Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 15 lipca 2015, 13:05

autor: Adrian Werner

Asphalt 8: Airborne otrzymało aktualizację z dodatkowymi samochodami i nowym trybem wyzwań

Studio Gameloft wypuściło kolejny patch do gry wyścigowej Asphalt 8: Airborne. Dodaje on osiem nowych samochodów oraz niedostępny wcześniej tryb z 1500 wyzwaniami.

Mamy dobre wieści dla fanów wyśmienitej gry wyścigowej Asphalt 8: Airborne. Studio Gameloft właśnie wypuściło potężną aktualizację, znacząco rozbudowującą zawartość tego przeboju.

Obecnie aktualizacja dostępna jest wyłącznie dla wersji gry wydanej na system mobilny iOS. Edycje na Androida, Windows Phone i Windows 8 powinny ukazać się za kilka dni.

Aktualizacja wprowadza do gry osiem nowych samochodów, w tym McLaren P1 GTR, Mitsubishi Lancer Evolution X oraz McLaren 675LT. Ponadto autorzy dodali tryb Car Mastery, w ramach którego mamy okazję zmierzyć się z 1500 (!) wyzwaniami, a sukcesy nagradzane są dostępem do kilku kultowych aut. Patch znacząco rozszerza także listę symboli, które możemy umieścić na karoseriach.

Przypomnijmy, że Asphalt 8: Airborne to czysto zręcznościowa gra wyścigowa opracowana przez studio Gameloft. Produkcja stanowiła powrót serii do pierwszej ligi po kilku słabszych odsłonach. Autorzy postawili na maksymalnie dynamiczną jazdę. Prędkości przyprawiają o zawrót głowy, auta mocno trzymają się drogi i wybaczają sporo błędów, a podczas zabawy często musimy taranować elementy otoczenia.

Asphalt 8: Airborne ukazało się w 2013 roku i od tego czasu jest regularnie rozbudowywane przez kolejne aktualizacje. Znacząco wydłużyły one listę samochodów (obecnie możemy zasiąść za kierownicami grubo ponad setki maszyn) oraz dodały nowe trasy i wyzwania. W tym roku poza dodatkową zawartością patche ulepszyły także kod sieciowy, zwiększając maksymalną liczbę uczestników trybu multiplayer z 8 do 12. Stałe rozwijanie gry sprawiło, że cieszy się ona niesłabnącą popularnością i nawet dzisiaj, niemalże dwa lata po premierze, wciąż nie ma żadnych problemów ze znalezieniem chętnych do wieloosobowej rywalizacji.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej