Najciekawsze, nietypowe inspiracje, dzięki którym powstały znane gry
Co ma wspólnego automat do Coca-Coli z NieR-em i Pac-Man z serią GTA? Czym było Stray przed pomysłem z kotem? Przedstawiamy najciekawsze inspiracje stojące za powstaniem słynnych gier.
Spis treści
- Najciekawsze, nietypowe inspiracje, dzięki którym powstały znane gry
- Plague Tale: Innocence – reklama w TV i japońska klasyka z PS2
- Command & Conquer – wojna w Zatoce Perskiej
- NieR: Automata – automat sprzedający Coca-Colę
- Stray – osiedle w Hongkongu
- Silent Hill – Drabina Jakubowa
NieR: Automata – automat sprzedający Coca-Colę
- Gatunek: gra akcji z elementami RPG
- Rok premiery: 2017
- Producent: Platinum Games
NieR: Automata to jedna z najciekawszych i najwybitniejszych gier ostatnich lat. Zachwyca pod względem artystycznego kierunku, muzyki, mechanik rozgrywki, zaskakującej pozycji kamery i wreszcie złożonej, wciągającej fabuły oraz nietuzinkowej narracji. Opowieść o androidach walczących z obcymi cywilizacjami w postapokaliptycznych ruinach naszej planety trudno powiązać ze słodkim napojem do picia – i faktycznie. W tym wypadku chodzi tylko o jeden mały element gry, ale chyba ciekawszy niż to, że formułę otwartego świata oparto na tym, jak zrobiono to w The Legend of Zelda: Ocarina of Time.
Zostało jeszcze 68% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie