Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Publicystyka 31 sierpnia 2007, 13:42

autor: Borys Zajączkowski

Podsumowanie Games Convention 2007 (2)

3300 dziennikarzy z 46 krajów, to pewien wzrost wobec 2610 dziennikarzy z 38 krajów w 2006 roku, niemniej wciąż ponad połowa wystawców to firmy niemieckie (57 procent). Serdecznie zapraszamy Was do niedługiej po-targowej wycieczki.

Inny atrakcyjny element targowego wystroju, do którego przyzwyczaili nas Niemcy, a który niełatwo było znaleźć w Ameryce, to piękne samochody. Tych i w tym roku nie zabrakło.

Trzecim oczkiem w głowie Niemców – ja, ja das ist die humor – są dzieci. Na żadnych innych targach gier nie dają się zaobserwować wycieczki młodziutkich graczy. I co należy podkreślić pięć razy i na czerwono: wszyscy odwiedzający mają dostęp tylko do gier odpowiednich dla ich wieku. Bilety sprzedawane są w czterech z pięciu wyznaczonych przez USK kategoriach wiekowych.

O ile większość podejmowanych przez organizatorów działań jest nie tylko godna pochwały ale i oczywista, o tyle wciąż istnieją pytania bez odpowiedzi. Jak na przykład wystrój korytarza prowadzącego do centrum prasowego. W tym roku jednak znaleźliśmy kolejny element układanki – gazetkę hotelową wydrukowaną w całości po niemiecku – za wyjątkiem tytułu, który brzmi: Dzień Dobry. Dostrzegam tu tajny, zakrojony na dobre 1000 lat, plan rozbioru germańskiej państwowości, zaczynający od fundamentów, czyli od alfabetu. Tylko, kto za tym stoi?

Wiedźmin

Wiedźmin

Mafia II

Mafia II

Call of Duty 4: Modern Warfare

Call of Duty 4: Modern Warfare

StarCraft II: Wings of Liberty

StarCraft II: Wings of Liberty

Portal

Portal

Halo 3

Halo 3

Team Fortress 2

Team Fortress 2

Half-Life 2: Episode Two

Half-Life 2: Episode Two

Rock Band

Rock Band