No Man’s Sky (na początku). 10 wielkich map, na których nie było co robić
Od pewnego czasu popularnością cieszą się gry z otwartym światem, które pozwalają nam eksplorować rozległe mapy w poszukiwaniu kolejnych wyzwań. Są jednak wśród nich takie tytuły, które dużo lepiej wyszłyby na liniowości i bardziej zamkniętej strukturze.
No Man’s Sky (na początku)
No Man’s Sky to zdecydowanie największa pozycja na tej liście. Wynika to z tego, że wiele elementów tego świata jest generowanych proceduralnie i składa się na gigantyczną galaktykę, którą możemy eksplorować niemal bez końca. Na początku ogromnym problemem No Man’s Sky były liczne błędy techniczne oraz wszechobecna pustka – wielki świat gry przytłaczał tym, że praktycznie nie było w nim co robić. Wszelkie aktywności sprowadzały się do latania pomiędzy kolejnymi planetami, okazjonalnego handlu, zbierania surowców oraz dość prostej walki.
Zostało jeszcze 50% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie