Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Torchlight - poradnik do gry

Torchlight - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

- Wędkarstwo | Pozostałe w Torchlight poradnik Torchlight

Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019

Wędkarstwo

Wstęp

1 - - Wędkarstwo | Pozostałe w Torchlight - Torchlight - poradnik do gry
Wędkowanie to prosta mini gierka, która nie tylko umożliwia odpoczynek od ciągłej walki, ale jest również świetnym sposobem na zdobycie wielu ciekawych przedmiotów - - Wędkarstwo | Pozostałe w Torchlight - Torchlight - poradnik do gry

Wędkowanie to prosta mini gierka, która nie tylko umożliwia odpoczynek od ciągłej walki, ale jest również świetnym sposobem na zdobycie wielu ciekawych przedmiotów. Żeby rozpocząć połów, musimy znaleźć specjalny okrąg w wodzie [1]. Podchodzimy do niego, klikamy myszką i obserwujemy pojawiające się na ekranie koła [2].

2 - - Wędkarstwo | Pozostałe w Torchlight - Torchlight - poradnik do gry
Naszym zadaniem jest kliknięcie na ikonkę haczyka w momencie, gdy wszystkie okręgi połączą się w jeden [1] - - Wędkarstwo | Pozostałe w Torchlight - Torchlight - poradnik do gry

Naszym zadaniem jest kliknięcie na ikonkę haczyka w momencie, gdy wszystkie okręgi połączą się w jeden [1]. Ich kolor zmieni się wówczas na różowy. Jeżeli zrobimy to zbyt wolno lub zbyt szybko, wyciągniemy pusty haczyk. Przedmiotów które możemy złowić jest całkiem sporo. Oprócz ryb zmieniających wygląd naszego zwierzaka, pod wodą ukryto różnego rodzaju kamienie szlachetne, jedzenie dla naszego bohatera czy niezidentyfikowane buty [2]. Na poniższych listach znalazły się wszystkie możliwe do złowienia przedmioty.

Ryby dla zwierzaka

Nazwa

Efekt

Czas działania (sekundy)

Minimalny poziom podziemi

Ryba nietoperz

Przemiana w Varkolyn

120/3600/trwały

0/7/14

Błędna galareta

Przemiana w Żel

120/3600/trwały

0/7/14

Porażacz

Przemiana w Pies gobliński

120/3600/trwały

0/7/14

Rekin jaskiniowy

Przemiana w Kopacz

120/3600/trwały

0/7/14

Ryba pajęcza

Przemiana w Pająk

120/3600/trwały

0/7/0

Węgorz elektryczny

Przemiana w Żywiołaka elektryczności

120/3600/trwały

4/9/18

Ryba ognista

Przemiana w Żywiołaka ognia

120/3600/trwały

4/9/18

Trująca ryba

Przemiana w Żwyiołaka trucizny

120/3600/trwały

4/9/18

Lodowy anioł

Przemiana w Żywiołaka lodu

120/3600/trwały

4/9/18

 

Przemiana w Imitatora

120/3600/trwały

5/12/19

Ptasia ryba

Przemiana w Czychacz

120/3600/trwały

14/14/14

Okoń bagienny

Przemiana w Cierniak wojownik

120/3600/trwały

9/9/9

Szalona ryba

+33% do szybkości ataku

+80% do szybkości poruszania

120

2

Pryzmatyczna morena

+25 do szansy na trafienie krytyczne

+100% do obrażeń od żywiołów

120

2

Truflowa ryba

+200% do znajdywanego złota

+50% do znajdywania magicznych przedmiotów

600

2

Niewiarygodnie wielka ryba

Przemiana w Trolla

30

5

Kocia ryba

Zmiana w kot

trwały

0

Psia ryba

Zmiana w pies

trwały

0

 

Ryby dla bohatera

Nazwa

Efekt

Czas działania (sekundy)

Minimalny poziom podziemi

Rodzaj podziemi

Smaczne mięso ryby

Regeneruje 12 many

Regeneruje 600 życia

2

2

wszystkie

Zestaw Sushi

Regeneruje 20 many

Regeneruje 1200 życia

1

14

wszystkie

Halibut albinos

+10% szansy na blok

300

1

Jaskinie

Ślepy węgorz

+1 zręczności

trwały

1

Jaskienie

Gruefish

+20% do zadawanych obrażeń od trucizny

-20% przyjmowanych obrażeń od trucizny

300

1

Krypta

Świecący rekin

+1 magii

trwały

1

Krypta

Brodata ryba

+25% pancerza

300

1

Forteca

Płaszczka

+1 obrony

trwały

1

Forteca

Płynny węgorz

+20% do zadawanych obrażeń od ognia

-20 przyjmowanych obrażeń od ognia

300

1

Więzienie

Magmowy okoń

+1 siły

trwały

1

Więzienie

Żarowa ocznica

+20% zdobywanego doświadczenia

300

1

Kopalnia

Żarowy dorsz

+50% do szczęścia podczas łowienia

1200

1

Kopalnia

Węgorz elektryczny

+20% do zadawanych obrażeń od elektryczności

-20% przyjmowanych obrażeń od elektryczności

300

1

Pałac

Polip

+25% do znajdywania magicznych przedmiotów

3600

1

Pałac

Starożytna gumowa ryba

+20% zadawanych obrażeń od lodu

+20% do przyjmowanych obrażeń od lodu

300

1

Ruiny

Ząb Leviatana

100% odporności na odepchnięcie

3600

1

Ruiny

Klejnoty

Nazwa

Efekt

Minimalny poziom podziemi

Lewe oko Tanwentenga

+9 do pancerza

+3% szczęścia w łowieniu

+3% do znajdywania magicznych przedmiotów

+3% szybkości poruszania

30

Prawe oko Leflera

+10 do magii

+2 do siły

+2 do zręczności

+5% szybkości ataku

30

Łuska błyszczącej ryby

Regeneruje 3 punkty życia na sekundę

2

Diabelskie rybie oko

+5% szybkości ataku

2

Szczęśliwy ząb ryby

+2 lub +3 do szansy na krytyczne trafienie

2

Pozostałe przedmioty

Nazwa

Cechy

Minimalny poziom podziemi

Naszyjnik z zębów Blanka

1 miejsce na klejnot

+15% do obrażeń

Losowe cechy

Podziemia są o 50% bardziej losowe

0

Ręka Lefferta

65 pancerza

1 miejsce na klejnot

+8-10 obrony

7 many wykradzione za każdym uderzeniem

+33 do wszystkich odporności

Zwiększa leworęczność

0

Złota rybka

Sprzedaj u kupca (wartość 717)

0

Niezidentyfikowane buty

Niezidentyfikowane

Niezidentyfikowane