Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać
Publicystyka 18 marca 2015, 15:26

autor: Łukasz Malik

Interfejs. Autorzy Wiedźmina 3 odpowiadają na Wasze pytania!

Czy będzie można grać po zakończeniu głównego wątku fabularnego? Czy pokierujemy Ciri w dowolnym momencie? Czy da się pić eliksiry podczas walki? Zebraliśmy kilkadziesiąt najciekawszych pytań dotyczących Wiedźmina 3. O odpowiedzi poprosiliśmy twórców.

Interfejs

Czy na mapie świata oznaczono ważne miejsca, lokacje?

Tak, warte odwiedzenia rejony, ciekawe miejsca skrywające tajemnice oznaczono znakiem zapytania.

Czy oznaczono miejsca, gdzie należy się udać, by rozwiązać zadanie?

Tak, jednak podobnie jak w grze Dragon Age: Inkwizycja czasem jest to konkretne miejsce lub postać, a czasem szerszy obszar, który musimy najpierw zbadać (np. korzystając z medalionu). Oczywiście podpowiedzi dotyczą wyłącznie aktywnego zadania w dzienniku, zatem można się ich stosunkowo łatwo pozbyć.

Czy będą wskaźniki zdrowia nad głowami potworów?

Tak, dodatkowo pojawią się też informacje o poziomie przeciwnika oraz mieczu, jakiego należy przeciwko niemu użyć (srebrny lub stalowy).

Czy te znaczniki będzie można wyłączyć? Czy wszystkie będą obecne na wyższych poziomach trudności?

Można wyłączyć każdy element HUD-a z osobna. Więc tak, można wyłączyć paski życia oraz poziomy przeciwników. [RED]

Czy będzie możliwość wyłączenia na mapie znaczników pokazujących położenie specjalnych potworów, ważnych miejsc itp.?

Tak. Istnieje taka możliwość. HUD jest mocno konfigurowalny. Można wyłączyć poszczególne elementy wyświetlane na minimapie, jak również całą minimapę. [RED]

Wiedźmin 3: Dziki Gon

Wiedźmin 3: Dziki Gon