Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Commandos 2: Ludzie odwagi - poradnik do gry

Commandos 2: Ludzie odwagi - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 07 | Commandos 2 Ludzie odwagi poradnik Commandos 2: Ludzie odwagi

Oto kilka porad dotyczących tej misji:

  • Postaraj się jak najszybciej skontaktować się z Natashą.
  • Użyj ciężarówki do dostania się do bazy.
  • Pamiętaj, że nie każdą misję da się wykonać bez używania broni.

Mapa - fragmenty układanki

1 - Mały domek, zaraz przy starcie misji (1 fragment) - Misja 07 | Commandos 2 Ludzie odwagi - Commandos 2: Ludzie odwagi - poradnik do gry

Opis mapy

1 - Mały domek, zaraz przy starcie misji (1 fragment).

2 - Kompleks domków (2 fragmenty).

3 - Kawiarnia, w której urzęduje łącznik (2 fragmenty).

4 - Budynek ogrodzony z jednej strony murem (1 fragment).

5 - Dom zbudowany najbliżej murów bazy (1 fragment).

6 - Budynek znajdujący się między dwoma innymi budynkami (2 fragmenty).

7 - Budynek, w którym spotykasz Natashę (1 fragment).

8 - Dom z charakterystycznym zielonym dachem (1 fragment).

9 - Magazyn (2 fragmenty).

10 - Kompleks budynków przy wjeździe do bazy (1 fragment).

Zadania główne, poboczne oraz podpowiedzi:

Zadanie główne: Skontaktuj się z saperem i złodziejem.

Zadanie główne: Znajdź materiały wybuchowe.

Zadanie główne: Zniszcz wielkie zbiorniki paliwa.

Zadanie główne: Zniszcz małe zbiorniki paliwa.

Podpowiedź: Ukryj się w ciężarówce.

Zadanie główne: Przedostań się do lotniskowca.

Podpowiedź: Skontaktuj się ze sprzedawcą.

Podpowiedź: Uratuj Natashę.

Kolejność i wykonanie poszczególnych zadań:

Początek siódmej misji przedstawia się równie tajemniczo, co początki innych misji z drugiej części komandosów. Do dyspozycji masz jedynie Green Bereta, cel misji nie jest Ci bliżej znany, a dwóch Twoich kompanów (saper i złodziej) są zamknięci w jednym z pomieszczeń w magazynie.

Pierwszą wskazówką podaną przez dowództwo jest skontaktowanie się z łącznikiem, który powinien naświetlić trochę cel tejże misji.

Skontaktuj się ze sprzedawcą: Pierwsze kroki będą niezwykle proste. Co prawda tylko jeden z Twoich podopiecznych jest aktywny, ale jest nim Green Beret, wprawiony w akcjach za liniami wroga. Niejednokrotnie już udowadniał, że umie posługiwać się nożem i że wie, jak się morduje wrogów.

Swoje pierwsze posunięcia skieruj w stronę frontowej bramy. Zabijaj lub knebluj kolejnych przeciwników, którzy na przykład udadzą się po paczkę papierosów rzuconych przez Green Bereta lub zostaną zaciekawieni dźwiękiem sprytnie ustawionego wabika. Staraj się jak na razie jedynie przejść jak najdalej od wrogich jednostek, aż dojdziesz do sklepu, czyli miejsca, w którym masz się spotkać z łącznikiem.

Łącznikiem jest sprzedawca, który, musisz przyznać, wyjątkowo sprytnie ukrywa się przez nieprzyjacielem. On niestety odeśle Cię do kolejnej osoby - Natashy, z którą miałeś już okazję współpracować podczas nocnej misji w niemieckiej bazie łodzi podwodnych. Sprzedawca podaruje Ci jednak przebranie i karabin snajperski - dwie rzeczy, bez których Natasha wydaje się być bezużytecznym członkiem elitarnej grupy komandosów (obydwie rzeczy znajdziesz na zapleczu).

Wyjdź z budynku i rozejrzyj się trochę po okolicy. Dojście do lotniskowca bez pomocy Natashy, graniczyłoby z cudem, więc chyba jedynym wyjściem jest skontaktowanie się z nią.

Uratuj Natashę: Ponownie będziesz zmuszony do działania Green Beretem. Wywabianie kolejnych wartowników, szybkie przebieganie za kolejne budynki, rzucanie paczki papierosów, baczne obserwowanie patroli, wspinaczka po kablach telefonicznych, to tylko nieliczne sposoby dostania się do budynku, w którym ukrywa się Natasha.

Gdy tylko się z nią skontaktujesz, przekaż jej przebranie oraz karabin snajperski. Dzięki jej obecności, drużyna Twoja znacznie się umocniła. Teraz odciąganie uwagi wartowników jest znacznie prostsze i Green Beret będzie miał jeszcze większe pole do popisu. Niestety Natasha nie przekazała żadnych informacji co do celów misji, w związku z czym musisz skontaktować się, tym razem, z saperem i złodziejem, ukrytymi w magazynie.

Skontaktuj się z saperem i złodziejem: Droga od miejsca, w którym przebywała Natasha, do magazynu jest banalnie prosta. Koniecznie zlikwiduj wszystkich wartowników stacjonujących w okolicy magazynu, jest to bardzo istotne... W samym magazynie wrogów jest kilku, ale większość z nich naprawia jakiś przedmioty lub przegląda szafki z pudełkami, więc stanowią bardzo łatwych przeciwników.

Saper i złodziej są ukryci w mniejszym pomieszczeniu magazynu. Skontaktuj się z nimi i dowiedz się o co tak naprawdę chodzi w tej misji...

Sprawa naświetlona przez sapera i złodzieja w praktyce wyglądała banalnie. Celem misji było odnalezienie materiałów wybuchowych, a następnie wysadzenie w powietrze zbiorników z paliwem.

Najpierw oczywiście musisz dostać się do bazy, co wydaje się być niemożliwością. Dwóch dołączonych przed chwilą kompanów nawet i na ten problem znalazło rozwiązanie - cała drużyna może ukryć się w ciężarówce przewożącej co jakiś czas towar z magazynu... do wnętrza bazy.

Ukryj się w ciężarówce: Tak więc wszystkimi podopiecznymi ukryj się za róg magazynu i poczekaj na przyjazd ciężarówki. Gdy się tylko zjawi, wskocz szybko do niej, ulokuj się wygodnie i czekaj, aż zawiezie Cię do środka bazy.

Podczas podróży krętymi drogami tego skromnego miasteczka jesteś zupełnie niewykrywalny - kto by przecież sprawdzał ciężarówkę przewożącą co jakiś czas towary.

Samochód zawiezie Cię w idealne miejsce - zaraz przy budynku z materiałami wybuchowymi. Gdy się tylko zatrzyma, wysiądź szybko z ciężarówki i schowaj się w bezpieczne miejsce (nie musisz daleko szukać - najbliższy budynek, do którego tragarz wnosił skrzynkę, wydaje się być odpowiedni - ukryj się przy jego ścianie, nie wchodząc do środka).

Stąd możesz udać się złodziejem po materiały wybuchowe. To jest idealny moment na popis jego sprawności, szybkości i umiejętności złodziejskich.

Znajdź materiały wybuchowe: Na przykład przy użyciu Spike'a, myszy złodzieja, odwróć uwagę wartowników, którzy mogą przeszkodzić Ci w dojściu do budynku z materiałami wybuchowymi. Do samego budynku możesz się dostać oknem, wcześniej upewniając się, czy aby żaden z przeciwników nie ujrzy Cię wchodzącego do środka. Wewnątrz, jeżeli zajdzie taka konieczność, kopnij patrolującego to pomieszczenie żołnierza, aby nie przeszkodził Ci w otwieraniu wytrychami skrzynki z ładunkami wybuchowymi. Oczywiście zabierz wszystkie materiały pirotechniczne i również wychodząc przez okno wróć do reszty kompanii.

Teraz, mając już materiały wybuchowe, pozostaje Ci jedynie podstawić je w odpowiednie miejsca. Musi to zrobić oczywiście saper, więc niech złodziej przekaże ładunki do sapera. Natashą zagaduj kolejnych wartowników i przejdź z jednego końca obozu, na drugi, gdzie mieszczą się zbiorniki z paliwem. Gdy będzie to konieczne (a czasami wręcz niezbędne), zabijaj niektórych wartowników Green Beretem. W ten sposób przedostań się do zbiorników, pod które podłóż bomby z kontrolowanym wybuchem.

Po podłożeniu materiałów wybuchowych, pozostaje Ci jedynie ewakuacja. Możesz to zrobić na dwa sposoby - cichy, oddając jedynie strzał z karabinu snajperskiego oraz głośny, przy użyciu wszelkiego rodzaju granatów, bomb i pistoletów. Muszę przyznać, że pierwszy sposób, cichy, jest niezwykle trudny do zrealizowania, czasochłonny, a do tego większość zależy od szczęścia. Tak więc, jeżeli bardzo Ci zależy na ukończeniu misji nie wszczynając alarmu, to wykonaj sposób cichy, a jak nie, to użyj sposobu głośnego.

Sposób cichy: Mimo, że w bazie została jeszcze spora ilość przeciwników, to możesz już zacząć się ewakuować. Odpowiednio ustaw się Natashą i zabij strzałem z karabinu snajpera, który stoi przy barierce, o którą złodziej ma zaczepić drabinkę. Nikt nie powinien zobaczyć ciała, więc się nim nie przejmuj.

Następnie, nadal Natashą, wsiądź do samochodu, który stoi nieopodal wielkiego dźwigu i rozpędź nim tłum marynarzy stojących przy dźwigu (w ten sposób, aby żaden z nich nie widział drabinki prowadzącej na dźwig). Potem, wysiądź z samochodu i razem z Green Beretem pozbądź się ewentualnych innych przeciwników, którzy mają oko na dźwig i drabinkę.

Teraz, możesz podczołgać się do drabinki złodziejem, którym wdrap się na sam czubek dźwigu, a następnie przejdź w okolicę, gdzie masz zaczepić drabinkę, aby reszta drużyny mogła się ewakuować.

Ostatnim problemem jest ponowne przestawienie samochodu, tym razem w ten sposób, aby żaden z marynarzy nie widział drabinki, po której będzie wchodzić Natasha, Green Beret i saper.

Jeżeli uda Ci się tak ustawić wóz, aby nikt nie widział drabinki, to wejdź po niej całą kompanią, następnie skryj się do kontenera, a na końcu zdetonuj ładunki podstawione pod zbiorniki z paliwem.

Sposób głośny: jest trochę mniej czasochłonny, ale za to bardziej hałaśliwy. Postaraj się unieszkodliwić tylu przeciwników, ilu tylko dasz radę (włącznie ze snajperem stojącym przy barierce, gdzie złodziej ma zrzucić drabinkę). Następnie podczołgaj się całą kompanią w okolicę dźwigu portowego i rzuć granatem w marynarzy stojących nieopodal. Teraz rozpoczyna się wyścig z czasem - szybko wejdź złodziejem na dźwig portowy, potem na lotniskowiec, by wreszcie zrzucić drabinkę. W międzyczasie odpal ładunki podłożone pod zbiorniki z paliwem. Na samym końcu wejdź wszystkimi po drabince, zostawiając na lądzie na przykład sapera, który będzie zabijał ewentualnych przeciwników. Gdy będziesz już bezpieczny, wsadź wszystkich podopiecznych do lotniskowca i zakończ siódmą misję.