autor: Borys Zajączkowski
Co wpadło w oko i wryło się w pamięć:. Podsumowanie Games Convention 2007
3300 dziennikarzy z 46 krajów, to pewien wzrost wobec 2610 dziennikarzy z 38 krajów w 2006 roku, niemniej wciąż ponad połowa wystawców to firmy niemieckie (57 procent). Serdecznie zapraszamy Was do niedługiej po-targowej wycieczki.
Co więcej, część ekspozycji tudzież zafundowanych przez wydawców placów zabaw zajmowała miejsce poza oficjalnymi terenami targów.
Tak jak to zrobił na przykład Microsoft stawiając nieopodal diabelski młyn na cześć trzeciej części Halo.
Generalnie, jest dobry powód, żeby przyjechać na Games Convention za rok, niezależnie od tego, czy nadal będzie się odbywać w Lipsku, czy gdzie indziej w Niemczech. Nawet jeśli wciąż są to targi nie dość międzynarodowe – szczególnie doskwiera powściągliwość firm zza Wielkiej Wody w prezentowaniu się w Europie. 96 procent wystawców obecnych na GC 2007 zadeklarowało swój udział w niemieckich targach w kolejnym roku.
Co wpadło w oko i wryło się w pamięć:
- Alone in the Dark
- Borderlands
- Burnout Paradise
- Call of Duty 4
- Empire: Total War
- Fallout 3
- Far Cry 2
- FIFA 08 (next-gen)
- LittleBigPlanet
- Mass Effect
- Medal of Honor: Airborne
- Rock Band
- StarCraft II
- Unreal Tournament III
- Wiedźmin
Zdjęcia: Rafał „Rafi” Swaczyna
Tekst: Borys „Shuck” Zajączkowski