Harry Potter i Kamień Filozoficzny - poradnik do gry

Solucja Harry Potter i Kamień Filozoficzny cz.9 poradnik Harry Potter i Kamień Filozoficzny

Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019

Powrót i skok na skałę. Przeskakuj na kolejne. Za zakrętem w lewo. Strzałka pokazuje kierunek. Po prawej widać skrzynię, ale nie próbuj tam skakać, bo jest za daleko. Dotrzesz tam później. Po prawej kolejny wodospad, a za nim w jaskini, krzak płonących nasion. Uważnie spójrz w prawo. W skale widać zarys ukrytego przejścia. Rzuć czar. Otworzy się przejście do skrzyni, którą widziałeś wcześniej. Powrót tą samą drogą i w prawo. Wchodzisz do jaskini. Strzałka pokazuje kierunek w prawo, ale ty idź w lewo. W jaskini znajdziesz kolejny krzak płonących nasion. [il. 74]

Schodzisz w dół - Solucja Harry Potter i Kamień Filozoficzny cz.9 - Harry Potter i Kamień Filozoficzny - poradnik do gry

Schodzisz w dół. W pokoju jest żółw, uśpij go. Na wprost zamknięte przejście, a po lewej wejście do jaskini. Nie idź tam, to pułapka-spadniesz w dół. Idź w prawo po schodkach. Na szczycie schodów księga (save). Wchodząc do środka masz dwie drogi. Obu strzegą rosiczki. Idź lewą stroną. Czarem uśpij rosiczkę. Naprzeciwko niej jest ukryte przejście. Rzuć czar. Kiedy ściana się przesunie idź korytarzem w głąb. Dojdziesz do skrzyni. Na ścianie mechanizm od przejścia, za którym jest żółw-niedawno go minąłeś. [il. 75]

Najlepiej wróć tą samą drogą. Po wyjściu z jaskini w lewo do strzałki i znów w lewo.

Na ścianach rosiczki, a w głębi widać krzew płonących nasion. [il. 76]

Weź ziarna i idź prosto. Na ścianie znowu rosiczki. Znajdziesz tam skrzynię, żabkę i księgę (save). Wychodzisz na balkon. Na suficie wiszą skały, ale jeśli rzucisz na nie czar spadną w dół i utworzą przejście. [il. 77]

Skacz naprzeciwko do balkonu ze strzałką - Solucja Harry Potter i Kamień Filozoficzny cz.9 - Harry Potter i Kamień Filozoficzny - poradnik do gry

Skacz naprzeciwko do balkonu ze strzałką. W sali krzew płonących nasion. Pozbieraj je i wróć na balkon. Strąć skałę i przejdź do skrzyni. Teraz idziesz zgodnie ze strzałką. Strącasz skały i idziesz przed siebie. Naprzeciwko dwa płonące ślimaki. [il. 78]

Wyjdziesz na kolejny balkon. Na wprost żółw, ale nie musisz iść tą drogą. Idź w lewo, a w ten sposób go ominiesz. Skaczesz po skałach i w prawo do małej jaskini, a tam korytarzem na wprost. Wewnątrz ślimaki i skoki po skałach. [il. 79]

Za tymi przeszkodami komnata ze skrzynią i mechanizmem. Uruchom go i idź w prawo. [il. 80]

Teraz prosto do strzałki, a później w lewo - Solucja Harry Potter i Kamień Filozoficzny cz.9 - Harry Potter i Kamień Filozoficzny - poradnik do gry

Teraz prosto do strzałki, a później w lewo. Przesuń skalną kulę i idź w kierunku, którym się potoczyła. Korytarzem dojdziesz znów przed chatę Hagrida. Za nasiona dostaniesz magiczną kartę. Wejdź do domu i wrzuć nasiona do ognia. Z jaja wylęgnie się mały smok. Wdzięczny Hagrid da Ci magiczny flet.

Zaraz po tej wyczerpującej wędrówce odbędziesz pierwszy mecz quidditcha. Nie będę się wdawał w szczegóły, bo pisałem o tym w poradach ogólnych i tam znajdziecie wszystko, co trzeba na ten temat wiedzieć. [il. 81]

Po meczu pora na lekcje. Idź na trzecie piętro. Z kominka wyjdą bracia. Daj im fasolki, a dostaniesz kartę. Naprzeciwko kominka są trzy półki. Za środkową ukryty jest włącznik do obrazu po lewej. [il. 82]

Za obrazem znajduje się ukryta komnata, a w niej skrzynia z fasolkami - Solucja Harry Potter i Kamień Filozoficzny cz.9 - Harry Potter i Kamień Filozoficzny - poradnik do gry

Za obrazem znajduje się ukryta komnata, a w niej skrzynia z fasolkami. Wróć do drzwi i w lewo. Dojdziesz do holu, gdzie kręci się sporo uczniów. Po prawej widać księgę (save) [il. 83]

Idź do niej, a następnie na wprost i schodami w górę. Po drodze zauważysz dziwne zachowanie jednego z profesorów, ale to na razie niech Cię nie martwi. Idź za kolegami na lekcję. Nauczysz się czaru Lumos.