Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Publicystyka 13 września 2002, 11:05

autor: Borys Zajączkowski

Alien Artefact - Wywiad z twórcami „Another War”.

Wywiad porusza szereg interesujących tematów związanych nie tylko z samą grą Another War, lecz także z jej drugą częścią, która być może ukaże się już pod koniec 2002 roku.

Shuck: Ślę podziękowania za grę, przy której mile spędziłem kilkadziesiąt godzin i witam Was serdecznie. Moglibyście na dobry początek przedstawić się czytelnikom oraz uzupełnić swoje dane spisowe o Wasze zainteresowania i techniki spędzania wolnego czasu? W jakie gry gracie, jeśli gracie?

Alien Artefact: Gramy w dużo gier. Oczywiście we wszystkie RPG'i jakie nam wpadną w ręce. Poza tym, niektórzy z nas lubią symulatory, inni sim'y. W firmie w czasie wolnym dla przyjemności w „Quake’a” - oczywiście jedynkę! Poza tym: „Manic Miner”, „Knight Lore”, „Atic Atac” itp.

Shuck: Zarówno „Mortyr” jak również „Another War” rozgrywają się w czasie minionej wojny. Czy ten fakt wynika z Waszej głębszej pasji – takiej, której dajecie wyraz nie tylko na polu gier komputerowych?

Alien Artefact: Jeśli chodzi o „Mortyra”, wbrew temu co ktoś napisał na pudełku z grą, nie jesteśmy jego twórcami! Jesteśmy zupełnie inną grupą – nazywamy się „Alien Artefact” i pracowaliśmy przy tworzeniu projektów takich jak „Reflux” czy „Gorky 17”, a także „Two Worlds”. Jeśli chodzi o wojenne pasje, to tak! Każdy z nas bawił się w wojnę jako dziecko, poza tym bardzo lubimy filmy wojenne – szczególnie te starsze, radzieckie. No, bo niestety taki „Szeregowiec Ryan” to już nie jest nasz styl... Co do wojska, to wszyscy mamy już stosunek z nim uregulowany, w pełnym asortymencie kategorii – od A do E! :-)

Adam Bajorek (instalator i patcher): "Cholera... Wczoraj jeszcze działało..."

Bartłomiej Gabryś (grafika): "I co? Ładnie wyszedłem? Yyyy?"