Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS4 PS3 Xbox One Xbox 360 Switch Android iOS

Deathtrap XBOX ONE

Gra z gatunku tower defense, w której zastawiamy pułapki pomagające nam w pozbywaniu się nacierających potworów. Za produkcję odpowiadają deweloperzy ze studia Neocore Games, znanego m.in. z serii hack-and-slashy The Incredible Adventures of Van Helsing.

Strategiczne, tower defense, multiplayer.

Deathtrap - screen - 2017-01-10 - 336915Deathtrap - screen - 2017-01-10 - 336914Deathtrap - screen - 2017-01-10 - 336913Deathtrap - screen - 2017-01-10 - 336912Deathtrap - screen - 2017-01-10 - 336911Deathtrap - screen - 2017-01-10 - 336910Deathtrap - screen - 2015-02-10 - 294822Deathtrap - screen - 2015-02-10 - 294821Deathtrap - screen - 2015-02-10 - 294820

wersja językowa:
angielska

Data premiery gry Deathtrap | XONE

30grudnia2016

30grudnia2016

Xbox Live

Microsoft XBOX ONE
Okładka Deathtrap (XONE)
Deathtrap

Deathtrap to produkcja z gatunku tower defense, stworzona przez deweloperów ze studia Neocore Games. Firma ta ma na swoim koncie m.in. takie serie gier wideo jak Król Artur czy też The Incredible Adventures of Van Helsing. Historia zawarta w projekcie opowiada o walce z potworami, które starają się przedostać do realnego świata. Ostatnią przeszkodą na ich drodze jesteśmy my i nasza twierdza na jednej z wysp znajdujących się w pustce. Musimy zrobić, co tylko w naszej mocy, by nie dopuścić do inwazji.

Tytuł jest rozwinięciem mini gierki znanej z serii hack’n’slashów The Incredible Adventures of Van Helsing. Oznacza to, że rozgrywka polega głównie na stawianiu wieżyczek strażniczych (różne rodzaje – od zamrażających, przez rażące prądem, aż po maszyny wyposażone w wirujące ostrza), dzięki którym pozbywamy się nacierających potworów. Na początku zabawy wybieramy jedną z kilku dostępnych postaci, posiadających odmienne umiejętności i ruszamy do boju. Podczas rozgrywki wspomagamy wieżyczki strażnicze, własnoręcznie ubijając kolejnych przeciwników. Jednocześnie zdobywamy punkty, przeznaczane na ulepszanie dostępnych urządzeń defensywnych oraz zakup kolejnych, dzięki czemu jesteśmy w stanie powstrzymać silniejszych wrogów. Ci dzielą się na różne rodzaje, ale do głównych kategorii należy zaliczyć legendarne stwory, jak np. gargulce i bestie wytworzone w laboratoriach szalonych naukowców.

Oprawa graficzna Deathtrap została oparta na tej samej technologii, co seria gier The Incredible Adventures of Van Helsing. Mało tego, tytuł wygląda niemal identycznie jak część druga trylogii, oferując mroczny gotycko-steampunkowy klimat.

Zobacz pełny opis gry

Tryb gry: single / multiplayer   Tryb multiplayer:   Internet     Liczba graczy: 1-4  

Oczekiwania czytelników: 3.5 / 10 na podstawie 5 głosów czytelników.

Klasyfikacja PEGI Deathtrap

Wymagania wiekowe. Rating wiekowy nie uwzględnia poziomu trudności ani umiejętności niezbędnych do korzystania z danej gry. Gra zawiera elementy przemocy.

Wykorzystuje: Xbox Live

Xbox One otrzyma przeszło 30 gier niezależnych, w tym Tacoma od twórców Gone Home
Xbox One otrzyma przeszło 30 gier niezależnych, w tym Tacoma od twórców Gone Home

wiadomość15 czerwca 2015

Oprócz wielu dużych produkcji, Xbox One doczeka się w najbliższych miesiącach także ponad trzydziestu gier niezależnych, wśród których znajdzie się Tacoma od twórców Gone Home.

Wieści ze świata (Spacecom, Slender: The Arrival, Frozen Synapse Prime) 8/9/14
Wieści ze świata (Spacecom, Slender: The Arrival, Frozen Synapse Prime) 8/9/14

wiadomość8 września 2014

Dziś piszemy m.in. o dacie premiery pierwszej gry w katalogu wydawniczym polskiej firmy 11 bit launchpad, konsolowej wersji Slender: The Arrival oraz Frozen Synapse Prime. Witamy w wieściach ze świata - codziennej porcji krótkich wiadomości.

Komentarze Czytelników

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
02.01.2017 21:46
👍
SULIK
175
olewam zasady
8.0

Moim skromnym zdaniem najlepszy Tower Defense w jakie grałem :)
Dodatkowo całkiem przyjemni Hack nad Slash.
Ale obawiam się, że na dłuższą metę może nudzić.
Pierwszy tier (z czterech) trybu dla pojedynczego gracza można ukończyć spokojnie w 3h. Ale potem jest coraz trudniej i niestety powtarzalnie.
Tier składa się z 13 map. A każdy kolejny ter to przechodzenie tych samych map tylko za każdym razem jest więcej potworów i jest trudniej. Jak przykładowo przy pierwszej fali w tierze 1 na danej mapie są otwarte 2 portale na moby tak w drugim tierze są otwarte 3 portale. Drogi mobów też się zmieniają z tierami.
Dodatkowo każdą mapę można przejść na 3 poziomach trudności (poziomy trudności różnią się ilością HP jakie mają moby oraz wielkością DPSu jaki zadają, np. na poziomie pierwszym HP to 30%, na drugim 70%, a na 3 100 %, DPS na pierwszym to 40%, 2=70%, 3=100%).
Dodatkowo wiele map ma zadania bonusowe jak np. zabicie mobów które nie atakują naszych wież (są schowane na uboczu i zaznaczone czaszkami), lub nie używanie konkretnych fortyfikacji, czy też teleportów.

Po ukończeniu tieru pierwszego otrzymujemy dostęp do kolejnych 6 specjalnych map, w których możemy grać tylko "scenariusze", dodatkowo po ukończeniu T1 dla każdej mapy otwiera się możliwość grania: scenariuszy oraz "niekończącej się rozgrywki" (ile fal wytrzymasz?). Dla każdej mapy jest 9 scenariuszy o 3 różnych poziomach trudności :). Scenariusze polegają na tym, że np. moby mają regenerację HP (im wyższy poziom tym regen większy) lub nasze apteczki mają mniejszą skuteczność :)

Dalej idąc - każdą pułapkę można rozbudowywać za punkty rozbudowy zdobywane w trakcie rozgrywki (dodatkowe za robienie questów).
Bohatera też można levelować - dostaje punkty doświadczenia, a potem LVL UP i ilka punktów skilli do rozdzielenia na drzewku skill.

Co dalej - jest też loot - jedną skrzynkę (randomowa zawartość) dostajemy zawsze po udanej obronie bazy, dodatkowe skrzynki możemy otrzymać znajdując klucze (zabijając moby neutralne - oznaczone czaszkami, które nie atakują bazy).

Jest też tryb multiplayer - nie testowałem :)

A jak chcecie mniej zobaczyć jak wygląda gra - to podsyłam link do mojego YT (gra wygląda dużo lepiej niż na filmiku, nie wiem dlaczego taka kompresja się zrobiła przy zgrywaniu z X1, zresztą jak streamowałem an Twitchu to jakość była jeszcze gorsza - chyba coś mi z netem siadło, albo ta gra ma jakiś problem z zapisem filmików)
http://www.youtube.com/watch?v=mwUNRBK6ZHw

Póki co zrobienie jednej mapy to około 15-20 minut - czyli spoko gierka, aby w krótkiej przerwie się trochę odprężyć, bez zbędnego myślenia.

Aha są 3 klasy postaci: maruder, kusznik i mag (ja gram maruderem).
Jest też sklep itemów oraz krafting (nie rozkminiałem). W sklepie bez jakiś niebieskich kryształków (które chyba trzeba kupić za żywą gotówkę) nie da się nic kupić).
Jest też bestiariusz z nawet fajnymi grafikami :)

post wyedytowany przez SULIK 2017-01-02 21:50:49