Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Pro Cycling Manager: Tour de France 2010 - poradnik do gry

Pro Cycling Manager: Tour de France 2010 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Jazda na czas - indywidualna i grupowa | Wyścig poradnik Pro Cycling Manager: Tour de France 2010

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Jazda na czas - indywidualna i grupowa

1 - Jazda na czas - indywidualna i grupowa | Wyścig - Pro Cycling Manager: Tour de France 2010 - poradnik do gry

 

Indywidualne czasówki to bardzo specyficzne zawody - w nich bowiem praktycznie cała rywalizacja rozgrywa się podczas wyboru zawodników przystępujących do próby. Można właściwie powiedzieć, że najlepszą taktyką w tym wypadku jest brak taktyki, albowiem możliwości wpływania na osiągi naszych zawodników są znikome. Tutaj o zwycięstwie decydują umiejętności w zakresie sprintu i kolarstwa szosowego.

Zupełnie inaczej sprawa wygląda w przypadku grupowej jazdy na czas. W tym wypadku wynik naszej grupy zależy tylko i wyłącznie od naszych umiejętności. Najważniejsze jest tutaj solidne i przemyślane wykonywanie zmian na pozycji lidera grupy - kolarze jadą bowiem w kilkuosobowych teamach, więc bez zgodnej współpracy podczas jazdy nie mamy szans na końcowy triumf. Kluczem do sukcesu jest umiejętne rozłożenie sił i narzucenie tempa, które wytrzyma przynajmniej pięciu uczestników sztafety - tylu bowiem musi pojawić się na mecie, by odnotowano sumaryczny czas ekipy. Co ważne: czas mierzony jest po przekroczeniu linii mety przez piątego zawodnika jadącego w grupie. Nie sztuką więc staje się wykręcenie fantastycznego czasu najlepszym sprinterem - grunt to znaleźć "złoty środek" pomiędzy zmianami, prędkością jazdy a faktycznymi możliwościami kolarzy.