Oryginalne gry z 2022 roku, które od NIKOGO nie kopiowały
W roku 2022 mieliśmy co najmniej kilka wielkich, wysokobudżetowych produkcji, które chcąc znaleźć się na szczycie musiały skorzystać z rozwiązań poprzedników. Ne tej liście znajdują się zaś indyki, które naciski producentów miały gdzieś.
Spis treści
- Oryginalne gry z 2022 roku, które od NIKOGO nie kopiowały
- Card Shark
- The Case of the Golden Idol
- Hyper Demon
- FAITH: The Unholy Trinity
- Marvel Snap
- Neon White
- Rollerdrome
- Mothmen 1966
Marvel Snap
- Twórca: Second Dinner Studios
- Gatunek: karcianka
- Platformy: PC, Android, iOS
- Co jest tu inne niż wszędzie: zasady gry i aspekt kolekcjonerski
- Premiera: 18.10.2022
Marvel Snap to nie żaden „indyk” z kosztami ciętymi na grafie czy liczbie bohaterów. To prawdziwy (nie)indyczy superbohater, który jednym powiewem skrzydeł może wprawić gracza w euforię. Jednym, bo cała rozgrywka zawiera się w zaledwie trzech minutach.
Dawno nie było na rynku karcianki tak szybkiej i oryginalnej. Możemy budować talię z ogromnej liczby herosów, wraz z postępem gry wzmacniać ich i staczać dynamiczne, widowiskowe pojedynki. Domyślam się, że autorzy innego mobilnego hitu Marvela, Marvel Strike Force, mogą czuć się zaniepokojeni. Podejrzewam rychły exodus graczy do gry, która nie zabiera tyle czasu, jednocześnie sprawiając podobną frajdę.
Rynek marvelowych mobilniaków jest tak naprawdę zapełniony od dawna. Wypuszczenie każdego nowego produktu (a przynajmniej zgoda na to, bo teoretycznie Marvel nie ma nic wspólnego ani z produkcją, ani z wydaniem Snapa) wiąże się z dużym ryzykiem. Co, jeśli gra na początku zabierze innej tego typu produkcji najwierniejszych fanów, ale zainteresuje ich na tyle krótko, że ostatecznie pójdą do konkurencji? W przypadku Marvel Snapa chyba nie ma się jednak co tym martwić – to pozycja tak oryginalna, że może przyciągnąć nawet graczy, którzy do tej pory omijali mobilniaki szerokim łukiem.