Medal of Honor - poradnik do gry

Sieć Neptuna (2) | Opis przejścia Medal of Honor Medal of Honor poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 29 sierpnia 2019

1 - Sieć Neptuna (2) | Opis przejścia Medal of Honor - Medal of Honor - poradnik do gry
Ostatnich dwóch znajdziemy na prawo od pozostałych, obok miejsca z którego sami przyszliśmy [1] - Sieć Neptuna (2) | Opis przejścia Medal of Honor - Medal of Honor - poradnik do gry

Ostatnich dwóch znajdziemy na prawo od pozostałych, obok miejsca z którego sami przyszliśmy [1]. Jeżeli nie uda nam się zabić wszystkich po cichu, wyciągamy karabin i ostrzeliwujemy wrogów zza skał. Wykonawszy zadanie, biegniemy ścieżką z drugiej strony obozu, tam gdzie wcześniej poszedł Matka [2].

2 - Sieć Neptuna (2) | Opis przejścia Medal of Honor - Medal of Honor - poradnik do gry
Przytrzymując F, wspinamy się na górę [1] - Sieć Neptuna (2) | Opis przejścia Medal of Honor - Medal of Honor - poradnik do gry

Przytrzymując F, wspinamy się na górę [1]. Cały czas podążając za naszym towarzyszem, natkniemy się na kolejny oddział wroga [2]. Nie otwieramy jednak ognia, czekając aż przeciwnicy się rozejdą.

3 - Sieć Neptuna (2) | Opis przejścia Medal of Honor - Medal of Honor - poradnik do gry
Kilka kroków dalej dotrzemy do rozwidlenia dróg - Sieć Neptuna (2) | Opis przejścia Medal of Honor - Medal of Honor - poradnik do gry

Kilka kroków dalej dotrzemy do rozwidlenia dróg. Wybieramy ścieżkę z lewej [1], która zaprowadzi nas do kolejnej kładki z Talibami [2]. Czekamy, aż zostanie tylko dwóch wrogów i szybko ściągamy jednego z nich. Drugim zajmie się Matka.

4 - Sieć Neptuna (2) | Opis przejścia Medal of Honor - Medal of Honor - poradnik do gry
Gdy będzie czysto, ruszamy po kładce w prawo [1], powtarzając poprzednią operację na dwóch kolejnych patrolach (czekamy na znak od Matki) [2] - Sieć Neptuna (2) | Opis przejścia Medal of Honor - Medal of Honor - poradnik do gry

Gdy będzie czysto, ruszamy po kładce w prawo [1], powtarzając poprzednią operację na dwóch kolejnych patrolach (czekamy na znak od Matki) [2].

5 - Sieć Neptuna (2) | Opis przejścia Medal of Honor - Medal of Honor - poradnik do gry
Kawałek dalej rozdzielimy się [1] - Sieć Neptuna (2) | Opis przejścia Medal of Honor - Medal of Honor - poradnik do gry

Kawałek dalej rozdzielimy się [1]. Nasz towarzysz pójdzie górą w prawo, a my musimy ruszyć do jaskini z lewej. Po drugiej stronie pieczary [2], rozpocznie się krótka cut-scenka. Jak tylko filmik się skończy, biegniemy jak najszybciej przed siebie, cały czas trzymając się skał z prawej.

6 - Sieć Neptuna (2) | Opis przejścia Medal of Honor - Medal of Honor - poradnik do gry
Gdy dotrzemy na szczyt, skręcamy w lewo, a następnie pozbywamy się zaczajonych tam wrogów [1] - Sieć Neptuna (2) | Opis przejścia Medal of Honor - Medal of Honor - poradnik do gry

Gdy dotrzemy na szczyt, skręcamy w lewo, a następnie pozbywamy się zaczajonych tam wrogów [1]. Chwilę później rozpocznie się duża strzelania [2], więc warto znaleźć jakieś bezpieczne schronienie.

7 - Sieć Neptuna (2) | Opis przejścia Medal of Honor - Medal of Honor - poradnik do gry
Najlepiej wejść do jaskini z prawej [1] - Sieć Neptuna (2) | Opis przejścia Medal of Honor - Medal of Honor - poradnik do gry

Najlepiej wejść do jaskini z prawej [1]. Jest to nie tylko dobry punkt obserwacyjny, ale znajdziemy tam również CKma oraz snajperkę [2].

8 - Sieć Neptuna (2) | Opis przejścia Medal of Honor - Medal of Honor - poradnik do gry
Zmieniając co jakiś czas broń, zabijamy wszystkich Talibów na wzgórzach po lewej [1] - Sieć Neptuna (2) | Opis przejścia Medal of Honor - Medal of Honor - poradnik do gry

Zmieniając co jakiś czas broń, zabijamy wszystkich Talibów na wzgórzach po lewej [1]. Po skończonej robocie, ruszamy dalej za Matką [2] i kończymy etap.