Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 22 września 2015, 19:33

autor: Krzysztof Nieradko

Hitman – premiera gry przesunięta na marzec 2016 roku

Studio Io-Interactive poinformowało, że najnowsza odsłona serii Hitman ukaże się dopiero w marcu 2016 roku. Zgodnie z ujawnionymi informacjami, skala przedsięwzięcia jest na tyle duża, że producenci potrzebują po prostu kilku dodatkowych miesięcy, aby dopracować grę.

Wiadomości o przesuniętych premierach nie należą do najprzyjemniejszych. Tym bardziej jeśli mowa o wysokobudżetowych tytułach, których wydania wyczekują tysiące graczy z całego świata. I niestety, ale do grona opóźnionych gier zaliczyć możemy teraz również najnowszą odsłonę serii Hitman. Studio IO Interactive poinformowało, że gracze mogą spodziewać się tego tytułu dopiero w marcu 2016 roku. Powód obsuwy? Praktycznie ten sam co zazwyczaj – deweloperzy potrzebują kilku dodatkowych miesięcy, aby ostatecznie móc zaserwować fanom produkt możliwie najwyższej jakości.

Co ciekawe, autorzy zdecydowali się w jakiś sposób usprawiedliwić podjętą decyzję, poruszając kwestię skali samego przedsięwzięcia. Jak się okazuje, nowy Hitman zapowiada się na produkcję wręcz ociekającą zawartością i pozwalającą skupić się na masie zróżnicowanych aktywności. Poniżej znajdziecie intrygującą infografikę, na której IO Interactive porównało obszar działań podczas jednej z przygotowanych misji (zatytułowanej Paris Showstopper) do największego dostępnego poziomu zaimplementowanego w grze Hitman Rozgrzeszenie. Wyraźnie widać, że najświeższe przygody Agenta 47 to przede wszystkim ogromny świat, wiele dodatkowych wyzwań i naprawdę dużo opcjonalnych kontraktów, a tym samym – sporo pracy dla zespołu deweloperskiego. Pozostaje mieć nadzieję, że podana dzisiaj do wiadomości data premiery okaże się już tą ostateczną.

Hitman to szósta odsłona kultowej serii trzecioosobowych gier akcji, która tworzona jest z myślą o komputerach PC oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4. Produkcja nie jest żadną bezpośrednią kontynuacją którejkolwiek z poprzednich części cyklu, stąd brak jakiegoś podtytułu czy choćby numerka. Całość charakteryzować się ma rozległymi obszarami działań oraz mniej liniową, sandboksową wręcz strukturą rozgrywki, co zdaje się udowadniać powyższa grafika.