Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Pro Cycling Manager: Tour de France 2010 - poradnik do gry

Pro Cycling Manager: Tour de France 2010 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Finałowy sprint | Wyścig | Pro Cycling Manager Tour de France 2010 poradnik Pro Cycling Manager: Tour de France 2010

Finałowy sprint

Powodzenie finałowego sprintu w głównej mierze zależy od pozycji wyjściowej na ostatnich metrach - Finałowy sprint | Wyścig | Pro Cycling Manager Tour de France 2010 - Pro Cycling Manager: Tour de France 2010 - poradnik do gry

Powodzenie finałowego sprintu w głównej mierze zależy od pozycji wyjściowej na ostatnich metrach. Warto wysforować lidera oraz kolarzy z grupy "wolnych" na czoło stawki, jeśli mamy do czynienia ze sprintem masowym - do tego służą głównie pomocnicy, torujący ścieżkę dla swojego najlepszego zawodnika. Na czele znajdujemy się także po wciśnięciu przycisku "Pojedyncza zmiana" w panelu kolarza. Optymalny moment rozpoczęcia sprintu to 700-800 metrów przed metą. Tutaj jednak nie ma reguły - jeżeli inni kolarze atak wcześniej, musimy dynamicznie zareagować na zaistniałą sytuację. Wszystko zależy też od predyspozycji zawodnika do sprintu - im lepiej finiszuje, tym dłużej może to czynić na wyższym poziomie. Można oczywiście zacząć finiszować na 1,5 km przed metą (szczególnie w przypadku sprinterów) - choć to ryzykowne, niejednokrotnie okazuje się to bardziej opłacalne, więc w przypadku finiszu trudno doszukiwać się jednej, panującej we wszystkich wyścigach reguły. W przypadku etapów górskich sprint ma znaczenie tylko przy pierwszych kilku miejscach - zazwyczaj różnice na linii mety pomiędzy kolejnymi grupami kolarzy są tak znaczne, że dodatkowe 2-3 sekundy nie wpłyną zbytnio na wynik, za to odbiją się na kondycji po morderczej wspinaczce.