej, tuż przed metą, masz do pokonania slalom złożony z czterech beczek [227]. Pamiętaj, że na mecie musisz zatrzymać się w wyznaczonym miejscu [228].

Kręta droga

229 - Licencja A1 | Licencje Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
229
230 - Licencja A1 | Licencje Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
230

Po początkowych kilku łukach uważaj na zakręcie przy drugim checkpoincie - pokonaj go od zewnętrznej do wewnętrznej. Przy trzecim checkpoincie pokonaj długi nawrót w prawo [229] - musisz tutaj nieco zwolnić. Tuż za nim czeka cię długi zakręt w lewo. Na kolejnym checkpoincie ponownie musisz nieco zwolnić by zmieścić się w zakręcie [230] - staraj się stracić jak najmniej z prędkości.

231 - Licencja A1 | Licencje Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
231
232 - Licencja A1 | Licencje Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
232

Czeka cię następnie sekwencja trzech ostrzejszy zakrętów [231]. Na koniec przed metą długi łuk w prawo [232] - staraj się jechać na granicy wypadnięcia z trasy, gdy zobaczysz, że wypadasz na zewnętrzną wtedy zacznij zwalniać. W ten sposób z pewnością zaliczysz zadanie.

Drifting

233 - Licencja A1 | Licencje Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
233
234 - Licencja A1 | Licencje Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
234

Prosta sprawa - masz tutaj do pokonania trzy nawroty [233]. Możesz to zrobić wprowadzając auto w poślizg odpowiednio manewrując gazem, hamulcem i skrętem kół. Możesz też przejechać je płynnie albo skorzystać z hamulca ręcznego. Po wyjściu z trzeciego nawrotu pokonaj długą prostą i zatrzymaj się na końcu w wyznaczonym miejscu [234].

Czyste wyprzedzanie

235 - Licencja A1 | Licencje Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
235
236 - Licencja A1 | Licencje Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
236

Ok. 500 metrów po starcie masz do pokonania pierwszy ostry zakręt. Jeśli uda ci się do niego dojechać przed Dodge Viperem wyprzedź go po wewnętrznej [235], jeśli nie pojedź po zewnętrznej. Chwilę za tym zakrętem czekają cię kolejne dwa, pierwszy w prawo [236], drugi w lewo i w dodatku z górki. Ponownie jeżeli widzisz, że się zmieścisz prześlizgnij się po wewnętrznej, a jeśli nie uciekaj na zewnętrzną. Aby jednak zaliczyć musisz ryzykować i próbować wyprzedzać po wewnętrznej.

Trasa mieszana

237 - Licencja A1 | Licencje Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
237
238 - Licencja A1 | Licencje Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
238

Chwilę po starcie pokonaj slalom [237], a za nim nawrót w lewo - jest ciasno więc możesz użyć ręcznego hamulca. Następnie po krótkich prostych odcinkach czeka cię ostry zakręt w prawo, a następnie w lewo [238].

239 - Licencja A1 | Licencje Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
239
240 - Licencja A1 | Licencje Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
240

Za nimi musisz pokonać długi ostry zakręt w lewo cały czas jadąc według strzałek przez bramki z beczek [239]. W ten sposób trafisz na prosty odcinek, z którego wystartowałeś [240]. Musisz przejechać dwa takie okrążenia.

Trening na torze

241 - Licencja A1 | Licencje Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
241
242 - Licencja A1 | Licencje Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
242

Ostatnia próba rozgrywa się na szerokim torze - musisz na nim pokonać dwa okrążenia. Po starcie pokonaj lekki łuk w lewo, a po kilkuset metrach sekwencja trzech zakrętów [241], a następnie czwarty ostrzejszy w lewo. Za nim pokonaj 2,5 kilometrowy prosty odcinek - na jego końcu czeka cię ostry skręt w lewo [242], zacznij odpowiednio wcześnie hamować.

243 - Licencja A1 | Licencje Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
243
244 - Licencja A1 | Licencje Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
244

Za zakrętem czeka cię ciągu sześciu zakrętów, na przemian w lewo [243] i w prawo [244], za którymi wyjedziesz na prostą startową.

W ten sposób zdobędziesz wszystkie licencje w grze.