Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 30 sierpnia 2015, 08:59

autor: Adrian Werner

Inner Chains - polskie studio Telepath’s Tree zapowiedziało biomechaniczny horror FPS

Założone przez byłych pracowników firm CD Projekt Red, People Can Fly oraz Flying Wild Hog warszawskie studio Telepath’s Tree zapowiedziało swój pierwszy projekt. Okazała się nim utrzymana w klimacie biomechanicznego horroru pierwszoosobowa strzelanka Inner Chains.

Wydaje się, że polscy deweloperzy bardzo polubili tworzenie gier z gatunku horrorów. Do takich projektów jak wydany już Kholat, czy nadchodzące Layers of Fear, Kursk i Darkwood dołączyła właśnie kolejna pozycja. Warszawskie studio Telepath's Tree ujawniło bowiem produkcję zatytułowaną Inner Chains.

Na razie informacje na temat gry są bardzo skromne. Nie znamy jeszcze planowanej daty premiery, ani platform docelowych, choć zapewne produkcja trafi przynajmniej na pecety. Wiemy za to, że twórcy konstruują swoje dzieło w oparciu o silnik Unreal Engine 4.

Inner Chains - polskie studio Telepath’s Tree zapowiedziało biomechaniczny horror FPS - ilustracja #1

Udostępniony przez autorów pierwszy krótki materiał video także nie udziela zbyt wielu odpowiedzi na pytania odnośnie fabuły czy rozgrywki. Można za to na nim zobaczyć, że świat, jaki przyjdzie nam eksplorować wykreowany zostanie w biomechanicznym stylu, rzadko widywanym we współczesnych horrorach. Pracownicy studia Telepath's Tree przyznają, że głównym źródłem inspiracji były dla nich prace polskiego artysty Tomasza Strzałkowskiego. Twórcy chcą, aby zwiedzane lokacje wywoływały u graczy poczucie zagubienia i niepewności. Jednocześnie duża część fabuły będzie ujawniania poprzez eksplorację, pozwalającą nam dowiadywać się wielu nowych rzeczy o świecie Inner Chains.

Na uwagę zasługuje fakt, że Telepath's Tree nie zamierza pójść najpopularniejszą obecnie wśród twórców interaktywnych horrorów drogą opracowywania przygodówek nastawionych głównie na eksplorację lub unikanie kontaktu z potworami. Zamiast tego Inner Chains zapowiadane jest jako pierwszoosobowa strzelanka. Mapy mają być w dużym stopniu otwarte, a całość zaprojektowana zostanie tak, aby do celu prawie zawsze prowadziło wiele alternatywnych dróg. Równie dużo swobody otrzymamy przy wyborze metod eliminacji wrogów. W pozbawianiu nieprzyjaciół życia zwłaszcza pomocne mają okazać się elementy otoczenia.

Warto wspomnieć, że choć Telepath's Tree stanowi młode studio, to w skład zespołu wchodzą weterani branży, którzy wcześniej zatrudnieni byli w takich firmach jak CD Projekt Red, People Can Fly czy Flying Wild Hog.

  1. Inner Chains – oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej