Encyklopedia Gier Top Gry Premiery Beta testy Screeny Download Redakcja poleca Katalog firm SłownikSymulacjePC
Okładka Objects in Space (PC)
OkładkaObjects in Space (PC)

Objects in Space PC

Nietypowy kosmiczny symulator studia Flat Earth Games. Wcielamy się w gwiezdnego kupca, który przemierza niebezpieczne rejony galaktyki, dostarczając rozmaite towary dobrze płacącym nabywcom.

Symulacje | science fiction | symulator kosmiczny | sandbox | kosmiczne | elementy strategiczne | indie

Objects in Space Premiera PC

wczesny dostęp

21czerwca2018

1marca2019

Steam

1marca2019

producent: Flat Earth Games wydawca: 505 Games Strona oficjalna

Angielskie napisyAngielskie napisy

Objects in Space to opracowany z myślą o platformie PC symulator kosmiczny. Projekt wyprodukowało studio Flat Earth Games.

Fabuła

W wydanym na platformę PC Objects in Space akcja toczy się w odległej przyszłości, w czasach gdy ludzkość skolonizowała niezliczone obce systemy planetarne. Gracz wciela się w gwiezdnego kupca, który podróżuje przez niebezpieczne sektory galaktyki w celu dostarczania towarów dobrze płacącym nabywcom.

Mechanika

Objects in Space oferuje sandboxowe podejście do gatunku i samy decydujemy jakich zleceń się podjąć. Głównym celem zabawy jest zarobienie dużych pieniędzy. Jednocześnie będąca w naszym posiadaniu jednostka służy głównie do transportu, dlatego agresywne szarże na floty np. piratów szybko zakończą się śmiercią. Zamiast tego konieczne jest stosowanie podejścia skradankowego i unikanie konfrontacji z dużymi grupami wrogów. Nawet jednak podczas starć z pojedynczymi nieprzyjaciółmi trzeba ukrywać swoją pozycję i wypatrywać szansy na atak z zaskoczenia.

Podczas zabawy większość czasu spędzamy przed kilkoma kokpitami statku, składającymi się głównie z różnorodnych ekranów, na których wyświetlane są panele kontrolne, raporty systemów pokładowych oraz odczyty radaru. W Objects in Space nie uświadczymy spektakularnych sekwencji bitewnych. Najczęściej nawet nie zobaczymy statku wroga, zaś walkę toczymy na duże dystanse, zdając się głównie na wskazania czujników.

Wszystko to sprawia, że kluczową rolę odgrywa ukrywanie się przed sensorami wroga. Możliwe jest to m.in. poprzez schowanie się w środku pasa asteroid lub mgławicy. Ponadto zachowaniem statków rządzi realistyczny silnik fizyczny. W rezultacie możliwe jest rozpędzenie się w pożądanym kierunku, a potem kontynuowanie podróży przy wyłączonych silnikach, co zmniejsza szanse na wykrycie.

Aktywne systemy pokładowe również przyciągają uwagę, co wymusza podejmowanie ciężkich decyzji co w danym momencie pozostawić aktywnego, a co wyłączyć. Konieczne jest właściwe gospodarowanie energią i zasobami. Ponadto gracz zmuszony jest do kalkulowania ryzyka. Przykładowo, wystrzelenie pocisku sprawia, że wróg na pewno nas odkryje, więc spudłowanie może zakończyć się dla nas tragicznie. Z drugiej strony przy atakach na dalekie dystanse nawet po wykryciu energii wygenerowanej przez eksplozję nie zawsze będziemy mogli być pewni, że nieprzyjaciel został wyeliminowany.

Ostatnia modyfikacja 16 listopada 2015

Tryb gry: single player  

Objects in Space cena w dniu premiery: 71,99 PLN

Klasyfikacja PEGI Objects in Space

Wymagania wiekowe. Rating wiekowy nie uwzględnia poziomu trudności ani umiejętności niezbędnych do korzystania z danej gry. W grze jest używany wulgarny język.

Objects in Space Wymagania sprzętowe

PC Windows

PC Windows

  • Minimalne:
  • Intel Core i5
  • 2 GB RAM
  • karta grafiki 2 GB GeForce GTX 660 lub lepsza
  • 1 GB HDD
  • Windows 7 64-bit
  • Zalecane:
  • Intel Core i7
  • 4 GB RAM
  • karta grafiki 2 GB GeForce GTX 960 lub lepsza
  • 1 GB HDD
  • Windows 10 64-bit