Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS4 PS3 Xbox One Xbox 360 Switch Android iOS

Dark Souls III PS4

Trzecia pełnoprawna odsłona osadzonego w realiach fantasy, mrocznego RPG akcji studia From Software. Tytuł utrzymany jest w klimacie poprzednich części serii i oferuje nowe lokacje, nowych przeciwników i bossów, a także niedostępne wcześniej bronie, zbroje i przedmioty. W grze wprowadzono też m.in. specjalne techniki walki bronią, które uatrakcyjniają starcia i dają więcej możliwości podczas pojedynków.

RPG, TPP, fantasy, multiplayer, kooperacja, RPG akcji, soulslike.

Dark Souls III - screen - 2017-07-31 - 351292Dark Souls III - screen - 2017-07-31 - 351291Dark Souls III - screen - 2017-07-31 - 351290Dark Souls III - screen - 2017-07-31 - 351289Dark Souls III - screen - 2017-07-31 - 351288Dark Souls III - screen - 2017-07-31 - 351287Dark Souls III - screen - 2017-07-31 - 351286Dark Souls III - screen - 2017-07-31 - 351285Dark Souls III - screen - 2017-07-31 - 351284

wersja językowa:
polska i angielska

Data premiery gry Dark Souls III | PS4

24marca2016

12kwietnia2016

premiera PL

Sony PlayStation 4
Okładka Dark Souls III (PS4)
Dark Souls III

Dark Souls III jest trzecią pełnoprawną odsłoną popularnego cyklu RPG akcji, zapoczątkowanego w 2011 roku przez japońskie studio From Software. Seria zdobyła uznanie graczy głównie za sprawą mrocznego klimatu, wysokiego stopnia trudności oraz znakomitej grywalności. Wszystkie te elementy znalazły się w kolejnej części cyklu, którą stworzono głównie z myślą o konsolach ósmej generacji, choć przewidziano także wersję na popularne pecety.

Pod względem zawartości Dark Souls III nie ustępuje pierwszej odsłonie serii, oferując w sumie 12 nowych lokacji, osadzonych w dobrze znanym uniwersum fantasy. Jednocześnie gra jest nieco bardziej rozbudowana fabularnie, a rozgrywce towarzyszy ok. godziny przerywników filmowych, stworzonych w większości na silniku gry. Japoński deweloper oddał do dyspozycji graczy 12 klas postaci, z których wszystkie dostępne są od początku rozgrywki. Ponadto w grze znajdziemy 45 nowych przeciwników i kilkunastu wymagających bossów, 100 broni, 40 zbroi oraz prawie dwie setki innych elementów ekwipunku.

Największą zmianą w systemie walki są zupełnie nowe techniki zwane „weapon arts”. Dzięki nim każda broń daje graczowi jeden lub dwa nowe ruchy. Przykładowo długi miecz umożliwia przyjmowanie nowej postawy, sztylet odblokowuje szybkie uniki znane z Bloodborna, a katalizator pozwala rzucać silniejsze wersje zaklęć. Każda z nowych zdolności wymaga jednak punktów many, które pojawiają się w serii po raz pierwszy od czasu Demon’s Souls.

Graficznie Dark Souls III na PlayStation 4 prezentuje się zdecydowanie najbardziej okazale z wszystkich dotychczasowych odsłon serii. Twórcom udało się jednak zachować charakterystyczny, mroczny klimat oprawy, typowy dla całego cyklu. Nie zapomniano rzecz jasna o opcjach rozgrywki wieloosobowej, a tryb multiplayer przeznaczony dla max. 4 graczy zrealizowany został podobnie jak w drugiej części gry.

Zobacz pełny opis gry

Tryb gry: single / multiplayer   Tryb multiplayer:   Internet     Liczba graczy: 1 - 6  

Ocena gry 7.1 / 10 na podstawie 593 ocen czytelników.
Oczekiwania czytelników przed premierą gry: 8.6 / 10 na podstawie 193 głosów czytelników.

Cena gry w dniu premiery: 249,90 PLN

Gry podobne do Dark Souls III

Klasyfikacja PEGI Dark Souls III

Wymagania wiekowe. Rating wiekowy nie uwzględnia poziomu trudności ani umiejętności niezbędnych do korzystania z danej gry. Gra zawiera elementy przemocy.

Wykorzystuje: PlayStation Network

Widzieliśmy Dark Souls III – dokąd zmierza kultowa seria?

Przed premierą 20 czerwca 2015, 14:30

Najciekawsze innowacje From Software szykuje w systemie walki. Wygląda na to, że teraz wiele rodzajów broni otrzyma specjalne, unikatowe ciosy lub techniki. Miyazaki pokazał parę przykładów. Trzymając długi miecz, możemy na przykład wejść w tryb gotowości (ready stance), w którym bohater unosi ów oręż na wysokość ramion. Z tej pozycji da się wyprowadzić parę potężnych ciosów. Dzierżąc dwa bułaty (scimitary), będziemy w stanie stosować ataki obrotowe. Wielki miecz (greatsword) pozwoli za to podrzucać wrogów w potężnym uderzeniu od dołu. Te techniki naturalnie zostaną obarczone pewnymi minusami – np. w przypadku wielkiego miecza wyprowadzenie ataku specjalnego trwa bardzo długo. Całość ma poszerzyć opcje taktyczne i pogłębić mechanikę walki. Aha, wrogowie również zastosują powyższe nowinki.

Komentarze Czytelników (64)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
12.04.2016 12:06
odpowiedz
sewciu95
3
Centurion

Kupiłem ds3 co prawda dopiero 2 godziny gram przeszedłem pierwszego bosa i powiem tak...nie grałem w żadne soulsy i jest to dla mnie nowość,umarłem z 6 razy,ale klimat,świat zmiany ataków przeciwników,motowanie się bosa podczas walki zrobiło dla mnie wielki efekt,musze się przyzwyczaić ze będę umierał co trochę,nwm czy dam radę cala przejść bo jest hardcor od początku:)co więcej mogę powiedzieć? Warto zagrac, a ps4 wygląda fajnie jak na razie nie ma spadków.

15.04.2016 18:42
👍
odpowiedz
nocny_wódz
15
Chorąży
9.0

Jako weteran serii muszę przyznać że poziom trudności jest niezły. Pamiętacie Black knight'a z DkS1, był nie do przejścia jedynie dobry backstab dawał rade. tak tutaj rycerze dopiero budzą grozę, bo o back-staba jest sporo trudniej. Niema kręcenia sie wokół przeciwnika bo ten zaraz robi zamach tarczą po czym poprawia szybkim pchnięciem miecza, po prostu nieziemskie kombo. to samo dotyczy parowania ciosów, aż do przesady nie idzie wyczuć momentu, nie wiem może to kwestia wprawy ale w porównaniu z tym co w Dks1/2 to tam można było to robić z zamkniętymi oczami. Dałbym 10 ale trochę brakło klimatu z jedynki, bo tu otrzymujemy coś w stylu Dark Borne co nie jest oczywiście wadą, ale dla kogos kto niedawno spędził 300h z BB to troche jednak mało świeżości. Podsumowując, Dark Souls 3 (moim zdaniem rzecz jasna) jest produkcją o niebo lepszą od topornej dwójki i pod wieloma względami przewyższa również część pierwszą, ale z uwagi na brak tej specyficznej atmosfery z jedynki właśnie odejmuje 1 pkt.

16.04.2016 20:20
😃
odpowiedz
3 odpowiedzi
Ronal597
13
Legionista

Mam takie pytanie dla osób które już grały... Otóż, czy da się zapisywać grę w dowolnym miejscu, np. przed walką z przeciwnikiem, lub gdziekolwiek na mapie. Czy jest to tak jak w Bloodborne, gdzie po śmierci traciliśmy wszystkie punkty i wracało nas do punktu początkowego mapy? Przyznam, że był to bardzo uciążliwy element w Bloodborne, gdzie to po czasie mocno zniechęcało do gry i bardzo nużyło. Giniesz gdzieś na mapie lub przy walce z bossem, musisz znów uzupełniać ampułki, przebrnąć znów całą mapę, odzyskać utracone tętnienia krwi... No, to był najgorszy element tej gry. Jeśli to poprawili, to chętnie zagram. Jeśli nie, to nie wiem czy znów mi starczy nerwów.

18.04.2016 19:48
odpowiedz
2 odpowiedzi
yadin
96
Senator

Tragedia. Ktoś zrobi grę rycerską i potem przez pięć lat firmy nie produkują nic innego.

20.04.2016 13:59
👍
odpowiedz
kolumbiako
1
Junior

Moja pierwsza gra z tej serii, i musze powiedziec ze jestem ogromnie zaskoczony (pozytywnie). Nie mam pojecia jak przeoczylem poprzednie wersje. Po 20 h na ps4 moge smialo powiedziec ze jest to najlepsza gra w jaka gralem na tej konsoli, i jedna z lepszych w ogole. Niesamowita grywalnosc. Moj rekrod to 7h w ciagu jednego dnia, i mialem ochote na wiecej, a np. Gta V nudziła mi sie po 1-2h grania.

20.04.2016 17:43
odpowiedz
5 odpowiedzi
Mwa Haha Ha ha
26
Generał

Jestem juz blisko konca, ze dwoch bossow mi zostalo i musze z przykroscia rzec, ze dupy mi nie urwalo. Strasznie odtworcza ta gra, jakby poskladana byla z kawalkow DeS, Ds1/2 i troche Bloodborna. Za duzo tego calego fanservice. Jak sie tego uzywa sensownie i sa drobne smaczki to fajnie, ale jak sie 3/4 gry skopiuje z poprzednich to lipa. Normalnie cale levele przeniesione zywcem (chocby Latria), te same modele postaci, budynkow, wrogow, questy, tekstury, dzwieki, no masakra jakas. Do tego praktycznie zero zmian w mechanice, nie ma ulepszen ktore wprowadzil Bloodborne, a ktore byly swietne (chocby odzyskiwanie zycia po stracie hp i szybkim kontrataku).
Zero aury tajemniczosci jaka towarzyszyla poprzednim czesciom, ot ide i klepie kolejnych bossow. Trzeci raz gramy w to samo, ta sama "fabula", te same nedzne npce ktore masz daleko gdzies. Myslalem ze moze to wypalenie formula soulsow, ale jednak nie, bo przed DS3 gralem w swietne Salt and sanctuary oraz ponownie w Bloodborna i bawilem sie znakomicie. Tutaj gram byle skonczyc i odfajkowac.

Poziom trudnosci rowniez wyzylowany, a w sumie jestem juz dosc doswiadczonym graczem w soulsy. Tak wiem, fanom sie spodoba jak casule beda zbierac ciegi, ale mnie meczy bycie underleveled cala gre. W kazdym rejonie sa wrogowie z ktorymi nie walcze bo zajmuje to za duzo czasu, a jak sie pomyle to jestem trupem w sekunde. Jakis farfoclowaty gosc w kapturku z krotkim nozem potrafi mnie zabic w 2 strzaly przy vitality 30+, a jak go zabije to mi wpada 120 dusz na koncu gry (gdzie koszty ida w tysiace), szkoda to komentowac.
A Czarni rycerze, tancerze w irithyll, rycerze w Lothric z tarczami, czarne gluty wystajace z zombiakow (ci co wygladaja jak druga faza Gundyra), wrogowie z czerwonymi oczami, grubasy ze skrzydlami aniola- to sa wrogowie do ktorych w ogole nie podchodze bo i po co, praktycznie nieskonczona stamina, komba po 5-6 silnych atakow, sekunda oddechu i na nowo, ciosy zabierajace 3/4hp albo wykorzystujaca cala moja stamine jak zablokuje. Jak chcieli zebym uskakiwal a nie blokowal, to mogli zrobic poruszanie jak w BB. Gram bo grac sie da, ale nie ma w tym wielkiego funu, ot polowe lokacji przechodze normalnie wybijajac slabszych wrogow, a druga polowe przebiegam (jebac Anoro Londo), zbieram co moge dopoki mnie nie zabija i tak w kolko. Dopiero jak troche podleveluje to sie tu wracam zeby poubijac silniejszych gosci i zobaczyc czy cos fajnego z nich nie wypada, choc nic mi to nie daje, bo ide do nastepnej krainy a tam znow to samo, znow biegam miedzy wrogami zamiast z nimi walczyc. I nie przypominam sobie takiej sytuacji w zadnej innej czesci. Zdarzali sie OP wrogowie, ale nie bylo ich tak wielu i tak czesto, tu prawie w kazdej krainie. Nie zebym plakal, ale chcialem sobie powoli pozwiedzac, a nie moge, bo nie mam cierpliwosci do tak przepakowanych trasz mobow. Imo designersko nie wyszlo, bo co innego zrobic gre ktora wymaga zaangazowania i uwagi gracza (ale jest fair), a co innego zrobic gre w ktorej co drugi koles zabija cie 2 strzalami i jest super szybki i silny, a ty jestes wolny, slaby i musisz wpakowac w niego 20. Tak sie nie robi dobrze poziomu trudnosci, sponge bobs to nie jest dobry design i taki ktos jak Miyazaki chyba powinien to wiedziec.

Imo po prostu trojka nie dala rady, From za bardzo chcial przypodobac sie fanom i przedobrzyl, balon hajpu pekl i zostala gra tylko niezla. Srednia 90 to imo jakas kpina, gra totalnie odtworcza, nieoryginalna, zachowawcza, srednio wciagajaca. Gdzie to porownywac do nowatorskiego Bloodborna, gdzie do dwojki ktora wprowadzila MASE ulepszen wzgledem jedynki?
Magia uleciala. Dwojki sie czepiali o walke z Ornsteinem i recykling Smelter demona, a trojka robi to jeszcze gorzej, to jeden wielki recykling poprzednich czesci.
7/10 to maks co moge postawic z czystym sercem (za muzyke daje +1, jest znakomita, choc do poziomu BB troche brakuje). A szkoda, bo myslalem ze mnie DS3 zamiecie. Ale zycie jest przewrotne, nie zamiotl mnie pewniak, a zamiotla indie platformowka w duchu soulsow, czyli Salt & sanctuary.

28.04.2016 04:55
odpowiedz
1 odpowiedź
Lucco
14
Legionista

Witam. CZy ktoś jeszcze boryka się z takim problemem jak ja? A mianowicie po zainstalowaniu patcha do wersji 1.04 gra nie może zalogować się do serwera? czy jest na to jakaś rada? Pozdrawiam

01.05.2016 16:13
odpowiedz
kain_pl
54
Generał
8.0

Zgadzam sie z Mwa Haha Ha ha w 80%. Jedynie fakt trudnosci nie dokonca rozumie u Ciebie:-) Bo to Soulsy i dlatego nie mozesz zwiedzac:-P Ale fakt DS3 to polaczenie wszystkiego do jednego kociolka ,ze az kipi z niego nawet tymi NPC gdzie historia dzieje sie po DS,a tam czas minal hohoho do przodu jakos.(Bo jak dobrze sie zdaje tam jest nowa era czy cus takiego) Jest w grze jedynie kilka ciekawych stworzen o nowej strukturze ,ale ciezko bylo zrobic jakis konkurs na dizajn do gry ,aby mogli za free miec fajne stworki do gry? A jedynie skopiowane z DS i przerobione w paincie bloodbornowe zjawy i poziom wiezienia z Deamon Souls...Tez myslalem ,ze DS2 byl lekko oszukany,ale mimo to mial swoje pomysly i przeciwnikow i NPCow. DS3 jedynie obroni sie dobrymi DLC. Jak zobaczylem Anor Londo do wypowiedzialem tylko WTF?!!

08.05.2016 11:46
odpowiedz
syrius200
5
Legionista
10

ta gra jest świetna

01.06.2016 16:31
2
odpowiedz
Freezermich
4
Legionista

Lepsza od dwójki, gorsza od jedynki :-)
[link]

05.06.2016 14:16
😍
odpowiedz
qamyk
8
Chorąży

Tak jak już inni wspominali, nowy dark souls jest strasznie wtórny i łatwy. Już zwykli przeciwnicy sprawili mi więcej trudności niż wszystkie bossy razem wzięte a dotarłem już jakoś do większej połowy gry i właśnie zatłukłem Tancerkę. Myślałem że to może przez tą nieszczęsną Uchigatana'e którą wpakowali na początek gry, ale zmieniłem broń na jakiś pospolity mieczyk i nic się nie zmieniło. Co to by było jakbym jeszcze używał tarczy i pada który to ponoć zmniejsza trudność 20 krotnie plus przyzywał npc'ów/graczy na pomoc. Początkowe bossy to wgl jakieś nieporozumienie, w poprzednich częściach zdarzały się żałośnie łatwi bossowie ale bez przesady, tu jest ich multum. Takiego Deacons of the Deep, Wolnir'a albo to wielkie drzewo pokonałby nawet paralityk a dalej wcale nie jest jakoś szczególnie trudniej. Chociaż Aldrich trzymał jakoś poziom. Nie wiem po co tak stonowali poziom trudności, przecież to znak rozpoznawalny marki a casual'e dalej płaczą, że za trudno.

14.06.2016 18:47
👎
odpowiedz
Pyjter92
5
Legionista

Strasznie nudna gra.

post wyedytowany przez Pyjter92 2016-06-14 18:49:27
26.06.2016 18:20
odpowiedz
Natano18
22
Chorąży

Co jest latwiejsze Bloodborne czy DS3 ;)?
B ardzo fajny byl bllodborne ale mecza mnie te zgony co chwile.Dlatego gre odstawilem na bok

30.06.2016 14:02
odpowiedz
wrona0306
5
Junior

bloodbourne no 100 procent jest trudniejsze ds3 przy nim to pryszczyk na walki z bosami w ds3 to nieporozumienie

27.07.2016 22:32
😐
odpowiedz
Mad
31
Chorąży
6.0

Niestety to coś jak najnowszy epizod Gwiezdnych Wojen - czyli więcej tego samego... Tyle, że to już wszystko było... Dla mnie nadal DKS1 to mistrzostwo. W DKS3 nie łapię klimatu.

21.08.2016 22:17
odpowiedz
Paker30
7
Legionista

poryszanie do tylu w dark souls 3 mozliwe, nie chodzi o skakanie

21.08.2016 22:21
odpowiedz
Paker30
7
Legionista

???

28.08.2016 20:35
odpowiedz
1 odpowiedź
Paker30
7
Legionista

zabilem yoela z londoru. czy jest sposob aby go jakos odzyskac?? jest to wazna postac?? od nowa nie chce grac a chcialbym ta gre splatynowac bo jest niesamowita.

22.09.2016 13:59
odpowiedz
2 odpowiedzi
kotonikk
55
Wśród horyzontów

Jak myślicie, czy w pierwszym kwartale 2017 roku wyjdzie edycja Goty czy coś w tym stylu z podstawką i wszystkimi dodatkami? Wiem że to bawienie się w jasnowidza, ale dopiero wtedy będę mógł dosiąść się do gry i fajnie jakby była już kompletna edycja.

19.12.2016 00:07
odpowiedz
VeeS
1
Junior

Gra jest dobra,trudna,ładna i dobrze zoptymalizowana :)

23.01.2017 19:28
odpowiedz
kotonikk
55
Wśród horyzontów

A jednak! Ostatnio z @Amadeusz^^ zastanawialiśmy się, jak prędko lub nieprędko wyjdzie jakaś edycja GOTY, i obstawiliśmy że raczej długo na nią poczekamy. Cóż za miłe zaskoczenie: "21 kwietnia zostanie wydane Dark Souls III - The Fire Fades Edition, czyli wersja Game of the Year, zawierająca podstawową wersję gry oraz oba DLC - wydane w październiku Ashes of Ariandel i The Ringed City"

:)

post wyedytowany przez kotonikk 2017-01-23 19:35:50
10.02.2017 20:20
😃
odpowiedz
Michaelo2000
17
Chorąży
10

Genialna gra, świetny klimat, typowy dla serii poziom trudności, mistrzowski level design. Prawdziwa sztuka.

20.02.2017 01:55
😈
odpowiedz
Ronal597
13
Legionista
9.0

Grę oceniam bardzo wysoko. Bardzo lubię ten magiczny i tajemniczy świat i postaci bardzo indywidualne, ciekawe postaci NPC które spotykamy w grze. Gra jest moim zdaniem wymagająca i trudniejsza niż Bloodborne. Miałem mnóstwo problemów z przeciwnikami takimi jak Stróże Otchłani, Tancerka z Mroźnej Doliny, Pontyfik Sulyvahn, Król Burzy, Lorian i Lothric i oczywiście finalny Boss. Przy niektórych spędziłem dobrych kilka godzin męki. Dosłownie. Niektórzy byli tak trudni, że bez pomocy np. wezwania postaci NPC nie poradziłbym sobie. Nie jestem jakimś super graczem - raczej mocno przeciętnym i myślę, że ta gra jest naprawdę strasznie ciężka. Wymaga wielkiej cierpliwości, ale świat w tej grze jest naprawdę magiczny i po blisko 80 godzinach gry, wcale nie miałem dosyć i mógłbym nadal eksplorować kolejne mapy. Jedyne zastrzeżenie jest takie, że przy 30 FPS na PS4 trudno jest czasem mieć dobry czas reakcji przy walce z bossami, na pewno sprawniej walczy się na PC przy powiedzmy 60 klatkach.

29.03.2017 12:47
odpowiedz
Martin Black
4
Junior
9.5

Po przejściu Bloodborna z dodatkiem Old Hunters powiem tak. Bloodborne - ocena 10/10. Dark souls 3 z dodatkami Ashes of Ariandel i Ringed City - 9,5/10. Ale to moja subiektywna ocena.
DS3 jest bardziej - hmmm - rycerska - strategiczna. Unik/ blokowanie tarczą/obciążenie zbroją i bronią wpływa na szybkość - trzeba kombinować.
BB - zręcznościowa - nastawiona na akcję, brak niuansów związanych ze strategią broni, ubioru itp.
Abstrahując od szczegółów gry podobne - from software BRAVO
Dla zainteresowanych kupnem - BB trudniejszy
Dla posiadaczy PS4 - pozycje obowiązkowe - dla mnie PETARDY

11.01.2018 14:53
odpowiedz
Lorenzo01
0
Legionista

Bloodborne również bardziej mi się podobał od DS 3.

OGROMNYM mankamentem tej gry jest to, że nie jestem w stanie ubić Dark Eater Midira. Moim problemem jest to, że poszedłem w pure str build z capem na 66 str.

Dwuręczna broń STR jest ZA WOLNA na tego bossa i w efekcie ze względu na słabe hitboxy moje najdłuższe podejście trwało blisku 20 minut, po którym i tak padłem. Np. Gael mimo, że ubił mnie z 15 razy to sprawiało mi przyjemność, że z każdym podejściem zaczynałem ogarniać jego ruchy, tak tutaj ze względu na build - mission almost impossible. Jedyny boss w grach od From Software, którego nie ubiłem i gra, której nie chciało mi się od początku przechodzić tylko po to aby zmienić build.

post wyedytowany przez Lorenzo01 2018-01-11 14:57:37
11.01.2018 15:01
odpowiedz
Lorenzo01
0
Legionista

BTW DLACZEGO TA GRA MA 8.8 OCENE NA PC A TU 7 kiedy to ta sama gra ?

ode mnie 8.5/10

Bloodborne 10/10

13.01.2018 22:48
odpowiedz
Vestaldt
2
Junior
9.5

Co tu dużo pisać, gra genialna tak jak pozostałe Soulsy, mistrzowski design lokacji, fenomenalne projekty bossów, cudowny soundtrack.

14.01.2018 11:54
😍
odpowiedz
ErzaScarlet
22
Chorąży
9.0

Super mega gra ja chce wiecej ja chce D.S. 4

15.01.2018 09:56
odpowiedz
Voltaxman
0
Legionista

Wtórność maksymalna.

22.01.2018 09:08
odpowiedz
mironen22
30
Pretorianin
10

Powiem tak Dark Souls 3 z dodatkami to najlepsza gra jaka powstała . Śliczna grafika , fajna mechanika gry , trudnośc jest wysoka ale też wciągająca i nie co ponad dająca radość kiedy zabijemy bossa albo nawet kiedy sami zginiemy .
Ujmę to tak bo są osoby które twierdzą że Bloodborne jest lepsze ale tak nie jest ponieważ gra Bloodborne ma wiele braków i nie posiada tego co Dark Souls 3 :)
Bloodborne posiada śmieszne moim zdaniem klasy postaci które ni jako wnoszą do świata gry jakieś ewentualne bonusy czy też wrażenia dodatkowe , ponad to w Bloodborne nie ma tak dobrej grafiki i nie ma tak dobrej walki powiem więcej nie ma przyjemności z gry bo Bloodborne to typowy Gothic z lepszą oprawą graficzną i dodatkową fabułą :) .
Jeśli chcecie pograć w coś na prawdę dobrego to polecam grę Dark Souls III The Fire Fides Edition na PS4 bo to jest prawdziwa gra RPG Przygodowa :)

post wyedytowany przez mironen22 2018-01-22 09:12:52
Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze