Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 11 marca 2016, 11:08

autor: Adrian Werner

Disney Magic Kingdoms - zapowiedziano strategię ekonomiczną

Studio Gameloft poinformowało, że pracuje nad grą Disney Magic Kingdoms, czyli mobilną strategią ekonomiczną, w której będziemy zarządzali wesołym miasteczkiem zamieszkanym przez postacie z filmów animowanych wytwórni Disney.

Firma Disney nawiązała współpracę z doświadczonym mobilnym studiem Gameloft. Właśnie ujawniono pierwszy rezultat tej umowy. Okazała się nim strategia ekonomiczna Disney Magic Kingdoms.

W grze zajmiemy się zarządzaniem lunaparkiem zamieszkanym przez słynne postacie z filmów animowanych Disneya. Z pozoru może to brzmieć jak słynne Disney World, ale w rzeczywistości oddane nam pod opiekę wesołe miasteczko będzie trochę inne, m.in. z tego powodu, że jego mieszkańcy będą żywymi bohaterami, a nie przebranymi za nich pracownikami.

Na razie informacje na temat Disney Magic Kingdoms są dosyć skromne. Gra zapowiada się jednak na stosunkowo klasyczną mobilną strategię ekonomiczną. Będziemy więc budowali nowe atrakcje i ulepszali tej już posiadane. To pozwoli nam zwabić gości, a wydane przez nich pieniądze posłużą nam do inwestowania w dalszy rozwój lunaparku. Oczywiście trzeba będzie odpowiednio zbilansować wydatki z przychodami, tak aby budżet nam się nie zawalił.

Gra prezentuje się stosunkowo standardowo, choć na plus zdecydowanie wybija się oprawa graficzna. Sądząc po udostępnionym zwiastunie będzie to zdecydowanie najładniejsza mobilna produkcja w swoim gatunku.

Disney Magic Kingdoms zmierza na urządzenia mobilne z systemami iOS i Android oraz na pecety. Gra oparta zostanie na modelu darmowym z mikropłatnościami. Nie podano konkretnej daty premiery, ale autorzy obiecują, że powinna ona nastąpić już wkrótce.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej