Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
press release Przemysław Zamęcki 25 lutego 2016, 15:04

Dołącz do Gamedesire Academy i dowiedz się więcej o tworzeniu gier!

Na wykłady konieczna jest wcześniejsza rejestracja poprzez Meet up. Szczegóły oraz archiwalne wydarzenia znajdziecie na stronie academy.gamedesire.com oraz na FB organizatora.

Poniższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową producenta/wydawcy/dystrybutora gry i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji gry-online.pl.

Dołącz do Gamedesire Academy i dowiedz się więcej o tworzeniu gier! - ilustracja #1

GameDesire Academy to pierwszy bezpłatny projekt edukacyjny na mapie Krakowa skierowany do twórców gier. Proponowane warsztaty to sprawnie działająca platforma wymiany wiedzy i doświadczeń. Zaproszeni do Academy eksperci dzielą się z uczestnikami praktycznymi informacjami, którą zyskali pracując w branży gamedevu.

Już w marcu rozpoczyna się nowy cykl wykładów w GameDesire Academy. Tym razem w nowej odsłonie, z nowym logo i pod nową nazwą. Oto co przygotowali organizatorzy:

Pierwszy, inauguracyjny wykład 3 marca o godzinie 18.00 poprowadzi Konrad Gadzina (GameDesire team leader), który przedstawi Visual scripting w Unity czyli odpowie na pytanie jak usprawniać proces twórczy gotowymi narzędziami używając darmowego assetu Fungus. Zapisz się już dziś!

W drugim tygodniu, 10 marca, pojawi się na naszej scenie Zbyszek Rzepka (GameDesire Software Engineer), który przybliży kulisy gamedevu w wykładzie: GamDev od zaplecza czyli o tym, że nie samymi grami gamedev żyje.

17 marca (a kontynuacja tematu w dniu 31 marca) Piotr Skalski (GameDesire Software Engineer) oraz Krzysztof Cywicki (GameDesire Senior Software Engineer)opowiedzą o Unity jako narzędziu do szybkiego prototypowania czyli przedstawią metodę w jaki sposób (i to ten najłatwiejszy) możemy zweryfikować nasz pomysł na grę.

7 kwietnia - Maciej Węglarczyk (Senior Software Engineer) wprowadzi w arkana Wielowymiarowego świata layoutów skupiając się głównie na odpowiedzi: Jak poradzić sobie z projektowaniem skalowalnych interfejsów na mobile?

14 kwietnia - Artur Staszczyk (GameDesire VP Engineering) odpowie na pytanie Jak to działa? czyli rzecz o tworzeniu Shader`ów. Jeśli zastanawiałeś się kiedyś jaka magia kryje się za słowem “shadery”, ta prezentacja jest właśnie dla Ciebie.

21 kwietnia - Patryk Gałach (Lider grupy Lublin GameDev oraz senior unity developer i team leader w Agitive) opowie o tworzeniu gier w Unity3D zagłębiając się w asset bundle, rozszerzenia edytora oraz optymalizacje.

Na wykłady konieczna jest wcześniejsza rejestracja poprzez Meet up. Szczegóły oraz archiwalne wydarzenia znajdziecie na stronie academy.gamedesire.com oraz na FB organizatora.

Przemysław Zamęcki

Przemysław Zamęcki

Grał we wszystko na wszystkim. Fan retro gratów i gier w pudełkach, które namiętnie kolekcjonował. Spoczywaj w pokoju przyjacielu - 1978-2021

więcej