Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 17 grudnia 2015, 18:40

autor: Kamil Zwijacz

Inner Chains - kolejne screeny z polskiego horroru

Studio Telepath’s Tree zaprezentowało kilka kolejnych screenów z powstającego surrealistycznego horroru Inner Chains. Produkcja przeznaczona jest na komputery PC, ale nie wiemy, kiedy ujrzy światło dzienne.

Zmutowane, gnijące psy jednymi z przeciwników, których spotkamy w Inner Chains. - Inner Chains - pierwsze screeny z polskiego horroru - wiadomość - 2015-12-17
Zmutowane, gnijące psy jednymi z przeciwników, których spotkamy w Inner Chains.
Inner Chains w skrócie:
  • Surrealistyczny horror od polskiego studia Telepath’s Tree
  • Podczas zabawy przemierzać będziemy dziwny i niebezpieczny świat, którego tajemnice odkrywać mamy kawałek po kawałeczku
  • Gra przeznaczona na komputery PC

Zapowiedziany w sierpniu bieżącego roku polski horror Inner Chains od studia Telepath’s Tree doczekał się porcji nowych screenów, na których zaprezentowano chociażby dwa rodzaje przeciwników – „urocze” pieski oraz ich panów. Dodatkowo pokazano parę fragmentów lokacji. Niestety przy okazji nie podzielono się żadnymi nowymi informacjami związanymi z rozgrywką, więc możemy jedynie przypomnieć Wam to, co ujawniono do tej pory.

Inner Chains będzie produkcją przeznaczoną na komputery PC (jedyna potwierdzona na ten moment platforma sprzętowa), stworzoną przez zespół Telepath’s Tree. Jest to nowy deweloper, ale z doświadczonymi pracownikami na pokładzie. Firma zatrudnia bowiem byłych członków takich ekip, jak CD Projekt Red, Techland, People Can Fly, Flying Wild Hog a nawet osoby ze studia filmowego Platige Image.

Inner Chains - zabierze nas do mrocznego świata.

Gra ma być surrealistycznym horrorem, w którym naszym zadaniem będzie „zrozumienie i odkrycie tajemnic mistycznego świata, pokonując wiele niebezpieczeństw stworzonych przez biomechaniczne środowisko”. Dodatkową atrakcją ma być nieliniowe podejście do rozgrywki, gdyż na każdym poziomie będziemy mieć kilka możliwości uporania się z danym problemem.

Wszystko to działać ma w oparciu o technologię Unreal Engine 4. Niestety nie wiemy ile przyjdzie nam poczekać na premierę.