Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS4 PS3 Xbox One Xbox 360 Switch Andro iOS

The Elder Scrolls VI PC

Kolejna pełnoprawna odsłona słynnego cyklu gier RPG The Elder Scrolls. Tytuł został zapowiedziany w 2016 roku przez Todd Howarda - reżysera i producenta wykonawczego serii.

RPG, fantasy, FPP, sandbox.

wersja językowa:
PL napisy, EN napisy i dialogi

Data premiery gry The Elder Scrolls VI | PC

Data premiery gry The Elder Scrolls VI nie została jeszcze oficjalnie ogłoszona

PC Windows
Okładka The Elder Scrolls VI (PC)
The Elder Scrolls VI

The Elder Scrolls VI na PC Windows to szósta pełnoprawna odsłona słynnego cyklu gier RPG The Elder Scrolls, zapoczątkowanego w 1994 roku produkcją zatytułowaną The Elder Scrolls: Arena. Projekt został potwierdzony w czerwcu 2016 roku, kiedy to Todd Howard (reżyser i producent wykonawczy serii) wyjawił, że tytuł jest tworzony, ale nie doczekamy się go zbyt szybko. W związku z tym obecnie nie wiemy na jego temat właściwie nic. Pewnym jedynie jest, że za szóstkę odpowiada słynna ekipa Bethesda Game Studios, założona w 2001 roku. Deweloper ten powszechnie uznawany jest za jednego z najlepszych, jeżeli chodzi o gry RPG z otwartym światem. Oprócz produkcji z cyklu The Elder Scrolls, ma na swoim koncie także Fallouta 3, Fallouta 4 i kilka innych projektów. Stroną wydawniczą zajęła się oczywiście firma-matka, czyli Bethesda Softworks, która w swoim katalogu ma takie tytuły jak Prey, Dishonored 2, The Evil Within czy też Wolfenstein: The New Order.

Zobacz pełny opis gry

Tryb gry: single player  

Oczekiwania czytelników: 9.4 / 10 na podstawie 756 głosów czytelników.

Gry podobne do The Elder Scrolls VI

Wymagania wiekowe The Elder Scrolls VI

18+

Do tej gry rekomendujemy

ASUS ROG G703
ASUS ROG GL502VS
ASUS ROG GX501 Zephyrus
  • Karta graficzna: NVIDIA® GeForce GTX 1080
  • Procesor: Intel® Core™ i7
  • Ram: 16 GB DDR4 2400 / 2800 MHz SDRAM
  • Matryca: 17.3" (16:9) z podświetleniem LED FHD (1920x1080) 144Hz
  • Dysk: SSD 256GB/512GB PCIE Gen3X4 SSD (hard drive: 1TB 7200RPM / 2TB 5400RPM SATA HDD)
Sprawdź ceny w:
  • Karta graficzna: NVIDIA® GeForce® GTX 1070
  • Procesor: Intel® Core™ i7
  • Ram: 16 GB DDR4 2133MHz SDRAM
  • Matryca: 15.6" (16:9) IPS Full HD (1920x1080) 120Hz
  • Dysk: SSD 128GB/256GB/512GB SATA3 / PCIE Gen3X4 SSD
Sprawdź ceny w:
  • Karta graficzna: NVIDIA® GeForce® GTX 1080
  • Procesor: Intel® Core™ i77
  • Ram: 16 GB DDR4 2400MHz SDRAM
  • Matryca: 15.6" (16:9) IPS Full HD (1920x1080) 120Hz
  • Dysk: SSD 256GB/512GB/1TB PCIE Gen3X4 SSD
Sprawdź ceny w:
The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?

Przed premierą 9 sierpnia 2016, 16:12

W jakim okresie miałaby zatem zostać osadzona „szóstka”? Oczywiście nie sposób dokładnie tego ustalić, ale jedno wydaje się raczej pewne – Bethesda prawdopodobnie dokona kolejnego dużego przeskoku czasowego. W końcu w piątych „Pradawnych zwojach” pozwolono graczom odcisnąć wyraźne piętno na historii wirtualnego świata. Naturalnie nie byłoby to żadnym problemem, gdyby chodziło o główną linię fabuły – jednak kłopot pojawia się wówczas, gdy wątki poboczne umożliwiają takie sytuacje jak przechylenie szali zwycięstwa w wojnie domowej na jedną ze stron i wpłynięcie w ten sposób na losy całej krainy czy nawet zamordowanie cesarza Tamriel. Krótko mówiąc, zamiast trudzić się z budowaniem kanonu po czymś takim, deweloper mógłby postanowić przesunąć akcję tak daleko w przyszłość, by wybory graczy straciły na znaczeniu. Chyba że Bethesda wymyśli kolejną historyjkę o niewytłumaczalnym incydencie, uwzględniającą wszystkie możliwe opcje (tak jak po Daggerfallu). Albo przeniesie wydarzenia w miejsce, gdzie nikogo nie będzie to obchodzić (czyt. na kontynent inny niż Tamriel). Albo kompletnie zignoruje ten problem. Nie można też całkiem wykluczyć cofnięcia się w czasie, czyli zrobienia prequela.

Komentarze Czytelników (160)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
13.08.2016 09:36
30
odpowiedz
10 odpowiedzi
Crod4312
81
Generał
9.0

Ku*wa czemu wszyscy piszą " I tak nie pobije Wiedźmina 3"? TES nigdy nie był i mam nadzieję, że nie będzie grą nawet podobną do Wiedźmina. W TES'ach liczy się eksploracja i niesamowita dowolność, której na próżno szukać w innych grach. W TES'ach fabuła była zawsze tylko po to aby była i ważniejsze były zawsze wątki poboczne jak Mroczne Bractwo czy Gildia Złodziei. Nie wiem czego żeście się tak uczepili, że teraz każda gra RPG, która wychodzi "I tak nie będzie lepsza od Wiedźmina". I dobrze, że nie będzie bo jest inna i taka niech pozostanie. Takie gry jak Skyrim czy Oblivion nie są dla każdego i można je omijać. Ja dopiero jakiś rok temu przekonałem się do Skyrim i nie żałuje bo już ponad 200h i dalej gram, a świetne mody przedłużają rozgrywkę.

Nie jestem i nigdy nie byłem fanem TES'ów co potwierdza fakt, że od Morrowinda się odbiłem jak od betonowej ściany. Nie tylko przez grafikę (a przecież do tej pory gram w pierwszego Gothic'a bez żadnych modów graficznych) ale i przez toporny system walki i kilka pomniejszych rzeczy. Ale co mi się podobało to sam musiałeś wywnioskować z dziennika gdzie iść i co robić nie było tępych znaczników i strzałki nad celem :D.

Wiem, że porównań się nie uniknie pomiędzy W3, a domniemanym TES'em VI. Ale do cholery dajcie sobie spokój z tym "....nie będzie lepszy" bo to jest taka dziecinada, że szok. Może i nie będzie lepszy ale sprzeda się pewnie 2 razy lepiej niż W3, a o to Bethesdzie chodzi. Hype robi swoje, przykład Fallout'a.

06.09.2016 19:03
15
odpowiedz
Dewastacjusz
7
Legionista

Jeszcze nie zapowiedzieli a niektórzy już mają ból dupy...

post wyedytowany przez Dewastacjusz 2016-09-06 19:04:51
17.08.2016 09:13
12
odpowiedz
1 odpowiedź
maxpayne3000
46
Centurion

Zaczęło się. Jeszcze nie ma filmików reklamowych a już lecą hejty i porównania do W3 i F4. Ludzie opamiętajcie się. Jak by wszystkie gry wyglądały tak samo nie mieli byście na co narzekać. Niemal do każdej gry teraz wychodzą narzędzia moderskie by to właśnie gracze mogli dodać coś od siebie i pokazać że potrafią stworzyć coś co w przyszłości otrzyma własny artykuł np: Enderal: The Shards of Order czy Pożegnanie Białego Wilka do Wiedźmina 2. Udowadnia to że obecnie gry są niczym płótno dla utalentowanych, z resztą nie tylko o moderatorach tu mowa ale także ludzi innych talentów, bo kto nie słyszał o Malukah. Niby szara dziewczyna a poczytajcie co osiągnęła i dzięki czemu, bo osobiście nie wiedziałe o nie puki nie usłyszałem jej wersji "The Dragonborn Comes" . Ale dość już o tym bo zaraz na mnie zaczniecie psioczyć. Wracając do tematu, odczepcie się od tytułu, przynajmniej zanim się pokaże. A jak już się to stanie ograniczcie się do swoich własnych upodobań a nie porównań do innych gier bo jak już wielokrotnie pisałem i będę pisać, wszystkim się nie dogodzi, jednym gra się podoba innym nie.

post wyedytowany przez maxpayne3000 2016-08-17 09:17:37
22.11.2016 22:42
10
odpowiedz
2 odpowiedzi
AIDIDPl
106
PC-towiec

Cię sunę, ile się tu buractwa naniosło...

05.07.2016 13:30
9
odpowiedz
1 odpowiedź
kubiq
1
Junior

Mogliby zrobić remake Morrowind na silniku Skyrim. Płakałbym ze szczęścia i zwolnił się z pracy.

18.06.2016 18:29
8
dagor0601
4
Chorąży

Szkoda że nic na temat tej gry nie wiadomo, oprócz tego... że się kiedyś wydarzy.

24.04.2017 18:50
😃
3
odpowiedz
maciekstadther
1
Junior

Wole system walki z tes niż wiedźmina i cieszę się że wyjdzie kolejna część

30.04.2017 21:14
😃
odpowiedz
Seabool
3
Legionista

Swoją przygodę z TES zacząłem od Morrowind, później trafił się Oblivion, aż w końcu przyszedł czas na Skyrim'a. Spędziłem w nim ponad 75 godzin, co i tak nie jest zbyt wysokim wynikiem jak na tę grę. Pozostały mi do ogrania dodatki i będę w pełni przygotowany na szóstą część. Czekam z niecierpliwością :)

04.05.2017 13:08
odpowiedz
2 odpowiedzi
Maksymilianowicz
26
Pretorianin
8.0

Moim zdaniem twórcy powinni się zastanowić dlaczego wciąż ludzie wracają do elder scroll'ów z lat 90 i wyciągnąć wnioski. Fajnie kiedy nowa część będzie dobrze przemyślana i zrobiona z pasją a zarobek z gry będzie dodatkiem a nie jedyną opcją dla której warto robić nową część. Czasem też warto posłuchać samych graczy.

05.05.2017 01:49
😃
odpowiedz
Cesarz Estonii
1
Junior

No cóż, widziałem że kilka osób napisało swoje przemyślenia/pomysły na TES VI... więc ja też gorszy nie będę!

No to od czego by tu zacząć...
Po pierwsze, mapa (a bardziej prowincja, w jakiej będzie się rozgrywać VI):

Osobiście stawiam na Elsweyr, dlaczego? A no dlatego że... zastanówmy się, w Skyrim'ie były lodowe pustkowia, śnieg i ogółem... no zadupie.. natomiast w Elsweyr, jest... DOKŁADNIE TO SAMO, tyle że na odwrót (czyt. zamiast lodu, piach, zamiast śnieżnych pustyń, normalne itp.)... poza tym, było by tam naprawdę ciekawie, jeżeli idzie o fabułę, gdyż jak wiemy Elsweyr jest "okupowane" przez Thalmor.

Po drugie, postać:
Cóż, na pewno do wyboru będzie standardowych 9 ras (a może jeszcze jakieś... lubię Gobliny xD)...
Będzie też oczywiście duża różnorodność jeżeli chodzi o profesję postaci, czyli standardowo: wojownik, łucznik, mag, skrytobójca, ale może też coś bardziej rozwiniętego. Chodzi mi o... broń palną, tak w uniwersum TES broń palna... no ale cóż, w Tamriel czas też musi iść do przodu, więc technologia także się rozwija... w takim wypadku, myślę że łuki/kusze zostały by wyparte przez arkebuzy/rewolwery...

Po trzecie... fabuła:
No tak, zapytacie, ale po co nowemu TES'owi jakaś tam rozwinięta fabuła? No... po nic, ale też nikt nie mówi że ma być ona jakaś nadzwyczajna. Nie wiem jak Wam, ale mi już znudziło się wysłuchiwanie że moja postać została jakimś kolejnym wybrańcem, naznaczonym, słuchaczem czy kimś tak jeszcze innym (bo tak właśnie było w Skyrim'ie...), chciał bym zagrać jakimś normalnym (jak na to uniwersum xD) bohaterem, bez nad naturalnych zdolności i mocy... może politykiem, który został (przepraszam za użycie wulgarnego słowa, ale jest ono adekwatne) wychujany z roboty, i teraz próbuje się zemścić/odkryć dlaczego tak się stało...?

Po czwarte, eksploracja...
Eksploracja, otwarta mapa. Są to rzeczy które stały się już niemal domeną TES'ów, i zapewne nie inaczej będzie i tym razem... tyle że ciekawiej... bo w końcu kto w środku pustyni, nie chciałby się natknąć na niewielkie drzwiczki w ziemi, które (jak się okazuje) prowadzą do sieci jaskiń, z kolejnymi potworkami/bandytami... robi to klimacik.

Po piąte... Wiesiek III.... eh....
Nie wiem kto wpadł na pomysł, żeby co do joty porównać Wieśka III z (domniemanym) TES'em VI... no i oczywiście ta osoba stwierdziła, że ten pierwszy bije na głowę konkurenta... no... nie za bardzo bym powiedział xD
Oczywiście, Wiedz(nie mogę robić z z kreseczką na klawiaturze xD)min III jest grą dobrą, a wręcz świetną... ale jest to gra tak w Polsce prze hype'owana... że szkoda strzępić klawiatury... Wiedzmin ma wyraziste postacie, świetną fabułę, wspaniały (i dobrze wyreżyserowany) świat.... ALE...
The elder scolls'y także mają wiele udanych rzeczy... mn. świat, który sam się tylko prosi o wyeksplorowanie, wiele ciekawych postaci (które nie koniecznie, muszą się nawet pojawiać w grze... mowa tu oczywiście o takich legendach jak Wilcza królowa, Barenziah, Tiber Septim, Olaf jednooki [ten się pojawia pod postacią draugra]), strażnika który chciał być rozbójnikiem, ale strzała w kolano zepsuła jego marzenia o awanturniczym życiu (xD) i wiele innych magicznych (zwłaszcza w Zimowej Twierdzy...) miejsc, każdą kolejną godziną rozgrywki, odkrywamy coraz więcej ;)

Pzdr

17.05.2017 15:56
👍
odpowiedz
1 odpowiedź
Konr@d
10
Konsul

Zgadzam się z Cesarzem Estonii ale nie do końca, dla mnie od Elsweyr byłby lepszy Akavir, a co do fabuły w tes'ach właśnie o to chodzi że gracz jest wybrańcem, zbawcą ludzkości itp.:

post wyedytowany przez Konr@d 2017-05-17 15:57:41
05.06.2017 03:38
odpowiedz
Robak07
58
Wujek Dobry Wariat

6,5 roku od czasu premiery części piątej. 6,5 roku od czasu kiedy spędzając 80 godzin powiedziałem sobie, że wątek główny zostawię sobie na później. I dalej go nie przeszedłem. Ten czas biegnie niemiłosiernie. Jestem zaniepokojony.

Biorąc za porównanie poprzednie 6,5 lat od roku 2011 wstecz (rok 2004), odnoszę wrażenie, że rynek gier video trochę zwolnił. Większość wielkich tytułów gatunku RPG ostatnich lat to kontynuacje (TESY, WIEDŹMINY, MASS EFFECTY, DRAGON AGE, FALLOUTY). Nowością w porównaniu do poprzedniego okresu jest rozwój MMORPG i ich popularyzacja. Kiedyś w WOWa grało niemal 12 mln aktywnych graczy i to był totalny rekord na który patrzono z wielkim szacunkiem. Teraz mamy WOT w który osiąga pułap 150 mln i jest to no big deal. Korporacje nadal tworzą gry zgodnie z rocznym harmonogramem (FIFY, CODY, NFSY). Tu totalnie nic się nie zmieniło. Ciekawe czy dzieciaki dalej dostają powyższe tytuły z okazji "gwiazdki" :)

Grafika ewoluowała od czasu 2011, owszem, ale nie robi aż takiego szoku jak porównanie lat 2004 z 2011 gdzie trudno bylo uwierzyć, że ludzie 2004 roku potrafili cieszyć się z zaawansowania technologicznego detali graficznych w tamtych latach.
Pierwszy Crysis - gra benchmark - ma już 10 lat. Niesamowite.
Odnoszę wrażenie, że technologicznie nic nie stoi na przeszkodzie, aby nowe tytuły były dużo bardziej zaawansowane graficznie - technologia rozwija się zgodnie z prawem Moore'a - dwukrotny przyrost mocy w porównaniu poprzedniego roku z obecnym, jednak na przeszkodzie stoi casual. Gry stały się ekstremalnie popularne, to jest rynek liczony w setkach miliardów dolarów. Ze względu na masowego klienta który nie ma takich wymagań jak entuzjaści. I sama grafika doszła do poziomu, gdzie wszystko wygląda OK. Nawet na urządzeniach mobilnych. Dlatego producenci nie mają potrzeby tworzenia super zaawansowanych graficznie tytułów które doceni tylko 0,1% graczy na świecie, z podzespołami za kilka tysięcy dolarów.

Ehmm, takie przemyślenia mnie naszły w oczekiwaniu na grę. Powiem Wam, szczególnie młodym - im stajecie się starsi, ten upływ czasu jest mniej zauważalny. Dni jakby stają się subiektywnie krótsze, a lata lecą szybciej. Było gdzieś naukowe wytłumaczenie tego fenomenu, nie przytoczę. :)

Na grę czekam, super chętnie ogram. Ale podejrzewam, że zobaczymy ten tytuł dopiero w 2018. Jest nadzieja, że na tegorocznym E3 Bethesda się wreszcie ujawni. Bankowo grzeją to już od kilku lat i są w finalnej fazie produkcji.
Pozostaje czekać, jak zwykle. Potem nadejdzie premiera, potem tytuł zostanie ograny, potem wyjdą jakieś dodatki, a na końcu znów nadejdzie refleksja, że to już siedem lat...

05.06.2017 06:51
odpowiedz
Iselor (Łódź)
107
Generał

TESy to zawsze była magia eksploracji, swobody, grania "po swojemu". I to jest piękne, wciąż najpiękniejsze w Morrowindzie. Kto tam patrzył na fabułę ?
Z Wiedźminem zawsze zaś miałem kłopot. Raz że średnio mi podchodzi klimat słowiański, choć sagę wiedźmińską książkową lubię. Dwa że irytuje mnie narzucony z góry bohater. Immersja siada tutaj na dupę i nie chce wstać niestety. To nie było/nie jest tak irytujące w grach Bioware, bo chociaż mam tam jakieś szersze możliwości klasy, rasy, charakteru, pomimo tego że jestem dziekciem Bhaala/Shepardem/Szarym Strażnikiem. Dlatego mając do wyboru TESy albo Wiedźmina wybiorę....w zasadzie wszystko inne. Pillarsy, Baldury, Icewind Dale'e, Might and Magic, Wizardry, Arcanum, pierwszego Dragon Age'a, Vampira. Nazywanie zaś któregokolwiek Wiedźmina bądź TESa (z wyjątkiem Morrowinda, który jako jedyny może być nazywany arcydziełem) najlepszym cRPG jest efektem głupoty, buractwa, cebulactwa, casualostwa i nieznajomości gatunku.

14.06.2017 12:49
odpowiedz
Trygław
31
Pretorianin
7.0

Jakie będzie TES 6 tego nikt z nas nie wie i bez sensu jest gdybać. Zapewne wizualnie i medialnie będzie lepsze od Skyrima ale jak będzie z tzw FABUŁĄ to już rosyjska ruletka jest. Jedno co jest pewne to to, że nie będzie to badziew pokroju inkwizycji czy andromedy bo choć do Bethesdy można mieć zastrzeżenia zwłaszcza do serii zaczynającej się na F. Jednakże póki co Bethesda to nie jest tylko pusta nazwa i logo jak w przypadku Bioware/EA.

18.06.2017 13:32
odpowiedz
5 odpowiedzi
Jqoob
3
Legionista

Stawiam,że jakiś początkowy trailer dostaniemy możliwe na e3 2018,ale narazie to są domysły.

04.08.2017 15:53
odpowiedz
robertssssssssssssssssss
12
Chorąży

Chodziły słuchy że skyrim miał być wcześniej grą na podstawie gry o tron ale musiałby utrzymywać zasadnicze części z filmu a to by się miało z celem . Tak tylko wyczytałem. Oj gdyby tylko u skyrim dodać elementy z twierdzy i mount and blade to bym się chyba poplakal ze szczęścia

18.08.2017 19:54
odpowiedz
domin123456
28
Chorąży

Będzie na ps4 proszę o odpowiedź bo kompa mam słabego , chociaż pewno i tak za nim to wyjdzie to już nie będzie generacji ps4 a ps5 a ja będe mieć już kompa.

21.08.2017 07:36
4
odpowiedz
domin123456
28
Chorąży

Czy tylko ja nie rozumiem na czym polega kłótnia graczy pomiędzy tym że skyrim lub wiedźmin jest lepszy, przecież skyrim a wiedźmin to dwie zupełnie inne gry. A więc o co chodzi???!

post wyedytowany przez domin123456 2017-08-21 07:39:21
21.11.2017 22:12
😊
odpowiedz
1 odpowiedź
Lord .
42
Generał
9.5

Liczę, że tym razem będzie bardziej kameralnie, mniej dziwacznych potworków i brak wątku z ratowaniem świata bał by tej serii trochę autentyzmu i powagi. Oczywiście co kto lubi jednak serie takie jak Gra o Tron czy Wiedźmin cenie sobie właśnie za bardziej przyziemne i stonowane podejście do fantasy no i oczywiście za kapitalną fabułę i postacie czyli coś czego tak bardzo brakuje w serii TES.
Pewnie kontynuowanie formułki znanej ze skyrima nadal sprzedało by grę jednak ta seria potrzebuje innowacji.
Mam nadzieję, że niebawem usłyszymy jakieś informacje o kolejnym TESie.

post wyedytowany przez Lord . 2017-11-21 22:13:51
28.12.2017 18:28
odpowiedz
1 odpowiedź
sasuke284
14
Chorąży

Zgadzam się że gra ma nie być wiedźminem ale jednak przydałoby się żeby ta część the elder scrolls podpatrzyło parę rzeczy z wiedźmina, i też wymienię inne poprawki jakie bym chciał zobaczyć w nowej części
1. taki swoisty bardziej easter egg ale jednak byłoby fajnie gdyby był, czyli możliwość pływania łodzią, a jak się trafi jakieś terytorium bardziej wyspiarskie to może bardziej jakiś statek, to by było fajne gdyby poza domami było kilka statków do wyboru które by mogły służyć za ruchomy dom, w końcu to rpg więc w takim przypadku mógłby dojść jakiś system handlu i ekonomii na przykład w jednym wejście tanio można kupić np. bawełne a drogo sprzedać np. żelazo i to by się z czasem zmieniało, sądzę że na pewno taka gra byłaby na dłuuugie godziny
2. system walki, to to powinni poprawić, choć widać że z każdą częścią się poprawia o czym powiem
- arena, buggerfall: rzucanie myszką po biurku na wszystkie strony by postać machała mieczem, męczące
- morrowind: stare dobre naparzanie w jeden przycisk by zaatakować tyle że to jest strasznie losowe, nawet losowe jest to czy postać zablokuje atak czy nie więc nie ma przycisku obrony
- oblivion: hitpointy, można grać łucznikiem bo nie ma losowości trafisz czy nie, razem z używaniem danej broni można nauczyć się kilku animacji ataku
- skyrim: finishery, więcej animacji ataku
ale jednak w tes 6 to bym chciał o wiele większej różnicy w systemie walki niż między oblivionem i skyrimem, żeby doszły animacje machania mieczami na miarę wiedźmina 3 przynajmniej w późniejszych momentach gry
3. system skradania, temu by się przydała poprawa, nie uważam że system skradania w skyrim był zły, znacznie lepszy niż w oblivionie bo w oblivionie nie było szans na skrycie się, zawsze przeciwnicy cię znajdywali choćby na krańcu świata i zawsze wiedzieli gdzie jesteś, o ile raz im się pokazałeś na oczy, skyrim robi to lepiej ale zrobiło się to zbyt łatwe i zbyt szybkie, gość dostał strzałę w łeb, jego kolega poszedł szukać gracza ale go nie znalazł więc uznaje że to po prostu jego wyobraźnie, tu bym wolał coś na miarę batmana z rocksteady że jeśli jeden z nich padł obok drugiego to jeśli ten drugi nie znalazł to żeby zamiast mówić że to był wiatr to żeby stał się bardziej czujny i żeby częściej się rozglądał i żeby można było zrobić coś takiego jak wymusić szczura by przebiegł albo rzucić kamieniem co by na pewno nastraszyło przeciwnika i by odwróciło jego uwagę
4. jak jest wojna domowa to bym chciał ją widzieć nie tylko w misjach
5.zależność zadań od frakcji, co jak co ale jak na przykład pracując dla gildii wojowników i zabije kogoś z gilldii złodzieji w czasie misji to żeby w tym samym momencie stracił możliwość dołączenia do tej gildii i vice versa, takie coś byłoby lepsze
6. interfejs, o problematycznym ekwipunku ze skyrima na pc nie muszę mówić
7. większy świat
8. ciekawsze wydarzenia losowe
9. otwarte miasta
10. żeby nie było jak w tes online że jest duży świat tylko podzielony na segmenty
11. jak kupuję konia to bym wolał by był szybszy od postaci a nie żeby galopując nim się zastanawiał czy przypadkiem szybciej nie biega moja postać
12. destruktywność świata której nie ma od początku serii
13. mądrzejsze ai
14. powrót klas i możliwości stworzenia własnej klasy
15. żeby były dobre i duże "no już mogą być średnie" dodatki
dla mnie średni dodatek to taki jak np: knights of the nine, dawnguard czy też serca z kamienia, czyli taki co ma własną fabułę ale nie daje nowej mapy tylko pare lokacji do starej mapy a duży to np. shivering isles, dragonborn czy krew i wino czyli taki co daje sporą ciekawą mape i nawet mógłby być oddzielną grą

07.02.2018 19:53
1
odpowiedz
Jango Kane
19
Konsul
10

Kocham serię Elder Scrolls. Uwielbiam ten lore, świat, klimat, fabułę. W każdym ED potrafiłem dosłownie wsiąknąć na długie godziny w wirtualny świat.. Skyrim był najlepszy ze wszystkich ED - nadal potrafi zachwycić grafiką po tylu latach. Nie chodzi o textury czy efekty specjalne, ale o detale, które sprawiały, że odwiedzając kolejną wioskę potrafiłem przystanąć i po prostu patrzeć na to co robią mieszkańcy albo podziwiałem widoki. Porównania do Wiedźmina spróbuję uniknąć. Uważam, że obie gry są najlepszymi RPGami jakie kiedykolwiek wyszły. Znajdą się tacy co wolą jakieś niszowe i bardziej ambitne produkcje, ale wcale to nie umniejsza ani W3 ani Skyrim. Dla jednego lepszym dramatem będzie "Helikopter w ogniu" a dla innego film o rumuńskiej nastolatce zachodzącej w ciąże z nauczycielem. Czekam z niecierpliwoscią i błagam Bethesda - nie spartolcie tego jak Fallouta 4. Ja po prostu chce Skyrim w nowej oprawie.

14.03.2018 16:22
odpowiedz
boy3
42
Generał

Jakie durne uproszczenia bethesda tym razem nam zaserwuje? Jestem bardzo ciekaw

14.03.2018 20:36
odpowiedz
Mirek1982
3
Chorąży

Pożyjemyyy, zobaczymyyy

22.03.2018 21:09
odpowiedz
2 odpowiedzi
sasuke284
14
Chorąży

niech już tę grę wydają bo ciągle tylko cdproject red i wiedźmin albo cyberpunk, nie żebym nie lubiał cdproject red, po prostu mam już dość słuchania jakie to mają zajebiste gry itd itp. bo już mam tego dość, mam nadzieje że jednym z tych dwóch zapowiadanych wielkich gier od bethesdy na e3 będzie tes 6, i mam nadzieję że tes 6 będzię tą grą z lepszym systemem animacji, i mam nadzieje że nie pójdą w strone fallout 4 czyli bardziej uproszczoną a pójdą bardziej w stronę morrowinda/daggerfalla przynajmniej gra będzie wielka i ciekawa i wtedy będzie coś nowego bo zamiast zewsząd słuchać o wiedźminie, cdp i cyberpunku posłucham se o bethesdzie, tes 6 i dodatkach do tes 6

23.03.2018 06:36
odpowiedz
8 odpowiedzi
boy3
42
Generał

Jak za każdym razem czytam komentarze o tej niesamowitej dowolności w Skyrim to mnie bierze na śmiech

Przepraszam, ale możliwość odwiedzenia w dowolnej kolejności kolejnego setnego grobowca to niby ta niesamowita dowolność grania? ... xD

post wyedytowany przez boy3 2018-03-23 06:36:48
08.04.2018 03:00
odpowiedz
1 odpowiedź
M.F.
14
Chorąży

Grałem jedynie w Oblivion i Skyrim i zastanawiam się, dokąd tym razem zostaniemy przeniesieni. Mogliby jednak dopracować wątek główny, by nie był tak monotonny jak w poprzednich dwóch odsłonach... w obu wątki główne ciągnęły się jakby na siłę, będąc długie, lecz mało urozmaicone. Wiele drobnych zadań o wiele bardziej mnie intrygowało i zachęcało do ukończenia. To główny wątek powinien być najciekawszy i najbardziej klimatyczny.

15.04.2018 21:05
1
odpowiedz
hinson
62
Generał

Po The Elder Scrolls VI oczekuję dużych zmian w stosunku do poprzednich części. Przede wszystkim porzucenie starego silnika graficznego na rzecz nowego z obsługą najnowszych efektów graficznych, Directx 12 i o wiele bardziej zaawansowanej fizyki .
Po grafice oczekuję też brak jakichkolwiek ekranów ładowania. Do lamusa muszą odejść sytuacje że wchodzę do podziemi i widzę ekran ładowania poziomu!
Oczekuję że świat będzie o wiele bardziej żył własnym życiem niż w poprzednich częściach. NPCe będą mieć własne życie, będą pracować, chodzić do karczm, świątyń, na cmentarze a wieczorami będą chodzić spać albo siedzieć przy ognisku i np grilować!
Oczekuję też że każda nasza postać przemówi a nie będzie niemową bo to psuje klimat gry.
To są oczekiwania które The Elder Scrolls VI musi spełnić aby przebić Wiedźmina 3 czy Gothici!
Bo jak na razie z tej wielkiej trójcy seria The Elder Scrolls jest najsłabsza!

04.05.2018 12:18
odpowiedz
4 odpowiedzi
GAMEMASTER8927
3
Junior

Na E3 2018 zapowiedź, info z pewnego źródła :D

10.05.2018 20:35
odpowiedz
KnightOfJerusalem
1
Junior

czekam mam nadzieje że sie nie zawiode

11.06.2018 04:57
odpowiedz
pipidupka
10
Chorąży

Dwie minuty temu zostało oficjalnie zapowiedziane na e3!!! Warto było nie spać do 5 :D

post wyedytowany przez pipidupka 2018-06-11 04:57:34
11.06.2018 04:58
odpowiedz
2 odpowiedzi
.:Jj:.
105
    Dino Crocetti    

To że wyjdzie było pewne, szkoda że nie podali (?) roku.

11.06.2018 22:06
odpowiedz
2 odpowiedzi
Sttarki
11
Koryfeusz

Stawiam że gra wyjdzie 02.02.2022 r.
Zapiszcie ten komentarz xd.

11.06.2018 22:55
odpowiedz
2 odpowiedzi
johnybravo14
0
Legionista

kogo obchodzi ten rpg po tak słabej poprzedniej części

12.06.2018 18:08
odpowiedz
boy3
42
Generał

O ile średniawy wątek główny można przełknąć tak questy poboczne i rozwój postaci w skyrim leżały i kwiczały, czy tylko ja na to zwracam uwagę? ...

Questy poboczne w skyrim w ogóle historii nie miały, tylko idź, zrób coś tam, pokonaj ducha, i zbierz jego topór, koniec questa, i tak wszystkie

Co do lvl scallingu itemów

Przez brak wybierania swoich umiejętności gra bardzo straciła na dynamice, bo wbijanie takich umiejętności jak retoryka np to była jakaś parodia

Ograniczenie uczenia się 5 umiejętności na level wraz z lvl scallingiem itemów sprawiało że na początku gry w ogóle nie mogliśmy uczyć się umiejętności u trenerów bo zwyczajnie nie było na to nas stać bo LOSOWAŁY się nam bezwartościowe itemy na początku

post wyedytowany przez boy3 2018-06-12 18:13:00
13.06.2018 22:36
odpowiedz
Swink
37
Eques

Czekam z niecierpliwością!

16.06.2018 23:49
odpowiedz
Gh_H4h
20
Pretorianin

Po tak słabej grze jaką był Skyrim, TES VI nie stawia dużych wymagań. Nota 4/10 będzie dla niej dużym sukcesem.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze