Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Drakensang: The River of Time - poradnik do gry

Drakensang: The River of Time - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zamek Nadoret (1) | Zadania główne w Drakensang The River of Time poradnik Drakensang: The River of Time

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Zamek Nadoret

34. Wejście do zamku

Otrzymane od: Kapitan Eilif "Grzmiąca Pięść" . Po zadaniu 33. Ukryta przystań.

1) Porozmawiaj ze starym Siwowłosym

Upewnij się przedtem, że wykonałeś wszystkie zadania poboczne i kupiłeś najlepszy sprzęt. Nie ma już sensu oszczędzać pieniędzy. Zaopatrz się w mikstury (szczególnie lecznicze), najlepszą amunicję , diamentowe osełki itd. Wybierz też rozważnie drużynę, ponieważ nie będziesz miał już możliwości jej zmiany (nie możesz jedynie zrezygnować z usług Ardo , bez którego nie da się rozpocząć misji).

Kiedy będziesz pewny, że zrobiłeś wszystko co chciałeś, porozmawiaj z Siwowłosym , który stoi zaraz obok Twojego statku w Nadoret . Żebrak zabierze Cię do Mrocznego Lasu (M4, 9) .

2) Odszukaj kapitana portu Orberta

Musisz teraz dotrzeć na koniec Mrocznego Lasu . Ze skrzyni Orberta (M4, 11) zabierz najpierw pochodnię dymną i wyposaż w nią głównego bohatera. Dzięki niej unikniesz zwierząt , których w lesie jest mnóstwo.

1 - Zamek Nadoret (1) | Zadania główne w Drakensang The River of Time - Drakensang: The River of Time - poradnik do gry
Skrzynia Orberta - Zamek Nadoret (1) | Zadania główne w Drakensang The River of Time - Drakensang: The River of Time - poradnik do gry

Skrzynia Orberta.

Kamienny klucz.

Kiedy dotrzesz do Orberta rozpocznie się walka z nim i jego pomagierami . Zaraz po niej kliknij na głaz (M4, 12) , który otworzy tajne przejście do wąwozu .

35. W przebraniu

Otrzymane: Po zadaniu 34. Wejście do zamku.

Kiedy znajdziesz się w wąwozie będziesz musiał podjąć decyzję o tym, w jaki sposób chcesz dostać się do zamku . Możesz zwyczajnie powybijać najemników (dla bardzo silnej drużyny będzie to krótsze rozwiązanie) lub udawać rekrutów.

Rozwiązanie siłowe:

Przebij się przez dziesiątki najemników i dojdź do drzwi (M20, 4) prowadzących na zamek . Otworzysz je za pomocą klucza otrzymanego po zabiciu kwatermistrza (M20, 13) , który ich pilnuje.

Przejdź niepostrzeżenie przez wąwóz:

Zaraz po wejściu do wąwozu zaczepi Cię najemnik (M20, 5) . Okłam go, a następnie włóż na siebie i resztę drużyny stroje najemników , które znajdziesz w skrzyniach (M20, 1) . Następnie przejdź przez otwartą bramę (M20, 2) i okłam kolejnego najemnika (M20, 6) .

1) Udaj się za strażnikiem do kwatermistrza

Idź teraz za najemnikiem, aż dotrzecie do kwatermistrza (M20, 7) . Chwilę z wami porozmawia i odeśle was dalej.

2) Zgłoś się do sierżanta Gradowego

Sierżant (M20, 8) chce, abyś został jeszcze sprawdzony przez dwójkę najemników .

3) Opinia łuczniczki Keen

2 - Zamek Nadoret (1) | Zadania główne w Drakensang The River of Time - Drakensang: The River of Time - poradnik do gry
Łuczniczka (M20, 9) każe Ci zniszczyć dwa gniazda z jajami harpii (M20, 10) - Zamek Nadoret (1) | Zadania główne w Drakensang The River of Time - Drakensang: The River of Time - poradnik do gry

Łuczniczka (M20, 9) każe Ci zniszczyć dwa gniazda z jajami harpii (M20, 10) . Zrób to (możesz na czas zadania założyć własne zbroje ) i wróć do niej. Od łuczniczki otrzymasz list , który musisz oddać sierżantowi Gradowemu (M20, 8) .

4) Opinia sir Erunda

 

3 - Zamek Nadoret (1) | Zadania główne w Drakensang The River of Time - Drakensang: The River of Time - poradnik do gry
Po rozmowie z kowalką, zabierz miecz ze skrzyni - Zamek Nadoret (1) | Zadania główne w Drakensang The River of Time - Drakensang: The River of Time - poradnik do gry

Po rozmowie z kowalką, zabierz miecz ze skrzyni.

Po przyniesieniu miecza, musisz jeszcze udowodnić swoją wartość walcząc z najemnikami.

 

Sir Erund (M20, 11) na początek każe Ci przynieś jego miecz , który jest do odbioru u kowalki Ingrasha (M20, 12) . Porozmawiaj z nią i zabierz miecz ze skrzyni . Następnie wróć z nim do sir Erunda . Aby ostatecznie zdobyć pozytywną opinię najemnika , będziesz musiał jeszcze zgodzić się na stoczenie pojedynku z jego podwładnymi. Kiedy ich pokonasz, otrzymasz list , który musisz oddać sierżantowi Gradowemu (M20, 8) .

5) Udaj się do kwatermistrza Springdale

Idź teraz pod bramę (M20, 3) i porozmawiaj z pilnującymi jej najemnikami . Po pokazaniu im przepustki pozwolą Ci przejść. Przed rozmową z kwatermistrzem (M20, 13) , załóż własną zbroję , ponieważ czeka Cię walka. W trakcie rozmowy zjawi się sierżant Gradowy , który wie już, że jesteście oszustami. Po zabiciu najemników przejdź do zamku przez drzwi (M20, 4) .

36. Poszukiwacze zaginionej korony

Otrzymane: Po zadaniu 35. W przebraniu.

W piwnicach natkniesz się na lokaja Wendella (M21, 1) . Niezależnie od tego co powiesz, rozpozna on Ardo . Twój towarzysz wytłumaczy mu sytuację i w tym momencie pojawią się strażnicy których będziesz musiał zabić.

1) Udaj się za Brewinem do sali balowej

Idź teraz za lokajem , aż do samej sali balowej .

2) Porozmawiaj z Miną von Berg

Na miejscu porozmawiaj najpierw z Miną von Berg (M21, 3) . Wypytaj ją o pozostałych gości.

3) Zepsuj atmosferę na bankiecie

4 - Zamek Nadoret (1) | Zadania główne w Drakensang The River of Time - Drakensang: The River of Time - poradnik do gry
Mina von Berg - Zamek Nadoret (1) | Zadania główne w Drakensang The River of Time - Drakensang: The River of Time - poradnik do gry

Mina von Berg.

Hrabina Malgorra del Incendio.

5 - Zamek Nadoret (1) | Zadania główne w Drakensang The River of Time - Drakensang: The River of Time - poradnik do gry
Włodarz Enno z Vardock - Zamek Nadoret (1) | Zadania główne w Drakensang The River of Time - Drakensang: The River of Time - poradnik do gry

Włodarz Enno z Vardock.

Giermek Trewman.

Teraz pora porozmawiać z resztą gości i powiedzieć im o tym, co sądzi o nich Mina von Berg (M21, 3) . Porozmawiaj z:

1. Hrabiną Malgorra del Incendio (M21, 4)

2. Włodarzem Enno z Vardock (M21, 5)

3. Giermkiem Trewman (M21, 6)

4) Porozmawiaj z baronem Dajinem

Kiedy na sali zapanuje niemiła atmosfera, pojawi się baron (M21, 7) . Porozmawiaj z nim, a następnie idź za baronem , który ma Cię zaprowadzić w jakieś ustronne miejsce. Idąc za nim wejdziesz w pułapkę i ostatecznie trafisz do celi .