Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 23 marca 2016, 16:40

autor: Kamil Zwijacz

Clash Royale ze zmianami w balansie kart (m.in. X-Bow, Tesla, Royal Giant)

Studio Supercell wprowadziło zmiany w balansie jednostek w grze Clash Royale. Część kart została osłabiona (X-Bow, Tesla i inne), a część wzmocniona (Valkyria, Royal Giant).

Clash Royale, ostatni wielki hit studia Supercell, doczekał się aktualizacji, która wprowadziła zmiany w balansie. Nie jest to jednak ostatni tego typu patch, gdyż deweloperzy zapowiedzieli już, że zamierzają dłubać w statystykach co kilka tygodni, by rozgrywka była dopracowana i zapewniała radość z zabawy. Poza tym wszystkim, firma dąży do jednego celu – by rozgrywka była bardziej ofensywna niż defensywna. Dobra, ale teraz czas na konkrety.

Chyba najważniejszą zmianą jest obniżenie zasięgu X-Bow z 13 do 12, by nie można było np. bezkarnie używać go, ustawiając np. za rzeką. Zmniejszeniu uległa również szybkość atakowania Teslą z 0,7 na 0,8 sekundy, a długość życia spadła z 60 na 40 sekund. W tym przypadku stwierdzono, że głównym powodem takiej decyzji jest fakt, że wieża nie ma wyraźnych słabości, jak większość pozostałych kart.

Jedna z najpopularniejszych kart w grze, czyli Prince, również doczekała się zmiany. W tym przypadku studio zmniejszyło o 13% szybkość ataku, gdyż jednostka ta w pojedynkę potrafi zniszczyć wieże, więc od teraz będziemy mieć nieco więcej czasu za zareagowanie w niebezpiecznej sytuacji. To samo spotkało także Dark Prince’a.

Z kolei pomijana przez graczy Valkyria doczekała się wzrostu energii i zadawanych obrażeń o 10%, dzięki czemu być może zyska w fanów produkcji. Natomiast Royal Giant do tej pory nie był zbyt dobrą kartą, więc postanowiono go dopakować i od teraz zadaje on obrażenia większe aż o 20%. Z kolei zwykły Giant również stał się silniejszy, ale tylko o 5%.

Pozostałe nowinki to:

  • Cannon – długości życia spadła z 40 na 30 sekund,
  • Princess – zmniejszenie energii o 10%,
  • Ice Wizard – zmniejszono o 5% zadawane obrażenia,
  • Rage – wzrost szybkość ruchu i ataku z 35 na 40% i zmniejszony o 20% czas trwania,
  • Poison – obrażenia zwiększone o 5%,
  • Archers – szybszy atak początkowy,
  • Balloon – energia zwiększona o 5%,
  • Witch – obrażenia większe o 5%.

Jeżeli więc nie podobały Wam się wymienione wyżej jednostki, to warto sprawdzić je raz jeszcze, by zobaczyć, jak sprawują się po zmianach. Clash Royale pobierzecie za darmo z App Store i Google Play.