Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Publicystyka

Publicystyka 19 lutego 2020, 17:30

Runeterra w 7 dni – poznaj tajemnice świata Legends of Runeterra

W Legends of Runeterra i League of Legends poznaliśmy świat wykreowany przez Riot Games. Jest ogromny i można się w nim zgubić, dlatego postanowiliśmy Was po nim oprowadzić.

Spis treści

Shurima

Z FOLDERU BIURA PODRÓŻY „JUTRZENKA”

  1. Co Wam przypomina ta kraina: starożytny Egipt
  2. Ważne miejsca: Słoneczny Dysk, Miasto Ogrodów
  3. Ludzie oraz istoty, które warto znać: Nasus, Rammus, Azir, Renekton (jeśli nie jest głodny i wkurzony), Sivir, Amumu

Kiedyś po ziemi chodzili bogowie. Nie tacy jak diabelscy Darkini, którym cholera wie, o co chodzi. A to wiadomo, co oni chcą zrobić z naszymi duszami, z naszą esencją? Nie, kiedyś mieliśmy bogów potężnych, nieobliczalnych i szalonych, ale często też ludzkich i mądrych. Nie odbierali nadziei samą swoją obecnością. Shurima to ich kolebka.

Rozglądajcie się, bo tu historii ze sto otacza Was w krąg. Wybaczcie, nie mogłem się powstrzymać. Ale taka jest prawda, tu za każdym załomem, za każdą piaszczystą wydmą czeka opowieść. Historia, która wciąż żyje. Tak jak odwieczna waśń dwóch braci – Nasusa i Renektona. Ci dwaj, wyniesieni do boskiego statusu, poprowadzili niegdyś Shurimę ku wieczności. Ale gdy imperium runęło, Renekton został pogrzebany w ruinach stolicy. Wieki izolacji każdego przyprawią o szaleństwo, nawet boga. A ten jako wojowniczy krokodyl i tak balansował na granicy. Gdy już się wydostał, o wszystko obwinił Nasusa, brata o szakalim pysku. Czy miał po temu podstawy? Nie wiem, nie mnie osądzać. Ale dzika furia nie wybiera. Ponoć Renekton po dziś dzień krąży w poszukiwaniu adwersarza. Kiedy już się zetrą, ziemia zadrży w posadach.

Zostało jeszcze 49% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie

Hubert Sosnowski

Hubert Sosnowski

Do GRYOnline.pl dołączył w 2017 roku, jako autor tekstów o grach i filmach. Obecnie jest szefem działu filmowego i portalu Filmomaniak.pl. Pisania artykułów uczył się, pracując dla portalu Dzika Banda. Jego teksty publikowano na kawerna.pl, film.onet.pl, zwierciadlo.pl oraz w polskim Playboyu. Opublikował opowiadania w miesięczniku Science Fiction Fantasy i Horror oraz pierwszym tomie Antologii Wolsung. Żyje „kinem środka” i mięsistą rozrywką, ale nie pogardzi ani eksperymentami, ani Szybkimi i wściekłymi. W grach szuka przede wszystkim dobrej historii. Uwielbia Baldur's Gate 2, ale na widok Unreal Tournament, Dooma, czy dobrych wyścigów budzi się w nim dziecko. Rozmiłowany w szopach i thrash-metalu. Od 2012 roku gra i tworzy larpy, zarówno w ramach Białostockiego Klubu Larpowego Żywia, jak i komercyjne przedsięwzięcia w stylu Witcher School.

więcej

TWOIM ZDANIEM

Noxus czy Demacia?

43,1%
Demaciaaaaa!
56,9%
Noxus
Zobacz inne ankiety
Jak hartowało się League of Legends – punkty zwrotne w historii gry
Jak hartowało się League of Legends – punkty zwrotne w historii gry

Dziesięć lat temu premierę miała mała-wielka gra, która wywróciła branżę do góry nogami. League of Legends, jakie znamy, rodziło się po kawałku i dziś porozmawiamy o najważniejszych zmianach jakie doprowadziły grę do punktu, w którym jest teraz.

7 rzeczy, o których nie masz pojęcia po 10 latach grania w LoL
7 rzeczy, o których nie masz pojęcia po 10 latach grania w LoL

League of Legends, najsłynniejsza MOBA świata jest już z nami dziesięć lat. Z tej okazji zagłębmy się w sekrety, najciekawsze zagrywki i historie związane z dziełem Riot Games.