Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS4 PS3 Xbox One Xbox 360 Switch Andro iOS

NASCAR Racing 2003 Season PC

Nowa odsłona popularnej serii przedstawiającej wyścigi NASCAR, wzbogacona o szereg udoskonaleń: poprawione komputerowe A.I., udoskonalony model fizyczny, silnik graficzny, dźwięk, itp.

Wyścigi, samochodowe.

NASCAR Racing 2003 Season - screen - 2003-02-26 - 14318NASCAR Racing 2003 Season - screen - 2003-02-26 - 14317NASCAR Racing 2003 Season - screen - 2003-02-26 - 14316NASCAR Racing 2003 Season - screen - 2003-02-26 - 14315NASCAR Racing 2003 Season - screen - 2003-02-26 - 14314NASCAR Racing 2003 Season - screen - 2003-02-26 - 14313NASCAR Racing 2003 Season - screen - 2003-02-26 - 14312NASCAR Racing 2003 Season - screen - 2003-02-26 - 14311NASCAR Racing 2003 Season - screen - 2003-02-26 - 14310

Papyrus Design Group | producent

Sierra | wydawca

Play-It | wydawca PL

Strona oficjalna   Pomoc techniczna

wersja językowa:
EN napisy i dialogi

Data premiery gry NASCAR Racing 2003 Season | PC

4lutego2003

29marca2003

premiera PL

PC Windows
Okładka NASCAR Racing 2003 Season (PC)
NASCAR Racing 2003 Season

Nowa odsłona popularnej serii przedstawiającej wyścigi NASCAR. W związku z tym, iż poprzednia część NASCAR Racing 2002 Season spotkała się z bardzo entuzjastycznym przyjęciem, gracze zgodnie ogłosili, że jest to godny następca znakomitego NASCAR 4, programiści z zespołu Papyrus postawili sobie za cel, ponownie mile zaskoczyć fanów NASCARa. W związku z tym nie znajdziemy tu żadnej składowej części gry, która nie zostałaby udoskonalona, ulepszona, czy przeprojektowana, począwszy od A.I. komputerowych kierowców, a skończywszy na modelu fizycznym, silniku graficznym i dźwięku.

Jeżeli chodzi o grafikę to autorzy zastosowali tekstury w wyższej rozdzielczości, pracowali nad poprawą cieniowania, efektu environment mapping (mapowanie środowiskowe) i odbić słonecznych. Dopracowywali też modele samochodów, wygląd nieba i horyzontu, mechaników w pit-stopie i jeszcze wiele innych rzeczy, które wpływają na zwiększenie doznań wizualnych graczy (oraz wymagania sprzętowe). Dzięki poprawie modelu fizycznego w grze, samochody poruszają się bardzo realistycznie, a dzięki poprawionemu modelowi zniszczeń, wszelkiego rodzaju stłuczki wyglądają niemal jak prawdziwe - widać uszkodzenia samochodów oraz rzecz jasna czuć pogorszenie ich osiągów. Co się tyczy komputerowego A.I. to NASCAR Racing 2003 Season zaopatrzono w szereg nowych funkcji, jak np. „Catch Up AI mode” czy „auto-adjusting AI strength”, dzięki czemu umiejętności komputerowych oponentów samoczynnie dostosowują się do poziomu grającego, czyniąc grę atrakcyjną zarówno dla graczy zaawansowanych jak i nie obeznanych z tematem tego typu wyścigów.

Łącznie w tytule tym zawarto 26 torów wyścigowych NASCAR, (czyli wszystkie na których odbywa się Winston Cup, plus trasa fantasy), a ścigamy wraz z 42 autentycznymi kierowcami. Naturalnie nadal możemy dowolnie zmieniać konfigurację samochodu, począwszy od rodzaju i grubości opon, przez charakterystykę zawieszenia, po kąt natarcia spojlerów. Jednak jak zaznaczają sami twórcy, mamy tutaj najmniej zmian, ponieważ już w dwóch poprzednich częściach opcja „Garażu” była niemal 100% odpowiednikiem rzeczywistości. NASCAR Racing 2003 Season oferuje trzy tryby rozgrywki jednoosnowowej, tj. Testing, Single Race oraz Championship Season; pozwala także na grę wieloosobową do 43 graczy równocześnie za pośrednictwem sieci lokalnej i Internetu.

Zobacz pełny opis gry

Tryb gry: single / multiplayer   Tryb multiplayer:   Internet   / sieć lokalna     Liczba graczy: 1 - 43  

Nośnik: 1 CD

Ocena gry 8.755 / 10 na podstawie 159 ocen czytelników.

Cena gry w dniu premiery: 129,90 PLN

Wymagania wiekowe NASCAR Racing 2003 Season

odpowiednia dla każdego wieku

Wymagania sprzętowe NASCAR Racing 2003 Season

Rekomendowane: Pentium III 1000MHz, 128MB RAM, 32MB RAM akcelerator 3D

NASCAR Racing 2003 Season - recenzja gry

Recenzja 26 lutego 2003, 10:47

Dodano również jedną dość przydatną opcję – możliwość regulacji zakresu pola widzenia (FOV). W NR2002 pole widzenia było na sztywno ustawione na 78 stopni. W NR2003 można to regulować w zakresie od 78 do 65 stopni. Przy ustawieniu FOV na 65 stopni widok jest moim zdaniem dużo bardziej realistyczny.

Komentarze Czytelników

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
17.03.2004 14:54
zanonimizowany145016
0
Legend

fajna gra recenzje sa w pelni zasluzone

22.06.2007 21:37
😊
odpowiedz
Maciej J
17
Centurion

Recenzja fajna. Gra niezła ocena: 4
Całkiem całkiem

30.03.2008 00:22
😊
odpowiedz
peter5on
10
Legionista

Bardzo lubie wyścigi nascar i ta jest najlepszą czescią ze wszystkich oraz stare części na windowsa 98. Ale ta jest mega realistyczna. Polecam

16.09.2009 19:31
odpowiedz
-mikamves-
3
Junior

Niedawno postanowiłem kupić kierownicę dlatego też aby w pełni wylkorzystać jej możliwości zaopatrzyłem się w kilka symulatorów. Jednym z nich jest właśnie Nascaer Racing 2003. Niestety tytuł okazał się dla mnie niegrywalny, jeśli chodzi o wyścigi z komputerowymi przeciwnikami. Za każdym razem gdy próbuję chociaż jeden ukończyć, któryś z samochodów zawsze ale to zawsze stuka mnie (wystarczy dosłownie młuśnięcie zderzakiem) w tył bądź bezczelnie spycha, a ja wtedy totalnie tracę kntrolę nad pojazdem i z wyścigu nici. Może na owalu było by trudniej o taka sytuację ale owale są dla mnie po prostu nudne. Pozostaję więc jazda w pojedynkę ale ile można bić samemu rekordy. W innych symulatorach (GTR 2, LFS, F1 Challehge 2007) nie spotkałem sie z taką "nadwrażliwością" na dotyk i dlatego nie zgadzam się z autorem recenzji, który chwali AI za czystą jazdę. Najllepsze jest to że nie zaobserwowałem takich przykrych zagrywek między innymi kierowcami sterowanymi przez komputer. Wszyscy jadą zgodnie jak jeden mąż chyba że ktoś wypadnie z trasy i straci panowanie nad autem i wtedy może w kogoś przybębnić. Zawiodłem się tą grą chyba, że spróbuję rozgrywki z żywymi przeciwnikiami. Jest jescze nadzieja.

03.08.2011 15:09
odpowiedz
jasonxxx
101
Szeryf