autor: Krzysiek Kalwasiński
O jedno zdanie za dużo. 8 wpadek twórców gier
Twórcy gier to oczywiście też ludzie. Dlatego i im zdarzają się dziwne wypowiedzi i wszelakie wpadki. Zwłaszcza gdy próbują się bronić. Przygotowaliśmy dla Was zestawienie dość specyficznych tekstów wybrzmiałych z ich ust.
Spis treści
- O jedno zdanie za dużo. 8 wpadek twórców gier
- „To koniec modelu gier dla jednego gracza”
- „Myślicie, że chcecie, ale nie chcecie”
- „Nie macie telefonów!?”
- „To po prostu działa”
- „Celem jest zapewnienie graczom uczucia dumy i spełnienia z odblokowywania różnych bohaterów”
- „Nie nazywamy ich lootboxami. To mechanizm niespodzianki”
- „Gracze to najgorszy, k***a, gatunek ludzi”
„Celem jest zapewnienie graczom uczucia dumy i spełnienia z odblokowywania różnych bohaterów”
- Kto to powiedział? Przedstawiciel Electronic Arts.
- Gdzie i kiedy? Reddit we wrześniu 2019 roku.
- Jak to było po angielsku? „The intent is to provide players with sense of pride and accomplishment for unlocking different heroes”.
EA nie ma lekko. To zdecydowanie jedna z najbardziej znienawidzonych wśród graczy firm wydających gry. Mocno nasiliło się to po premierze Star Wars Battlefront 2, które obfitowało w natarczywe mikrotransakcje wpływające na jakość zabawy. Sieciowe potyczki można było sobie ułatwić, wydając prawdziwą gotówkę. I tym samym szybciej otrzymać to, na co długo musieli pracować ci, którzy dodatkowych pieniędzy nie chcieli wydawać. Tyczy się to chociażby ikonicznych bohaterów z uniwersum Gwiezdnych Wojen.
Zostało jeszcze 58% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie