Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 28 kwietnia 2016, 09:46

Obszar z dodatku Wiedźmin 3: Krew i wino będzie wielkości Wysp Skellige

Podczas wywiadu z niemieckim serwisem Gamestar.de przedstawiciele studia CD Projekt RED ujawnili, że kraina Touissant z dodatku Wiedźmin 3: Krew i wino będzie dorównywać wielkością Wyspom Skellige z podstawowej wersji Dzikiego Gonu.

Kraina Touissant wielkością dorówna Wyspom Skellige – co oznacza, że kilkanaście godzin rozgrywki to zupełne minimum w przypadku nowego rozszerzenia. - Obszar z dodatku Wiedźmin 3: Krew i wino będzie wielkości Wysp Skellige - wiadomość - 2016-04-28
Kraina Touissant wielkością dorówna Wyspom Skellige – co oznacza, że kilkanaście godzin rozgrywki to zupełne minimum w przypadku nowego rozszerzenia.

Deweloperzy z CD Projekt RED do tej pory nie byli skorzy do zdradzania szczegółów dotyczących najnowszego dodatku do Wiedźmina 3, Krwi i wina, ale im bliżej do premiery, zaplanowanej na drugi kwartał tego roku, tym chętniej wypowiadają się na temat rozszerzenia. Niemiecki serwis Gamestar.de przeprowadził niedawno wywiad z projektantem questów oraz managerem do spraw relacji publicznych studia. Co prawda jest on w języku niemieckim, a dostęp do niego mają wyłącznie posiadacze konta na stronie, ale na szczęście jeden z użytkowników forum Reddit postanowił przetłumaczyć najważniejsze punkty rozmowy na angielski. Nowych informacji o dodatku nie ma jakoś szczególnie dużo, ale z pewnością zainteresują one wszystkich fanów przygód Białego Wilka.

Na pierwszych screenshotach Touissant prezentuje się jak państwo z najbardziej niewinnych baśni... - Obszar z dodatku Wiedźmin 3: Krew i wino będzie wielkości Wysp Skellige - wiadomość - 2016-04-28
Na pierwszych screenshotach Touissant prezentuje się jak państwo z najbardziej niewinnych baśni...

Przede wszystkim, deweloperzy wypowiedzieli się na temat wielkości rozszerzenia. Krew i wino ma być dodatkiem naprawdę imponującym: kraina Touissant ma dorównywać obszarom Wysp Skellige. Co ciekawe, na nowym terenie nieco ulepszono oprawę graficzną (CD Projekt RED zastanawiało się nawet, czy nie wymienić przy okazji trawy w całej grze na ładniejszą). Potwierdzono też następną talię kart do Gwinta. Niestety, studio nadal nie ujawniło daty premiery – zapowiedziano jedynie, że powinna ona nastąpić przed tegorocznymi targami E3, rozpoczynającymi się 14 czerwca. Krew i wino to drugie duże rozszerzenie do Wiedźmina 3 – pierwsze, Serca z kamienia, zadebiutowało w październiku i dorównało, a w niektórych aspektach nawet prześcignęło fenomenalną „podstawkę”.

...lub z najbardziej pokręconych horrorów. - Obszar z dodatku Wiedźmin 3: Krew i wino będzie wielkości Wysp Skellige - wiadomość - 2016-04-28
...lub z najbardziej pokręconych horrorów.

Deweloperzy ujawnili też, że nie mamy co liczyć na remastery poprzednich dwóch części przygód Geralta z Rivii na konsole ósmej generacji. Biorą za to pod uwagę wypuszczenie Wiedźmina 3 w edycji Game of the Year, ze wszystkimi patchami, pomniejszymi DLC oraz dużymi dodatkami.

  1. Oficjalna strona internetowa gry Wiedźmin 3: Dziki Gon
  2. Recenzja gry Wiedźmin 3: Dziki Gon – genialny RPG, który potrzebuje dopracowania
  3. Wiedźmin 3: Krew i wino na PAX East – Gwint wzbogaci się o talię Wysp Skellige

Jakub Mirowski

Jakub Mirowski

Z GRYOnline.pl związany od 2012 roku: zahaczył o newsy, publicystykę, felietony, dział technologiczny i tvgry, obecnie specjalizuje się w ambitnych tematach. Napisał zarówno recenzje trzech odsłon serii FIFA, jak i artykuł o afrykańskiej lodówce low-tech. Poza GRYOnline.pl jego materiały na temat uchodźców, migracji oraz zmian klimatycznych publikowane były m.in. w Krytyce Politycznej, OKO.press i Nowej Europie Wschodniej. W kwestii gier jego zakres zainteresowań jest nieco węższy i ogranicza się do wszystkiego, co wyrzuci z siebie FromSoftware, co ciekawszych indyków i tytułów typowo imprezowych.

więcej