Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Publicystyka 20 maja 2002, 11:20

autor: Borys Zajączkowski

Urodziny krakowskiego Empiku (14)

Uroczystości rocznicowe krakowskiego Empiku, w przypadku działu multimediów zorganizowane we współpracy z redakcją Gier-OnLine trwają. Co się dzieje i jak się dzieje dowiecie się z naszych codziennych relacji.

Podsumowanie

Cóż można napisać w podsumowaniu dwutygodniowych obchodów urodzin krakowskiego Empiku? Było fajnie. Zarówno uczestnicy jak i organizatorzy imprezy byli zadowoleni, chociaż po dwóch tygodniach codziennych niemalże turniejów zarówno u jednych jak i u drugich dawało się już odczuć zmęczenie.

Przez te czternaście dni udało się rozegrać dziewięć turniejów i wręczyć kilkadziesiąt nagród fundowanych przez: Empik, Logitech oraz Gry-OnLine. Odbyły się dwa pokazy przedpremierowe z dawna oczekiwanych gier: „Warcrafta III” oraz „Duke’a Nukema: Manhattan Project”.

Odbyła się również polska premiera – równoczesna z premierą światową – pierwszego komputera wyposażonego w procesor Intel P4 2,53 GHz, na którym już do końca uroczystości rocznicowych można było pograć w najnowszy „Flight Simulator” – grę, dla której każdy komputer od zawsze był za wolny – za wyjątkiem tego właśnie.

Zresztą szybkich komputerów w klasie 2,4 GHz oraz 2,2 GHz nie brakowało. Sprzęt komputerowy oraz rozwiązania sieciowe udostępnione przez firmę Rancom Computers we współpracy z Tele2 spisywały się przez zdecydowaną większość czasu bardzo dobrze, a początkowe problemy techniczne, które dały się we znaki uczestnikom turnieju „Counter-Strike’a” odeszły w niepamięć.

Wielkim powodzeniem cieszyła się wśród odwiedzających Empik nieodpłatna dostępność Internetu, gdyż każdy nieużywany danej chwili w turnieju komputer, podpięty do naprawdę szybkiego łącza stanowił nie lada gratkę dla przeciętnego zjadacza chleba bulącego co miesiąc Telekomunikacji za połączenia co najmniej powolne.

Gry-OnLine aktywnie uczestniczyły w turniejowych bojach i chociaż nie doszła do skutku walka zespołu redakcyjnego ze zwycięskim teamem CS, Gry-OnLine codziennie były obecne na trzecim piętrze Empiku i praktycznie każdy redaktor przynajmniej raz tam zajrzał. Ten redaktor zaś, który to pisze, zaglądał ciągle i ciągle naokoło. Przez ostatnie dwa dni obecność Gier-OnLine oraz MayClubu miała charakter całodzienny.

Pozostała po nas w Empiku, Grach-OnLine, półka z grami szczególnie przez redakcję polecanymi, która niech stanowi symboliczny zalążek współpracy. Nie jest to bowiem koniec zabawy a dopiero jej początek. Następne turnieje rozegrane zostaną już za dwa tygodnie i chociaż nie będą to dwutygodniowe imprezy, to zabawy nie powinno zabraknąć. Szczególne powody do radości mieć będą drużyny „Counter-Strike’a”, gdyż wszystko wskazuje na to, iż ten kultowy tytuł zagości w Empiku na dłużej.

Shuck