Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

R.U.S.E. - poradnik do gry

R.U.S.E. - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Niemcy - Przejażdżka z diabłem | Kampania | RUSE poradnik R.U.S.E.

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

[Niemcy] - Przejażdżka z diabłem

Legenda - Niemcy - Przejażdżka z diabłem | Kampania | RUSE - R.U.S.E. - poradnik do gry

Legenda:

[1] - twoja baza

[zielone strzałki] - kierunki ataku Niemców

[2] - czołg Maus

[3] - centrum badawcze

Przejmij centrum badawcze

W pierwszej kolejności będziesz musiał zabezpieczyć swoją bazę [1] , przed atakami, które Niemcy zaczną niedługo przeprowadzać z północnego wschodu i z północnego zachodu [zielone strzałki] . Na okolicznych złożach jak najszybciej wybuduj składy zaopatrzenia. Następnie stwórz kilka oddziałów piechoty i obsadź nią lasy ciągnące się wzdłuż dróg przy bazie. Jednocześnie na kierunkach natarcia zacznij budowę blokhausów, czyli niezwykle mocnych bunkrów świetnie radzących sobie z wojskami pancernymi oraz piechotą. W miarę przyrostu gotówki staraj się też tworzyć ciężki czołgi Tygrys i średnie Pantery. Dzięki takiej obronie, przeciwnik będzie miał nie lada problem, aby zaszkodzić twojej bazie (obrazek poniżej).

W tym zadaniu nie możesz budować lotnisk, dlatego warto zainwestować w oddziały artyleryjskie - działa szturmowe Stuh 42 (oraz ich ulepszone wersje) są szczególnie przydatne jako wsparcie nacierających oddziałów - Niemcy - Przejażdżka z diabłem | Kampania | RUSE - R.U.S.E. - poradnik do gry

W tym zadaniu nie możesz budować lotnisk, dlatego warto zainwestować w oddziały artyleryjskie - działa szturmowe Stuh 42 (oraz ich ulepszone wersje) są szczególnie przydatne jako wsparcie nacierających oddziałów. Można nimi szybko rozprawiać się z lżejszymi jednostkami wroga oraz zabudowaniami. Warto jednak rozważyć też zakup potężnych 150mm dział, które posiadają ogromny zasięg rażenia i sprawdzają się wyśmienicie do obracania w pył wszelkiego rodzaju budynków, a szczególnie skład zaopatrzeniowych wroga. Warto jak najszybciej zniszczyć te strategiczne budowle oponentowi i samemu je przejąć, przesuwając własne wojska w ich kierunku i wzmacniając je artyleryjskim ostrzałem. W miarę posuwania się do przodu i zajmowania kolejnych połaci terenu nie zapominaj również o dołączeniu do swoich sił oddziałów przeciwlotniczych, ponieważ Niemcy będą próbowali atakować cię także z powietrza. Pewną alternatywą na brak lotnictwa może okazać się zajęcie wysuniętego na północny wschód wrogiego lotniska - musisz jednak uważać na wrogie kontrataki, a szczególnie na wrogą artylerię ostrzeliwującą cię z daleka. Jeśli uda ci się zbudować jakieś samoloty to możesz spróbować obrócić ją w pył z powietrza, a w przypadku braku oddziałów powietrznych warto korzystać z fortelu "Cisza Radiowa" (artylerzyści będą mieli utrudnione celowanie) i, jeśli to możliwe, to przeprowadzać szybkie rajdy lżejszymi jednostkami lub ostrzeliwać pozycje rywala własną artylerią. W każdym razie kiedy uznasz, że twoja armia jest wystarczająco silna i zróżnicowana (w jej skład musi wchodzić piechota, oddziały pancerne, jednostki przeciwlotnicze, a przydałyby się też działa szturmowe) wyrusz nią w kierunku bazy wroga (polecam atak przez wschodnią flankę) i systematycznie eliminuj kolejne punkty oporu wroga (obrazek poniżej). Podczas szturmu raczej nie warto tworzyć blockhausów, które będą łatwym celem dla wrogiej artylerii. Uważaj również na często stosowany przez wroga fortel "Terror" (obniżenie morale twoich oddziałów) oraz "Pozorowana Ofensywa", czyli atak przy pomocy atrap wrogich jednostek.

Po przebiciu się przez wrogie linie obronne zacznij kierować się w stronę bazy oponenta [3] - Niemcy - Przejażdżka z diabłem | Kampania | RUSE - R.U.S.E. - poradnik do gry

Po przebiciu się przez wrogie linie obronne zacznij kierować się w stronę bazy oponenta [3] . Rozbij w pył ostatnie oddziały (warto też szybko wyeliminować lotnisko) (obrazek poniżej), a na koniec przejmij centrum badawcze przy pomocy piechoty.

Zniszcz czołg Maus - Niemcy - Przejażdżka z diabłem | Kampania | RUSE - R.U.S.E. - poradnik do gry

Zniszcz czołg Maus

Kilkanaście minut po rozpoczęciu misji na południe od rzeki [2] pojawi się ciężki, prototypowy czołg Maus. Jest to prawdziwa forteca, świetnie radząca sobie z czołgami, piechotą i zabudowaniami, a w chwili kiedy cię zaatakuje nie będziesz raczej posiadał takiej siły ognia, żeby zmierzyć się z nim w otwartej walce. Dlatego też skorzystaj z fortelu "Cisza Radiowa" i ustaw swoją piechotę na skraju lasu, którędy będzie przejeżdżać niemiecki kolos. Kilka salw z rakietnic sprawi, że z "Myszy" zostaną jedynie zgliszcza (obrazek poniżej), a jeśli nawet maszyna będzie jeszcze na chodzi to z łatwością dobijesz ją swoimi czołgami.

Zniszcz wszystkie czołgi Maus (cel dodatkowy) - Niemcy - Przejażdżka z diabłem | Kampania | RUSE - R.U.S.E. - poradnik do gry

Zniszcz wszystkie czołgi Maus (cel dodatkowy)

Cel ten i tak prawdopodobnie zrealizujesz podczas prowadzenia ofensywy na wrogą bazę. Oprócz pierwszego superciężkiego czołgu Maus [1] , którego zniszczenie jest niezbędne do ukończenia misji i który zaatakuje cię kilkanaście minut po starcie, czekają na ciebie jeszcze dwa prototypy. Jeden na obrzeżach wrogiej bazy [2] , a drugi w jej środku [3] . Pamiętaj, aby walczyć z tymi potworami jedynie przeważającymi siłami orazy przy pomocy piechoty poukrywanej w lasach, do której Mausy nie mogą wjeżdżać.

1 - Niemcy - Przejażdżka z diabłem | Kampania | RUSE - R.U.S.E. - poradnik do gry