Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Singularity - poradnik do gry

Singularity - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

- Ośrodek badawczy 2010 (2) | Opis przejścia Singularity poradnik Singularity

Ostatnia aktualizacja: 29 sierpnia 2019

1 - - Ośrodek badawczy 2010 (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry
Gdy wszyscy wrogowie zginą, otwieramy pobliską skrzynię z kolejnym pojemnikiem E99 [1] - - Ośrodek badawczy 2010 (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry

Gdy wszyscy wrogowie zginą, otwieramy pobliską skrzynię z kolejnym pojemnikiem E99 [1]. Obok kufra leży zniszczone pudło [2], który podnosimy i przesuwamy do przymkniętej bramy po prawej.

2 - - Ośrodek badawczy 2010 (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry
Powtarzamy znaną już operacje [1], a następnie wchodzimy do środka - - Ośrodek badawczy 2010 (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry

Powtarzamy znaną już operacje [1], a następnie wchodzimy do środka. Znajdziemy tam technologię broni oraz skrzynię Z amunicją [2]. Zbieramy wszystko i wracamy na główny szlak. Jeżeli brakuje nam życia, jeden pakiet medyczny znajdziemy na oprawo od otwartej poprzednio skrzyni.

3 - - Ośrodek badawczy 2010 (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry
Kilka kroków dalej zostaniemy ponownie zaatakowani przez armię potworów - - Ośrodek badawczy 2010 (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry

Kilka kroków dalej zostaniemy ponownie zaatakowani przez armię potworów. Przede wszystkim musimy uważać na rzucane przez przeciwników beczki. Najlepiej łapać je w odpowiednim momencie Grawitacją [1] i odrzucać do poprzedniego właściciela [2]. Po walce wychodzimy przez bramę w ogrodzeniu.

4 - - Ośrodek badawczy 2010 (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry
Zaraz z prawej strony, w rogu lokacji znajdziemy E99 [1], a tuż obok na stole leży kolejna porzucona notatka [2] - - Ośrodek badawczy 2010 (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry

Zaraz z prawej strony, w rogu lokacji znajdziemy E99 [1], a tuż obok na stole leży kolejna porzucona notatka [2].

5 - - Ośrodek badawczy 2010 (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry
Zebrawszy wszystko, naprawiamy pobliskie schody [1] i wchodzimy na wyższy poziom - - Ośrodek badawczy 2010 (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry

Zebrawszy wszystko, naprawiamy pobliskie schody [1] i wchodzimy na wyższy poziom. Zostaniemy tam zaatakowani przez potwora, którego szybko wykańczamy leżącą obok beczką [2].

6 - - Ośrodek badawczy 2010 (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry
Kilka kroków dalej pojawi się kolejny stwór, a my dowiemy się, że postarzanie działa również na mutanty [1] - - Ośrodek badawczy 2010 (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry

Kilka kroków dalej pojawi się kolejny stwór, a my dowiemy się, że postarzanie działa również na mutanty [1]. Nie zmienia ich jednak w proch, a spowalnia, znacznie ułatwiając celowanie. Zanim ruszymy dalej wchodzimy do schowka, z którego wyskoczył nasz przeciwnik i podnosimy znajdujące się tam E99 oraz stympaka [2].

7 - - Ośrodek badawczy 2010 (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry
Po dojściu do końca rusztowania, otwieramy skrzynię [1], a następnie schodzimy po drabinie na dół [2] - - Ośrodek badawczy 2010 (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry

Po dojściu do końca rusztowania, otwieramy skrzynię [1], a następnie schodzimy po drabinie na dół [2].

8 - - Ośrodek badawczy 2010 (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry
Zanim skorzystamy z windy, dokładnie obszukujemy pomieszczenie - - Ośrodek badawczy 2010 (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry

Zanim skorzystamy z windy, dokładnie obszukujemy pomieszczenie. Powinniśmy znaleźć: 2xfiolka E99 , E99 , pakiet medyczny [1], amunicję do KASIMOVA , notatkę [2] oraz skrzynię z przedmiotami. Dodatkowo możemy jeszcze wyjść na zewnątrz, gdzie leży jeszcze jeden pakiet medyczny i kolejne E99 .

9 - - Ośrodek badawczy 2010 (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry
Tak wyposażenie wchodzimy do windy [1], która zawiezie nas na górę - - Ośrodek badawczy 2010 (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry

Tak wyposażenie wchodzimy do windy [1], która zawiezie nas na górę. Tutaj również mamy kilka przedmiotów do odnalezienia. Zaraz naprzeciwko leży pakiet medyczny [2], a po drugiej tronie windy amunicja do VOLKA , E99 (na skrzyniach) oraz szafka z nabojami do KASIMOVA .

10 - - Ośrodek badawczy 2010 (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry
Zbieramy wszystko [1] i otwieramy niebieskie drzwi prowadzące do gabinetu - - Ośrodek badawczy 2010 (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry

Zbieramy wszystko [1] i otwieramy niebieskie drzwi prowadzące do gabinetu. Możemy w nim odsłuchać jeszcze jednego nagrania [2] oraz podnieść E99 .