Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 3 listopada 2015, 11:20

Star Wars: Battlefront – nowe informacje o DLC w przepustce sezonowej

Podczas spotkania z inwestorami Peter Moore z Electronic Arts ujawnił parę nowych informacji na temat dodatków DLC do gry Star Wars: Battlefront, które wejdą w skład przepustki sezonowej. Przy okazji dowiedzieliśmy się też, że liczba pre-orderów złożonych na tę strzelankę sieciową studia DICE jest „doskonała”.

Co ciekawego nt. Star Wars: Battlefront ujawniło EA podczas spotkania z inwestorami?
  • Dodatki z przepustki sezonowej będą wydawane przez 12-18 miesięcy od premiery gry
  • W skład DLC wejdą „nowe uniwersa, nowe akcje dla graczy i oczywiście nowe uzbrojenie”
  • Liczba pre-orderów Battlefronta jest „doskonała”
  • Beta-testy przyciągnęły dwie ciekawe kategorie odbiorców: wypalonych graczy oraz młodzież, dla której inne sieciowe strzelanki są mniej odpowiednie

Spotkanie z inwestorami, podczas którego firma Electronic Arts podsumowała swoje osiągnięcia w minionym kwartale finansowym, przyniosło sporo interesujących informacji na temat gry Star Wars: Battlefront. Już wcześniej donosiliśmy o zaktualizowanych prognozach sprzedaży omawianego tytułu, a teraz serwis GameSpot dorzucił do tego kolejną porcję zasłyszanych wieści. Przede wszystkim, Peter Moore (COO firmy) podał garść nowych szczegółów na temat dodatków DLC w przepustce sezonowej, która została zapowiedziana w październiku. Cztery rozszerzenia do najnowszej strzelanki sieciowej studia DICE ukażą się w ciągu 12-18 miesięcy od premiery gry, a w ich skład wejdą „nowe uniwersa [najpewniej planety – przyp. aut.], nowe akcje dla graczy [przypuszczalnie chodzi o tryby gry] i oczywiście nowe uzbrojenie”.

Podczas beta-testów na polach bitew na Hoth spotkali się zarówno wypaleni growi weterani, jak i obiecujący młodzi „gamerzy”. - Star Wars: Battlefront – nowe informacje o DLC w przepustce sezonowej - wiadomość - 2015-11-03
Podczas beta-testów na polach bitew na Hoth spotkali się zarówno wypaleni growi weterani, jak i obiecujący młodzi „gamerzy”.

Moore zdradził także, że liczba zamówień przedpremierowych Battlefronta jest „doskonała”, ale nie podzielił się konkretną liczbą pre-orderów. Kolejna ciekawostka pochodzi od Andrew Wilsona (prezesa Electronic Arts) i dotyczy grup graczy, które mają być celem dla omawianej gry:

”Zauważyliśmy, że Star Wars: Battlefront przyciągnął dwie kategorie odbiorców, które są dla nas bardzo ważne. Pierwsza to wypaleni gracze, którzy niegdyś byli wielkimi fanami elektronicznej rozrywki, ale w końcu przestali grać – aż trafili na beta-testy Battlefronta i zostali dzięki niemu nakłonieni do powrotu do świata gier, przynajmniej w odniesieniu do konsol. Druga kategoria to młodzi, początujący gracze. (…) Pamiętajcie, że jest to strzelanka bardziej odpowiednia dla młodzieży niż inni reprezentanci tego gatunku na rynku.”

Star Wars: Battlefront ma kategorie wiekowe 16+ od PEGI (Europa) i T-for-Teen od ESRB (Ameryka Północna), więc rzeczywiście jest skierowany do szerszej grupy odbiorców niż serie Battlefield czy Call of Duty, które obecnie są regularnie „obdarowywane” kategoriami 18+ i M-for-Mature.

Na koniec przypomnijmy, że Star Wars: Battlefront trafi na rynek 17 listopada bieżącego roku (w Polsce na półkach sklepowych pojawi się dwa dni później) i będzie dostępny dla posiadaczy pecetów oraz konsol PlayStation 4 i Xbox One.

Krzysztof Mysiak

Krzysztof Mysiak

Z GRYOnline.pl związany od 2013 roku, najpierw jako współpracownik, a od 2017 roku – członek redakcji, znany także jako Draug. Obecnie szef Encyklopedii Gier. Zainteresowanie elektroniczną rozrywką rozpalił w nim starszy brat – kolekcjoner gier i gracz. Zdobył wykształcenie bibliotekarza/infobrokera – ale nie poszedł w ślady Deckarda Caina czy Handlarza Cieni. Zanim w 2020 roku przeniósł się z Krakowa do Poznania, zdążył zostać zapamiętany z bywania na tolkienowskich konwentach, posiadania Subaru Imprezy i wywijania mieczem na firmowym parkingu.

więcej