Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 28 stycznia 2016, 12:25

autor: Adrian Werner

Assassin's Creed: Identity jednak nie zostało skasowane?

Pojawiły się nowe informacje związane z Assassin's Creed: Identity. Całkiem możliwe, że gra nie została jednak skasowana, ale za to rozpętało się spore zamieszanie w związku z potencjalną datą premiery tego tytułu.

Przedwczoraj pisaliśmy o zamieszaniu związanym z Assassin's Creed: Identity, z którego wynikało, że gra mogła zostać skasowana. Teraz sytuacja skomplikowała się jeszcze bardziej, ale przynajmniej wydaje się, że projekt wciąż znajduje się w produkcji.

Przypomnijmy, że całe zamieszanie wynikło z usunięcia Assassin's Creed: Identity z nowozelandzkiego App Store, gdzie gra była testowana od kilkunastu miesięcy w ramach tzw. soft launcha. Obawialiśmy się, że może to oznaczać porzucenie projektu, ale wczoraj firma Ubisoft opublikowała nowy zwiastun, w którym znalazła się informacja, że premiera zaplanowana została na 25 lutego.

Aby nie było zbyt łatwo, równocześnie na oficjalnym facebookowym profilu oddziału Ubisoftu zlokalizowanego w Republice Południowej Afryki pojawiło się powiadomienie, że premiera nastąpi 1 lutego. Zanim ktokolwiek zdążył się połapać, która z tych dat jest prawdziwa, firma usunęła zarówno zwiastun, jak i wpis na Facebooku, zostawiając nas w stanie ciężkiej konfuzji.

Trudno teraz przewidzieć, kiedy dokładnie odbędzie się premiera Assassin's Creed: Identity i czy w ogóle nastąpi ona w lutym, czy też w późniejszych miesiącach. Dobra nowina jest jednak taka, że wszystko wskazuje na to, że wbrew początkowym obawom projekt nie został skasowany i ostatecznie będziemy mogli w niego zagrać.

Przypomnijmy, że Assassin's Creed: Identity zmierza na urządzenia z systemami iOS i Android. Na obu platformach gra wykorzysta model darmowy z mikropłatnościami. Udostępnione do tej pory informacje i materiały pokazują, że spośród mobilnych odnóg serii będzie to produkcja najbardziej zbliżona do pecetowych i konsolowych odsłon. Otrzymamy bowiem w pełni trójwymiarowe miasta, po których będziemy się mogli swobodnie przemieszczać w poszukiwaniu celów zabójstw. Zostanie to jednak zrealizowane za pomocą mechaniki RPG-a akcji, więc podczas zabawy istotną rolę odegra rozwijanie statystyk asasynów.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej