Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gray Matter - poradnik do gry

Gray Matter - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział czwarty (3) | Opis przejścia Gray Matter Gray Matter poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019

1 - Rozdział czwarty (3) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry
W korytarzu zwróć uwagę na niedomknięte drzwi w pokoju 202 - obejrzyj zapadkę i dwukrotnie rygiel (3 pkt - Rozdział czwarty (3) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry

W korytarzu zwróć uwagę na niedomknięte drzwi w pokoju 202 - obejrzyj zapadkę i dwukrotnie rygiel (3 pkt. premii). Z drugiego piętra udaj się na trzecie (kursor kierunkowy w głębi ekranu - uważaj, by nie wrócić w ten sposób na pierwsze, gdyż oba kursory pojawiają się tuż obok siebie).

2 - Rozdział czwarty (3) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry
Na trzecim piętrze mieści się pokój Harveya (302 - pierwszy od prawej) - Rozdział czwarty (3) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry

Na trzecim piętrze mieści się pokój Harveya (302 - pierwszy od prawej). Oczywiście też jest zamknięty i oczywiście dyżurny nie zgodzi się go otworzyć. I tam musisz więc dostać się podstępem. Po kliknięciu chłopaka wybierz sztuczkę "Tajemnica zamkniętego pokoju" (5 pkt.). Oczywiście potrzebujesz odpowiedniego rekwizytu, po który udaj się do sklepiku Mefistofelesa, gdzie z regału po prawej weź generator hałasów "Na pomoc!" (2 pkt.). Wracaj do kampusu.

3 - Rozdział czwarty (3) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry
Przechodząc korytarzem pierwszego piętra, zgarnij trochę różowego papieru toaletowego ze stolika po lewej - będzie zaraz potrzebny (2 pkt - Rozdział czwarty (3) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry

Przechodząc korytarzem pierwszego piętra, zgarnij trochę różowego papieru toaletowego ze stolika po lewej - będzie zaraz potrzebny (2 pkt.). Na trzecim piętrze owiń generator papierem (2 pkt.) i wsuń go pod drzwi pokoju 302 (3 pkt.). Następnie użyj (LPM w ekwipunku) pilota od generatora.

4 - Rozdział czwarty (3) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry
Kiedy chłopak wejdzie do pokoju, pomajstruj przy ryglu w zamku drzwi (5 pkt - Rozdział czwarty (3) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry

Kiedy chłopak wejdzie do pokoju, pomajstruj przy ryglu w zamku drzwi (5 pkt.), by uniemożliwić im zatrzaśnięcie się - podobnie jak otwartym drzwiom piętro niżej. I po chwili, gdy korytarz opustoszeje, wpakuj się do pokoju Harveya (5 pkt.).

5 - Rozdział czwarty (3) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry
Tu rzuć okiem na pozostawiony na biurku scenariusz (2 pkt - Rozdział czwarty (3) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry

Tu rzuć okiem na pozostawiony na biurku scenariusz (2 pkt.), z którego przeczytaj parę zdań (5 pkt.), sprawdź też sprzęt filmowy na dolnej półce regału po lewej (2 pkt. premii).

6 - Rozdział czwarty (3) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry
Wracaj na pierwsze piętro i zainteresuj się zamkniętymi drzwiami od pokoju Heleny (102) - Rozdział czwarty (3) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry

Wracaj na pierwsze piętro i zainteresuj się zamkniętymi drzwiami od pokoju Heleny (102). Zauważ jednak, że świetlik u góry jest uchylony. Przysuń więc do drzwi stojące na korytarzu wiadro z farbą (3 pkt.), a Sam - wspiąwszy się po nim, dostanie się do pokoju Heleny, gdzie automatycznie podniesie z podłogi klucz do jej lokum (5 pkt.).

7 - Rozdział czwarty (3) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry
8 - Rozdział czwarty (3) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry
9 - Rozdział czwarty (3) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry
Zauważ na biurku aparat fotograficzny, zajrzyj do szuflady (2 pkt - Rozdział czwarty (3) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry

Zauważ na biurku aparat fotograficzny, zajrzyj do szuflady (2 pkt. premii), wreszcie wyciągnij spod łóżka (2 pkt.) i zbadaj (2 pkt.) schowaną tam kasetkę. Jest zamknięta i nie masz jej czym otworzyć. Kiedy wyjdziesz z zbliżenia, w pokoju pojawi się Helena. Porozmawiaj z nią (5 pkt.) - w efekcie czego dziewczyna pożyczy Sam aparat, podziel się także odkryciami na temat pozostałej czwórki uczestników eksperymentu (12 pkt. premii, po 3 za każdą osobę. Jeśli nie sprawdziłeś jeszcze wszystkich "owieczek", dokończ tę rozmowę, gdy zbierzesz informacje o całej czwórce studentów).

10 - Rozdział czwarty (3) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry
Wpadnij jeszcze do Dread Hill - Rozdział czwarty (3) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry

Wpadnij jeszcze do Dread Hill. Sam automatycznie uda się do laboratorium, gdzie natrafi na króliczą aferę. Po wyjściu gospodyni zagadnij Stylesa i porozmawiaj z nim na wszystkie tematy (Klub Owieczek, studenci, incydenty w kampusie, Linkweller - w sumie 12 pkt.).

Na koniec przenieś się do St Edmund Hall, gdzie na trawniku czekają już uczestnicy eksperymentu. Kiedy Sam przekona ich do losowania, pojawi się moment, w którym możesz jeszcze zebrać brakujące punkty premii (jeśli np. nie sprawdziłeś wszystkiego w pokojach w akademiku). Następnie kliknij którekolwiek z nich kursorem w kształcie cylindra. Z magicznego podręcznika wybierz sztuczkę "Misa z owocami" (10 pkt.). To zakończy zadanie (141/141 pkt.).

Premia (33 pkt.)

1) Podejdź do wieszaka na pocztówki w sklepiku Alicji na Queen Street (2 pkt.).

2) Obejrzyj tablicę historyczną z biografią Lewisa Carrolla w sklepiku Alicji na Queen Street (2 pkt.).

3) Kliknij w zbliżeniu plakat z Kapelusznikiem w sklepiku Alicji na Queen Street (2 pkt.).

4) Porozmawiaj z bibliotekarką o filmowym Hogwarcie (3 pkt.).

5) Spróbuj dostać się do jadalni w Christ Church College (3 pkt.).

6) Zajrzyj do otwartej szuflady biurka w pokoju Charlesa (2 pkt.).

7) Dwukrotnie obejrzyj rygiel w niedomkniętych drzwiach pokoju 202 - po wizycie w pokoju 204 (3 pkt.).

8) Sprawdź sprzęt filmowy na dolnej półce regału w pokoju Harveya (2 pkt.).

9) Pod nieobecność Heleny zajrzyj do szuflady biurka w jej pokoju (2 pkt.).

10) Porozmawiaj z Heleną na temat swoich odkryć odnośnie Angeli, Malika, Charlesa i Harveya (12 pkt.).