Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Singularity - poradnik do gry

Singularity - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

- Ośrodek badawczy 1950 (2) | Opis przejścia Singularity poradnik Singularity

Ostatnia aktualizacja: 29 sierpnia 2019

1 - - Ośrodek badawczy 1950 (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry
W nagrodę otrzymamy znajdujący się w środku karabin SEEKER [1][2] - - Ośrodek badawczy 1950 (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry

W nagrodę otrzymamy znajdujący się w środku karabin SEEKER [1][2].

2 - - Ośrodek badawczy 1950 (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry
Strzelamy z niego, trzymając cały czas wciśnięty PPM [1] - - Ośrodek badawczy 1950 (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry

Strzelamy z niego, trzymając cały czas wciśnięty PPM [1]. W ten sposób możemy przy pomocy myszy sterować wystrzelonym z broni pociskiem [2].

3 - - Ośrodek badawczy 1950 (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry
Przy pomocy nowego karabinu, zabijamy nadbiegających z sąsiedniego pomieszczenia żołnierzy [1] - - Ośrodek badawczy 1950 (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry

Przy pomocy nowego karabinu, zabijamy nadbiegających z sąsiedniego pomieszczenia żołnierzy [1]. Gdy wszyscy zginą, wchodzimy do środka i obszukujemy dokładnie salę. Zaraz z prawej strony znajdziemy pakiet medyczny , a w przeciwnym rogu skrzynię z fiolką E99 . Po zebraniu wszystkie ruszamy dalej za profesorem.

4 - - Ośrodek badawczy 1950 (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry
W kolejnym pomieszczeniu skręcamy w lewo, gdzie znajdziemy następny kufer z przedmiotami [1] - - Ośrodek badawczy 1950 (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry

W kolejnym pomieszczeniu skręcamy w lewo, gdzie znajdziemy następny kufer z przedmiotami [1]. Podnosimy wszystko i biegniemy dalej po niebieskich śladach, zabijając napotkanych przeciwników. Bardzo przydatny w walce jest SEEKER , który znajdziemy po drodze. Kilka kroków dalej dojdziemy do kolejnego korytarza z pomieszczeniami po bokach [2].

5 - - Ośrodek badawczy 1950 (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry
Obszukujemy je wszystkie, zdobywając kilka przydatnych przedmiotów - - Ośrodek badawczy 1950 (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry

Obszukujemy je wszystkie, zdobywając kilka przydatnych przedmiotów. Znajdziemy tam również film archiwalny [1] oraz notatkę [2]. Dostarczą nam one cennych informacji na temat umiejętności zwanej Impas .

6 - - Ośrodek badawczy 1950 (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry
W pomieszczeniu, do którego pobiegł Borisow, szukamy uważnie dziury w dolnej części ściany [1] - - Ośrodek badawczy 1950 (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry

W pomieszczeniu, do którego pobiegł Borisow, szukamy uważnie dziury w dolnej części ściany [1]. Po drugiej stronie znajdziemy kolejną technologię broni [2].

7 - - Ośrodek badawczy 1950 (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry
Możemy teraz podejść do profesora [1], który pobiegnie schodami do góry - - Ośrodek badawczy 1950 (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry

Możemy teraz podejść do profesora [1], który pobiegnie schodami do góry. Za nim pójdziemy w jego ślady, schodzimy na dół po skrzynię z amunicją i E99 [2].

8 - - Ośrodek badawczy 1950 (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry
Po wejściu na górę podnosimy pobliski pakiet medyczny , a następnie używamy UMC na czasoszczelinie [1] i wracamy do teraźniejszości - - Ośrodek badawczy 1950 (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry

Po wejściu na górę podnosimy pobliski pakiet medyczny , a następnie używamy UMC na czasoszczelinie [1] i wracamy do teraźniejszości.