Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 9 kwietnia 2016, 10:52

autor: Adrian Werner

Sherlock Holmes: The Devil’s Daughter na pierwszym zapisie rozgrywki

Zespół Frogwares wypuścił siedmiominutowy zapis rozgrywki oraz zestaw screenów z Sherlock Holmes: The Devil’s Daughter, czyli nadchodzącej odsłony popularnego cyklu detektywistycznych gier przygodowych.

Firma Bigben Interactive oraz studio Frogwares wypuściły pierwszy zapis rozgrywki z Sherlock Holmes: The Devil’s Daughter, czyli kolejnej odsłony popularnego cyklu detektywistycznych przygodówek z najsłynniejszym detektywem w roli głównej. Towarzyszył im zestaw świeżych screenów.

Przypomnijmy, że Sherlock Holmes: The Devil’s Daughter to ósma odsłona cyklu, ale w rzeczywistości jest to bezpośrednia kontynuacja Sherlock Holmes: Crimes and Punishments. Ta wydana dwa lata temu produkcja stanowiła swoisty restart serii. Tytułowy detektyw został w niej poddany kuracji odmładzającej, autorski silnik studia Frogwares porzucono na rzecz technologii Unreal Engine, a w mechanizmach rozgrywki zaszły istotne zmiany.

Sherlock Holmes: The Devil’s Daughter stanowić ma rozwinięcie rozwiązań swojego poprzednika. Ponownie w trakcie kampanii zmierzymy się z pięcioma odrębnymi sprawami, a w rozwoju fabuły kluczową rolę odegra system decyzji i konsekwencji. Większość czasu spędzimy na eksplorowaniu lokacji, prowadzeniu rozmów i rozwiązywaniu łamigłówek, a zagadki oparte zostaną głównie na sprytnym wykorzystywaniu zdolności detektywistycznych Sherlocka.

Sherlock Holmes: Crimes and Punishments okazało się ciekawą produkcją, która nie do końca zrealizowała swój potencjał. Posiadała sporo niedoróbek, kampanię sztucznie wydłużały denerwujące mini-gierki, a zagadki detektywistyczne były zdecydowanie zbyt łatwe. Liczymy, że Sherlock Holmes: The Devil’s Daughter naprawi te błędy i zaoferuje wszystkim fanom przygodówek to, na co czekają.

Przypomnijmy, że Sherlock Holmes: The Devil’s Daughter trafi do sprzedaży 27 maja tego roku. W planach są wersje na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Gra zadebiutuje tego samego dnia na wszystkich trzech platformach sprzętowych.

  1. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej