Prince of Persia: Zapomniane Piaski - poradnik do gry

Prince of Persia: Zapomniane Piaski - poradnik do gry

Prince of Persia: Zapomniane Piaski - poradnik do gry

W poradniku znajdziesz solucję ułatwiającą przejście gry, jak i lokację wszystkich ukrytych sarkofagów.

W trakcie rozgrywki będziesz zdobywał punkty doświadczenia, które przeznaczysz na różne dodatkowe umiejętności. Tak naprawdę, poza rozwojem paska życia i liczby slotów na moc cofania czasu nie ma znaczenia na co przeznaczysz pozostałe punkty, ponieważ do ukończenia gry nie jest to w ogóle potrzebne. Rozwój umiejętności służy raczej tylko i wyłącznie zdobyciu kolejnych trofeów. Dlatego poniżej jedynie kilka ogólnych wskazówek.

  • Jeżeli chodzi o moce żywiołów, to wystarczy najpierw każdy z nich rozwinąć do pierwszego poziomu, a następnie pokonać z jej pomocą 50 przeciwników.
  • Wybierz sobie ulubiony żywioł i rozwiń go do 4 poziomu.
  • W kilku miejscach, gdzie non stop odradzają się wrogowie rzucający kulami ognia możesz wracać do już odwiedzonych lokacji i bez końca ich zabijać. Niestety, jest to dosyć długie i żmudne. Spróbuj przede wszystkim w Krypcie Salomona.

Przemek "g40st" Zamęcki (www.gry-online.pl)

Informacje o Prince of Persia: Zapomniane Piaski - poradnik do gry

Autor : Przemysław Zamęcki

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 29, ilustracje: 650 .

Popularne strony w Prince of Persia: Zapomniane Piaski - poradnik do gry

Prince of Persia: Zapomniane Piaski - screen - 2010-06-15 - 187327Prince of Persia: Zapomniane Piaski - screen - 2010-06-15 - 187326Prince of Persia: Zapomniane Piaski - screen - 2010-06-15 - 187325Prince of Persia: Zapomniane Piaski - screen - 2010-06-15 - 187324Prince of Persia: Zapomniane Piaski - screen - 2010-06-15 - 187323Prince of Persia: Zapomniane Piaski - screen - 2010-06-15 - 187322Prince of Persia: Zapomniane Piaski - screen - 2010-06-15 - 187321Prince of Persia: Zapomniane Piaski - screen - 2010-06-15 - 187320Prince of Persia: Zapomniane Piaski - screen - 2010-06-15 - 187319