Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Publicystyka 27 sierpnia 2010, 13:20

autor: Filip Grabski

Bulletstorm. gamescom 2010 w pigułce

Targi gamescom 2010 już za nami, choć jeszcze nie zakończyliśmy publikacji wszystkich materiałów, to w sam raz na weekend przygotowaliśmy zestawienie najciekawszych zapowiedzi.

Bulletstorm

„Mówiąc krótko, Skillshot pozostawia spore pole do popisu dla naszej pomysłowości. W większości przypadków amunicji jest dużo, a środowisko gry poszerza wachlarz sadystycznych możliwości. Ograniczać będzie nas więc głównie nasza fantazja i ewentualnie umiejętności – tylko najzdolniejsi gracze będą w stanie w całości wykorzystać potencjał drzemiący w rzeźni Bulletstorma. Warto przy tym dodać, że Grayson ma na bieżąco komentować nasze wyczyny w grze, podobnie jak robił to swego czasu Duke Nukem.”

  1. Nasze wrażenia - Bulletstorm

Company of Heroes Online

Company of Heroes Online to platforma, która ma szansę przyciągnąć mnóstwo osób, nawet tych, które do tej pory nie miały styczności z serią. Takiego potencjału nie można ignorować, jeżeli planuje się tworzyć kolejne, w pełni płatne odsłony cyklu. Jestem przekonany, że społeczność zgromadzona wokół gry okaże się doskonałym targetem dla specjalistów od sprzedaży i marketingu, gdy na horyzoncie pojawi się następna odsłona cyklu Company of Heroes.”

  1. Nasze wrażenia - Company of Heroes Online

Crysis 2

„Za wcześnie jeszcze na oceny, ale po tej krótkiej prezentacji i kilkunastu minutach z grą możemy powiedzieć, że jest naprawdę nieźle, chociaż nie bez pewnych niedociągnięć. Sterowanie wymaga kilku poprawek, bo na razie jest odrobinę toporne i czasami zmagamy się z padem, a nie z rozgrywką. Mówiąc o Crysisie 2, nie sposób nie wspomnieć o oprawie wizualnej. Rzeczywiście prezentowała się ona świetnie, chociaż otoczenie było momentami nieczytelne, a płynność animacji nierówna (co widać szczególnie w porównaniu z bezbłędnym Rage’em).”

  1. Nasze wrażenia - Crysis 2

Dawn of War II: Retribution

„Dalsza rozgrywka pokazała, że ogólne zasady mechaniki gry nie zmieniły się. Idziemy przed siebie, kosząc wrogów na różne sposoby, w zależności od rodzaju napotkanych nieprzyjaciół, ukształtowania terenu i własnych preferencji. W pewnym momencie grupka Orków natknęła się na wieżę, która wyglądała dokładnie tak jak źródło jednego z surowców w trybie wieloosobowym. W trakcie kampanii dla pojedynczego gracza będziemy zbierać materiały, dzięki którym uda nam się wyszkolić trochę dodatkowej piechoty.”

  1. Nasze wrażenia – Dawn of War II: Retribution

 

Filip Grabski

Filip Grabski

Z GRYOnline.pl współpracuje od marca 2008 roku. Zaczynał od pisania newsów, potem przeszedł do publicystyki i przy okazji tworzył treści dla serwisu Gameplay.pl. Obecnie przede wszystkim projektuje grafiki widoczne na stronie głównej (i nie tylko) oraz opiekuje się ciekawostkami filmowymi dla Filmomaniaka. Od 1994 roku z pełną świadomością zaczął użytkować pecety, czemu pozostaje wierny do dzisiaj. Prywatnie ojciec, mąż, podcaster (od 8 lat współtworzy Podcast Hammerzeit) i miłośnik konsumowania popkultury, zarówno tej wizualnej (na dobry film i serial zawsze znajdzie czas), jak i dźwiękowej (szczególnie, gdy brzmi ona jak gitara elektryczna).

więcej