Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 2 października 2015, 11:55

autor: Adrian Werner

Naprawiony Batman: Arkham Knight na PC jeszcze w październiku

Firma Warner Bros. poinformowała, że pecetowa wersja Batman: Arkham Knight powróci do sprzedaży pod koniec miesiąca.

Wersja pecetowa ma powrócić do sprzedaży pod koniec miesiąca. - Batman: Arkham Knight - naprawa wersji pecetowej zakończy się pod koniec miesiąca - wiadomość - 2015-10-02
Wersja pecetowa ma powrócić do sprzedaży pod koniec miesiąca.

W zeszłym tygodniu donosiliśmy, że prace nad naprawieniem pecetowej wersji Batman: Arkham Knight dobiegają powoli końca i gra wkrótce ponownie trafi do sprzedaży. Wtedy autorzy, czyli ludzie ze studia Rocksteady, nie ujawnili konkretnego terminu i ograniczyli się do stwierdzenia, że nastąpi to w ciągu kilku tygodni. Teraz przedstawiciel firmy Warner Bros. uściślił te informacje, podając końcówkę tego miesiąca jako najbardziej prawdopodobny termin. Twórcy spodziewają się, że wtedy uda im się doprowadzić wydanie komputerowe do poziomu, który pozwoli na przywrócenie go do dystrybucji.

Warto także dodać, że poprawiona wersja pecetowego Batman: Arkham Knight będzie oferowała wsparcie dla wszystkich dodatków, które do tej pory ukazały się do wersji konsolowej. Oczywiście, płatne DLC i tak trzeba będzie kupić, ale przynajmniej nie będziemy musieli czekać na ich edycje komputerowe.

Przypomnijmy, że pecetowa wersja Batman: Arkham Knight trafiła na rynek w fatalnym stanie technicznym. Gracze narzekali na liczne błędy, kiepską optymalizację i brzydką grafikę. Reakcje były tak złe, że wydawca zdecydował się na rzadko spotykany w tej branży ruch i wycofał grę ze sprzedaży.

  1. Recenzja gry Batman: Arkham Knight na PS4 – Mroczny Rycerz nie rozczarowuje, ale i nie zaskakuje
  2. Batman: Arkham Knight – oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej