Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać
Publicystyka 21 maja 2003, 14:36

autor: Krzysztof Marcinkiewicz

Codemasters o Colinie 04 i Flashpoint 2. E3 2003: I po burzy...

Ostatni dzień targów E3 2003 nie był już tak fascynujący jak poprzednie, ale również posiadał kilka zaskakujących akcentów...

Codemasters o Colinie 04 i Flashpoint 2

Na stoisku Codemasters niewiele się zmieniło w przeciągu trwania targów. Firma cały czas pokazywała te same zwiastuny (głównie screeny) swoich nowych gier (w tym głównie Colin McRae Rally 04 i Operation Flashpoint 2), a także prezentowała w akcji trzy inne tytuły, które już niebawem trafią do sprzedaży: Americal Idol (wraz z brytyjską wersją Pop Idol), Battlefield Command: Europe at War 1939-1945. Firma CodeM otworzyła również specjalną sekcję na stronie Dragon Empires (MMORPG), na której można było znaleźć wiadomości o grze prosto z targów E3. Na stoisku znajdowały się gwiazdy z amerykańskiej wersji programu Idol, a także członkowie zespołów projektantów wymienionych gier, którzy opowiadali o produkcji i o tym czego mogą się spodziewać gracze po ich grach. Szkoda, że prócz masy screenów i broszur reklamowych nie zaprezentowano szerzej czwartej części Colina i nie ujawniono szczegółowych wiadomości na temat Flashpoint 2.

CDV próbuje walczyć

Stoisko CDV odżyło trochę po wcześniejszej stagnacji. Pojawili się ludzie z zespołów odpowiedzialnych za produkcję poszczególnych tytułów, w tym przede wszystkim z takich jak: Breed i Galaxy Andromeda (dawniej Imperium Galactica 3). Producenci Breeda pokazywali publiczności swoją grę w akcji, niektórzy mieli nawet możliwość w nią zagrać (oczywiście w przygotowany specjalnie na targi E3 demo-poziom) na stoisku firmy. Podobnie było z Galaxy Andromeda, w której demo można było pograć na targach. Producenci odpowiadali na pytania klientów i prezentowali najciekawsze opcje swojej strategii. Marketingowcy z CDV zajmowali się rozdawaniem broszur i zachęcaniem do oglądania rollingdem swoich pozostałych tytułów. Największą uwagę przykuły Blitzkrieg (strategia 3D osadzona w realiach II Wojny Światowej), oraz No Man’s Land, którą klienci i media porównywali z Age of Empires II w realiach Dzikiego Zachodu.

E3 2003: I po burzy...

Ostatni dzień targów E3 2003 nie był już tak fascynujący jak poprzednie, ale również posiadał kilka zaskakujących akcentów...

E3 2003: Tajfun gier

Do gmachu Convention Center po raz dziewiąty wpuszczona została horda graczy, którzy przez ostatni tydzień umierali z ciekawości jakie gry zostaną zaprezentowane na targach E3 2003 ...

E3 2003: Dzień zero...

Oto kolejna część naszej relacji z targów E3 2003. Tym razem opisujemy co można było zobaczyć w tzw. dniu "zerowym" czyli pokazach przeznaczonych jedynie dla mediów.