Niezłe gry RPG, w których kontynuacje raczej nie zagramy
Wiele gier czy serii RPG zasługiwało na porządne kontynuacje, a od lat kurzy się na półce z marnymi perspektywami na przyszłość. Oto smutne przypomnienie świetnych produkcji tego typu, na których sequele raczej się nie zanosi.
Spis treści
- Niezłe gry RPG, w których kontynuacje raczej nie zagramy
- Icewind Dale II
- Fallout 2
- Arcanum: Przypowieść o maszynach i magyi
- Pillars of Eternity II: Deadfire
- Tyranny
- Deus Ex: Mankind Divided
- Two Worlds 2
- Alpha Protocol
- Dark Messiah of Might and Magic
- Jade Empire
- Dungeon Siege III
- Chrono Cross
Dark Messiah of Might and Magic
- Rodzaj RPG: akcji
- Rok premiery: 2006
- Producent: Arkane Studios
Dark Messiah of Might and Magic nie jest może typowym RPG z wielkim otwartym światem, ale z pewnością nie można odmówić mu oryginalności. Jest to bowiem produkcja, która w jakimś stopniu uwolniła potencjał kamery pierwszoosobowej w grach akcji, a odpowiadają za nią ludzie, którzy potem stworzyli serię Dishonored. Zaś osadzenie tego tytułu w fantastycznym uniwersum Might and Magic nadało tej przygodzie pewną spektakularność i szyk.
Zostało jeszcze 48% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie