Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 14 lutego 2016, 17:45

autor: Kamil Zwijacz

Doom - przejście kampanii zajmie kilkanaście godzin; w plikach gry doszukano się nowych informacji [SPOILERY]

Poznaliśmy kolejne szczegóły związane z grą Doom. Przede wszystkim studio id Software ujawniło, że przejście kampanii zajmie kilkanaście godzin, a dodatkowo do sieci wyciekły informacje, które wygrzebano z plików wersji alfa. Uważajcie na spoilery!

Studio id Software wyjawiło, ile czasu zajmie przejście kampanii w nowym Doomie. Tytuł pod tym względem będzie się nieco odróżniać od obecnych na rynku shooterów z kampanią fabularną wystarczającą na kilka godzin. W przypadku nadchodzącej strzelanki będziemy musieli sobie zarezerwować około 13 godzin. Zaznaczono jednak, że na długość zabawy wpływać będzie oczywiście wybrany poziom trudności. Niestety nie wyjawiono czy rzeczone kilkanaście godzin to czas przejścia na normalu, czy te może na hardzie. To jednak nie koniec nowinek, gdyż na forum Doom World jeden z użytkowników opublikował trochę informacji, które udało mu się odnaleźć w plikach wersji alfa. Nie omieszkał także zrobić kilka screenów, niemniej jeżeli boicie się o spoilery, to lepiej nie czytajcie dalej.

Premiera Dooma jest zaplanowana na 13 maja bieżącego roku. Gra ukaże się na konsolach PlayStation 4, Xbox One oraz komputerach osobistych.

Doom to czwarta odsłona jednego z najsłynniejszych cyklów pierwszoosobowych strzelanek. W produkcji wcielimy się w komandosa wysłanego do bazy wojskowo-badawczej na Marsie. Placówka została bowiem przejęta przez potwory, które przedostały się do niej w wyniku otwarcia portalu czasoprzestrzennego. Tytuł ma być klasycznym, zręcznościowym FPS-em, oferującym zabawę w singlu i multiplayerze. Ponadto deweloperzy oddadzą w ręce graczy SnapMap, czyli narzędzia pozwalające tworzyć nowe mapy, tryby i nie tylko.

UWAGA! SPOILERY!

Doom - przejście kampanii zajmie kilkanaście godzin; w plikach gry doszukano się nowych informacji [SPOILERY] - ilustracja #1

Niektóre informacje pozyskane z plików wersji alfa:

  • w grze spotkamy znanego już Spiderdemona i Arch-vile’a, w plikach znajdują się też wzmianki o Cyberdemonie;
  • nowym demonem ma być niejaki The Prowler;
  • do wyboru będą cztery poziomy trudności – easy, medium, hard, nightmare;
  • nazwy map w multiplayerze: Bigbox, Cliffside, Concise, Dooms, Foundry, Heatwave, Zymmetric, Graphite, Basin, Underneath;
  • pliki zawierają informacje o Marines vs The UAC. Nie wiadomo za bardzo o co chodzi, ale możliwe, że są to zwalczające się frakcje w multiplayerze;
  • nazwy niektórych poziomów: The Foundry, Olympia, Surface, Argent Tower, BFG Division, Blood Keep, Crash, Electro Tower, Lazarus, The Titan Realm.